Skocz do zawartości

[3000 zł] rower na asfalt i do fotelika

selsky

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć wszystkim,

potrzebuję Waszej pomocy! 

Chcialbym w przyszłym roku zacząć swoją przygodę z triathlonem. Do tej pory tylko biegałem, odkąd kilka lat temu ktoś postanowił ukraść mój rower (mtb), moja przygoda z pedałowaniem się skończyła.

Oczywistym wyborem (chyba!) w moim przypadku byłaby szosa, jednak rower chciałbym też od czasu do czasu wykorzystywać do wycieczek rowerowych z dwuletnim synkiem w foteliku (wiem już ze koniecznie dobrze amortyzowanym), wtedy już nie tylko na asfalt, ale również w miarę równy szuter.

Zacząłem się wiec zastanawiać nad przełajem (Accent cx one) jednak nie wiem czy to dobry kierunek.

Wymiarowo u mnie jest 176/75kg ale to i tak jeszcze nie ten etap problemu :)

Pomożecie?

Napisano

Nie mam doświadczenia, ale coś mi się zdaje że przy pochylonej pozycji na przełaju dorzucenie z tyłu fotelika który jednak jest dość wysoko może dość katastrofalnie wpłynąć na jazdę tym rowerem  :sweat:

Napisano

Accent cx one
no jest to jakiś trop.....Masz barana + cienkie gumy szosowe= starty amatorskie w triatlonie. A wersja oryginalna da radę w lekki teren. Co do jazdy z fotelikiem....w górnym chwycie da radę. 

Nie wiem czy nie lepiej jakiś gravel -ale cena 3 tys trochę za niska. 

mounted-resize.jpg

Napisano
no jest to jakiś trop.....Masz barana + cienkie gumy szosowe= starty amatorskie w triatlonie. A wersja oryginalna da radę w lekki teren. Co do jazdy z fotelikiem....w górnym chwycie da radę.  Nie wiem czy nie lepiej jakiś gravel -ale cena 3 tys trochę za niska.

fajna kombinacja! ale chyba gravel może być trochę lepszą alternatywą. Chyba Romet miał gravela w cenie poniżej 3kzł

Edit:

https://www.romet.pl/Rower,MISTRAL_CROSS,10,702,706,14421,2016.html

Napisano

Właśnie wydaje mi się że przy takim przełaju/gravelu sylwetka jest odrobinę bardziej rekreacyjna i przy górnym chwycie powinno się to udać.