Kavoo Napisano 19 Października 2017 Napisano 19 Października 2017 Cześć Mam pytanie które mnie nurtuje od pewnego czasu. Otóż moje oryginalne żywiczne okładziny w hamulcach m315 są już na wykończeniu więc myślę aby zmienić je na jakieś półmetaliczne. Wiele dobrych opinii czytałem o półmetalicznych clarksach i kool stopach. Problem polega na tym że o klockach Clarks vrs 811 w sklepie Rowertour.com piszę że są półmetaliczne natomiast w sklepie Centrumrowerowe.pl pisze że są organiczne (nie mogę nic znaleźć na stronie producenta). Podobnie wygląda sytuacja z Kool stopami w Centrum Rowerowym pisze że są półmetaliczne a na stronie Kool stop'a piszę że są organiczne (,,organic pads") . To w końcu jakie są te klocki? Czy mógłby się wypowiedzieć ktoś kto takowe posiada? A jeżeli obydwa modele są półmetaliczne to które będą lepsze Clarks czy Kool Stop? Cytuj
phoe Napisano 19 Października 2017 Napisano 19 Października 2017 Bo półmetaliczny to jest żywica + opiłki metalu i koolstop jak chcesz lepsze. Cytuj
Kavoo Napisano 19 Października 2017 Autor Napisano 19 Października 2017 Bo półmetaliczny to jest żywica + opiłki metalu i koolstop jak chcesz lepsze Wiem że to żywica+opiłki metalu ale raz pisze tak a raz tak Wezmę kool stopa (czerwone) czyli to są w końcu półmetaliczne? Cytuj
phoe Napisano 19 Października 2017 Napisano 19 Października 2017 Koolstop czy SwissStop nie ma w ogóle czegoś takiego jak półmetaliki, po prostu ich klocki które nie są metalicznymi(spieczone opiłki metali) są nazywane organicznymi, a jaki % to opiłki metalu tego nikt nie wie. Cytuj
Kavoo Napisano 19 Października 2017 Autor Napisano 19 Października 2017 A jak wygląda sprawa tarcz? Obecnie mam sm rt 56 na których pisze ,,only resin" czyli tylko żywiczne. Więc zmieniając na takie organiczne z opiłkami metalu muszę zmieniać tarcze? Czy tylkp gdybym zmieniał na spiekane (metaliczne)? Cytuj
phoe Napisano 19 Października 2017 Napisano 19 Października 2017 Możesz z obecnymi używać, ale po prostu szybciej się one zużyją, jak będziesz po górach itp jeździł, czyli w miejscach gdzie dużo i przez długi czas hamujesz, to tarcze się szybko powyginają, a tak to po płaskim terenie bez różnicy dla nich będzie. Cytuj
Gość Napisano 19 Października 2017 Napisano 19 Października 2017 Zużywają się -tak,szybciej się wygna. ....,chyba nie Cytuj
phoe Napisano 19 Października 2017 Napisano 19 Października 2017 (edytowane) One są miękkie, długi zjazd i jak je nagrzejesz klockiem co się nagrzewa do wyższych temperatur to się wygną. Edytowane 19 Października 2017 przez phoe Cytuj
Peterp079 Napisano 20 Października 2017 Napisano 20 Października 2017 A ja jeździłem z tymi tarczami i klockami metalicznymi w hamulcach slx i powiem szczerze że nic się z nimi nie stało. Był ten zestaw ze mną w górach kilka razy również i tarcze przeżyły. Takie bardzo miękkie one nie są może. No mnie przynajmniej nic się z nimi nie stało... Cytuj
Gość Napisano 20 Października 2017 Napisano 20 Października 2017 One są miękkie, długi zjazd i jak je nagrzejesz klockiem co się nagrzewa do wyższych temperatur to się wygną. Hmmmm, czyli mialem cudowne egzemplarze, bo przy mojej wadze 110 i dlugich zjazdach w gorach nic sie nie dzialo, baaa, bawilem sie w vmaxy na zjazdach asfaltowych u mnie w gorach i musialy szybko wyhamowac z predkosci powyzej 80km/h = nic. Zapewnie napisze herezje, ale jak przechodzilem w tarcze SLX Ice Tech to spodziewalem sie, ze bedzie znacznie lepiej, a tu nie dosc, ze nie lepiej, to czasem mam wrazenie , ze gorzej. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.