Skocz do zawartości

[2000] BULLS URBAN 11s BELTDRIVE warto ?


mismtb

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

 

Mam okazję zakupić używany w/w rowerek w bardzo dobrym stanie wizualnym z napędem na pasek zębaty w cenie ~2000zł
wygląda on tak:

 

http://int.bulls.de/pl/bikes/show/urban-11s-beltdrive/

Używany byłby głównie na dojazdy do pracy (10km dziennie) i przejażdżki/wycieczki, zakupy, głównie po mieście (drogi rowerowe, jezdnia, chodniki).

 

Bardzo mi się spodobał ten rower i tak myślę, czy się nie skusić , ponieważ cena też chyba jest dobra(nowy kosztuje ok. 6000zł)

 

Na co głównie zwrócić uwagę, sprawdzając taki rower przy zakupie?

 

 

Wybrałem model z paskiem, ponieważ zależałoby mi na tym aby rower był w dużym stopniu "bezobsługowy". Bez oliwienia, paprania, brudzenia.

Oraz cenie sobie ciszę podczas jazdy.
Kolejnym powodem jest to, że po prostu bardzo mi się on spodobał.

 

Jaki pasek do niego pasuje? - nigdzie nie mogę znaleźć części zamiennych/pasków. Jaki typ paska występuje w tym rowerze ?

 

Pozdrawiam.

Napisano

Pasek masz tam w systemie Continental ...

Jako część zamienna koszt paska to kilkaset zł ... Jak mnie pamięć nie myli widzialem oferty po około 100 euro za sam pasek.

Wbrew pozorom pasek też sie zużywa.

 

Pozdro

Napisano

...czyli lepiej nie pakować się w tego typu używany rower ?

a co sądzicie o gazelle chamonix plus c7+ h61

http://allegro.pl/rower-miejski-gazelle-chamonix-plus-meski-h61cm-i6821404304.html?reco_id=7dcd9ca5-a9f8-11e7-9f8e-246e96104f98&ars_rule_id=201

 

 

a może najlepiej poszukać coś nowego z polskiego sklepu w podobnej cenie ?

minimum wymagania:

 

-przerzutka w piaście,

-prądnica w piaście,

-rama 57-61cm (wzrost 185)

-mile widziany amortyzator z przodu,

Napisano

Pasek to fajna sprawa tylko trzeba się na to decydować świadomie ze wszystkimi tego konsekwencjami.

Pasek kosztuje swoje złotówki. Ale to nie oznacza że w rowerze którym się interesujesz jest na granicy zużycia.

Łańcuch też trzeba wymieniać, dodatkowo czyścić i smarować do tego ma niższą żywotność od paska wiec w tym samym czasie wymienisz kilka łańcuchów.  

 

Alfine 11 rzeczywiście ma opinię awaryjnej. Ale to nie oznacza że się tobie na 100% zepsuje :).

 

Ja osobiście chętnie bym widział pasek w swoim rowerze ... ale jedyne co ewentualnie bym rozważył to pasek + piasta Nuvinci lub pasek + piasta Rohloff.

"Ewentualnie" bo w obu przypadkach napęd klasyczny z tym samym zakresem przełożeń w konfiguracji 1xXX jest o około 1,5 kg lżejszy.

Dodatkowo Rohloff zabija swoja ceną :).

 

A i jeszcze jedno ... 185 cm wzrostu i rama 57 - 61 ?

Nie sądzisz że za duży rower chcesz sobie sprawić ?

Na czym jeżdżą ludzie co mają po 200+ wzrostu skoro podajesz zakres końca rozmiarówki większości producentów ? :)

 

Pozdrawiam  

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...