Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
W dniu 20.04.2018 o 23:09, Gaca92 napisał:

mam problem ze strzelającą główką ramy, sprawdzałem, stery, amortyzator, suport, i sztyce i nic nie pomaga.

Ma ktoś podobno problem ?

Ja mam R7 i jakiś czas temu faktycznie coś zaczęło strzelać. Wyciągnąłem widelec, stery wyczyściłem dokładnie, nałożyłem sporo smaru, a stery dokręciłem odrobinę mocniej i jest cisza.

Napisano

U mnie np strzelanie powodowała nierówne zakończenie rury podsiodłowej. Zacisk sztycy nie leżał całą płaszczyzną rantu na niej, tylko stroną od górnej rury, a reszta była w powietrzu. Dopiero ostatnio to zauważyłem jak zdjąłem zacisk mając rower na stojaku i rurę na wysokości oczu. Walczyłem z tym długo na różne sposoby. Spiłowałem trochę żeby wyrównać i na razie cisza :)

Napisano

MUSTACHE.

Czy zalewałeś w końcu te x-kingi mlekiem. Chcę wymienić fabryczne opony właśnie na conti i zastanawiam się czy w razie czego łatwo pójdzie transformacja na tubelessy?

Napisano

 

@Gaca92

Co do strzelania - u mnie nic nie strzela. ale czestym przypadkiem w nowych rowerach jest wlasnie brak smaru w miejscach gdzie nie powinno go byc. ale po nasmarowaniu strzelanie ustaje. wiec albo smarowac albo jezdzic i samo przestanie.

@radzi0k

co do zalewania mlekiem - nie, jeszcze nie zalewalem.

Napisano
W dniu 24.04.2018 o 11:05, Mustache napisał:

 

@radzi0k

co do zalewania mlekiem - nie, jeszcze nie zalewalem.

Mustache

Zastanawiam się żeby również zmienić gumy na x-kingi. Nie wiem ktòra opcja będzie lepsza, tzn. czy brać 2.2 czy 2.4, jak jest z miejscem przy tylnym trójkącie przy 2.4? Może masz jakąś fotkę jak to się wpasowało i Ciebie.

Napisano

tak to wygląda @radzi0k

Conti ma lekko zawyzoną rozmiarówkę więc te 2.4 to 2.25 naprawdę. u mnie to wygląda tak. miejsca jest sporo jeszcze. druga sprawa, ze na grubosc opony po napompowaniu na feldze, ma wplyw szerokosc samej felgi/obręczy. u mnie sa standardowo 19mm. przy 23 - opona bedzie szersza.

nCZbZI6.jpg

WRpMevh.jpg

  • 1 miesiąc temu...
  • 1 miesiąc temu...
Napisano (edytowane)

Kupiłem używany R8, wymieniłem łańcuch na nowy i mam wątpliwości. Stary mial 116 ogniw, wydaje mi się, że to sporo, choć wszystko działa. Może ktoś mi powie ile seryjny łańcuch ma ogniw. 

Edytowane przez arghael
Napisano

arghael juz mialem siadac do liczenia jak mi wyslales priv ale cos mi wyskoczylo. policze jutro. mi nie spada łancuch. chcociaz na najwyzszej chyba nie krecilem do tylu. zobacze jutro jak skocze na rower.

  • 2 tygodnie później...
  • 8 miesięcy temu...
Napisano

omijałem zwalone drzewo na największej zębatce z tylu i najechałem na gałąź (jak najeżdżam często i non stop w lesie), przerzutka była max wygięta na największej wiec napięta na maxa i patyk wszedł w wózek zblokował - wygięła sie i pękła. nie miala po prostu marginesu amortyzacji w tym położeniu. dodatkowo zapięte sprzęgło tez nie pomogło. 

graty w każdym razie już są i jutro montaż

8j04qn8.jpg

  • 2 tygodnie później...
Napisano

U mnie w B7 2017 strzały dobiegały z dwóch miejsc: stery oraz rura podsiodłowa/sztyca. Stery były wymieniane 2 razy w ramach gwarancji, w końcu kupiłem Cane Creek 40 i jest spokój. Co do rury podsiodłowej: próbowałem z innym zaciskiem, dłuższą sztycą i problem powraca po kilku jazdach - zauważyłem, że strzela na pierwszej większej nierówności po podniesieniu tyłka (korzeń, uskok, krawężnik). Następnie jest cicho dopóki znów nie usiądę na siodełku. Kolejna nierówność = podniesienie tyłka = 1 strzał.

 

 

W dniu 22.04.2018 o 12:14, pawel2208 napisał:

U mnie np strzelanie powodowała nierówne zakończenie rury podsiodłowej. Zacisk sztycy nie leżał całą płaszczyzną rantu na niej, tylko stroną od górnej rury, a reszta była w powietrzu. Dopiero ostatnio to zauważyłem jak zdjąłem zacisk mając rower na stojaku i rurę na wysokości oczu. Walczyłem z tym długo na różne sposoby. Spiłowałem trochę żeby wyrównać i na razie cisza :)

Przed chwilą zdjąłem zacisk i faktycznie zakończenie rury jest jakby nierówne. Jak będę miał więcej czasu to spróbuję je lekko spiłować.

 
  • 3 miesiące temu...
Napisano (edytowane)

Mały mod: obręcz wymieniona na DT Swiss XM 421

Jednak 19mm wewn szerokości w WTB nie sprawdzilo się. Koło po 2 sezonach zaczłelo już byc mocno zmęczone, szprychy pękały a obręcz pływała. XM 421 ma szerokość wewn 25 mm i czuc duża roznicę na plus. Szerokość opony zwiekszyła się o 2 mm do 57 mm. Przod pojdzie do modu na wiosnę. Przednie koło jak na razie jest ok.

29YSZRJ.jpg

uTw6LrN.jpg

9oaPNNg.jpg

i7IZ6HX.jpg

bfFC1No.jpg

Dh49I1r.jpg

zFgns3j.jpg

 

 

 

Edytowane przez Mustache
  • 3 miesiące temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...