Kavoo Napisano 8 Października 2017 Napisano 8 Października 2017 Cześć Otóż nieuchronnie zbliża się zima, niestety ja w zimę kończę sezon i czas na ogólny serwis roweru. Wiem że niektóre osoby napiszą że koniec jesieni to nie koniec sezonu ale po zmianie czasu będzie się ściemniać już przed 18:00 a jako że szkołę kończę najczęściej około 15:00 to średnio widzę wypady do lasu na rower i 3-4 godzinne wycieczki. Z niczym nie mam problemu jeżeli chodzi o serwis ale nie wiem jak się zabrać za ten nieszczęsny amortyzator. Może ktoś powie że po co serwisować XCM'a bo jak będzie miał się zepsuć to się zepsuje. Zdaję sobie z tego sprawę że tak się stanie bo nie jest to amor z najwyższej półki ale jak serwisować napęd, hamulce to dlaczego nie amortyzator też. Rower będzie wisiał na ,,ścianie" do marca więc to 5 miesięcy. Nie jestem kompletnie zielony w tym temacie bo na razie wiem jak wszystko rozkręcić, skręcić, że trzeba nasmarować gąbki olejowe, wszystko wyczyścić, nasmarować. Problem polega na tym że nie wiem co, czym, jak i w jakiej ilości posmarować. Nie chcę oddawać amora do serwisu bo jeżeli zrobię to raz to już będę umiał na przyszłość i przy okazji ma się satysfakcję, że zrobiło się coś samemu Cytuj
Gość Napisano 8 Października 2017 Napisano 8 Października 2017 Żeś się naszukał, 5 sekund w google/ youtube Co prawda tutaj XCR ale to jedno i to samo, może różnić się detalami. Ogólnie wszystko rozkręcasz, czyścisz ( Izopropanol, Benzyna Ekstrakcyjna), nakładasz smar na wszystkie części i składasz do kupy. Gąbek nie ma więc nie ma czego namaczać. Ważne jest żeby dobrze wyczyścić w środku dolne golenie i nałożyć smar na ślizgi. Smar możesz kupić u użytkownika Activia lub np Slickoleum w rowerowy.com Nie polecam Towot'u czy innych smarów, nawet rowerowych bo upośledzą i tak kiepską pracę tego widelca. Cytuj
Kavoo Napisano 8 Października 2017 Autor Napisano 8 Października 2017 Dzięki wielkie Smar kupię u Activii. Wszystko wyczyszczę, nasmaruję i powinno być dobrze Cytuj