Skocz do zawartości

[uszczelka kurzowa] wybija, RS Sektor RL


grabek

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie!

Czy wybicie uszczelki kurzowej od strony Solo Air automatycznie oznacza brak szczelności w sprężynie? Czy może uszczelka może być już po prostu stara? Po wybiciu uszczelki sprężyna nie straciła całego powietrza, ale wypadnięciu towarzyszył dźwięk jak otwieranego szampana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, czas już na wymianę oringów sprężyny. Tylko oddaj to do serwisu, który zna się na rzeczy ew. sam ogarnij. Usługa powinna kosztować 100-150zł + uszczelki i oringi. Powietrze uszło z negatywnej komory więc się nie zapadł całkiem a całe nie zeszło bo przetoka między komorami jest otwarta tylko przy max wysunięciu goleni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile ma lat? Jeśli nie więcej niż 3 lata to bym zostawił. Jeśli starsze to warto już wymienić nawet jeśli wygląda nieźle. Wymień natomiast wszystkie oringi komory powietrznej (żeby ew. roboty 2x nie robić a koszt jest symboliczny), wysmaruj wszystko smarem typu liquid o-ring (np. tym PM600) i zalej do goleni dolnych max. 2x tyle co zaleca producent.

Edytowane przez Dokumosa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...