ablaszczyk91 Napisano 26 Września 2017 Udostępnij Napisano 26 Września 2017 Cześć. Kupiłem ostatnio używany amortyzator Rock Shox Reba SL Solo Air chyba z 2007 roku (jeśli dobrze odczytałem kod na naklejce). Gdzie mogę znaleźć jakąś instrukcję serwisową do tego modelu? Szukałem na stronie Sram'a ale znalazłem tylko instrukcje do innych wersji Reby. Z góry dziękuję za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dran2 Napisano 26 Września 2017 Udostępnij Napisano 26 Września 2017 (edytowane) Reba Solo Air nie istniały w 2007r. Jaki kod na naklejce? Edytowane 26 Września 2017 przez dran2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 26 Września 2017 Udostępnij Napisano 26 Września 2017 Nie na naklejce a wybity na koronie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dran2 Napisano 26 Września 2017 Udostępnij Napisano 26 Września 2017 Wiem, ale OP pisze o jakiejś naklejce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ablaszczyk91 Napisano 26 Września 2017 Autor Udostępnij Napisano 26 Września 2017 Na koronie widelca mam tylko wybite f17, żadnego kodu. Kod mam na 2 naklejkach, jedna na.dolnej goleni, druga na rurze sterowej. Ten kod to:28T70032874. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dran2 Napisano 26 Września 2017 Udostępnij Napisano 26 Września 2017 (edytowane) Naklejka na rurze sterowej? Może jakiś OEM. Zrób zdjęcia tego widelca i wrzuć tu. Edytowane 26 Września 2017 przez dran2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ablaszczyk91 Napisano 26 Września 2017 Autor Udostępnij Napisano 26 Września 2017 https://images81.fotosik.pl/824/b8833639ddf6d081med.jpg https://images81.fotosik.pl/824/8ba9bdbdb504d11emed.jpg Przesyłam zdjęcia amortyzatora. https://images82.fotosik.pl/825/5979d38480fbdbefmed.jpg https://images82.fotosik.pl/825/6090a6714a49188cmed.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dran2 Napisano 26 Września 2017 Udostępnij Napisano 26 Września 2017 No to przede wszystkim ta Reba to Recon a nie Reba. Były wtedy w Solo Air więc odkodowany przez ciebie rocznik może się zgadzać. naklejki z numerami wskazują na to że to OEM, ale możliwe że modyfikacje względem "serii" nie są jakieś straszne. I ogólnie wszystkie RSy serwisuje się tak samo, jak nie znajdziesz dokładnie tej książki to nic Ci nie będzie, byle ilość oleju w tłumiku się zgadzała Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Malinowy Napisano 26 Września 2017 Udostępnij Napisano 26 Września 2017 solo i dual serwisuje się nieco inaczej - na to uczulam dla świętego spokoju, żeby nie było 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ablaszczyk91 Napisano 26 Września 2017 Autor Udostępnij Napisano 26 Września 2017 Dziękuję za odpowiedź. Przepraszam, ale nie wiem dlaczego wcześniej pomyliłem Rebę z Reconem. Czyli jeśli wcześniej znalazłem instrukcję do Sektor/Reco/XC32 Solo Air z 2014 roku to do mojego starego mojego starego modelu też użyć 6 ml? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Malinowy Napisano 26 Września 2017 Udostępnij Napisano 26 Września 2017 tyle wlewasz do dolnych lag oczywiście. Podejdzie spokojnie, ale nie zaszkodzi jak wlejesz po 4 ml na każdą z goleni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ablaszczyk91 Napisano 30 Września 2017 Autor Udostępnij Napisano 30 Września 2017 Mam jeszcze pytanie. Czy wlewać jakiś olej do komory powietrznej, bo w instrukcji nic takiego nie znalazłem, a na wielu podradnikach każdy wlewa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 1 Października 2017 Udostępnij Napisano 1 Października 2017 2-3ml mozesz dac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team michuuu Napisano 1 Października 2017 Mod Team Udostępnij Napisano 1 Października 2017 Mam jeszcze pytanie. Czy wlewać jakiś olej do komory powietrznej, bo w instrukcji nic takiego nie znalazłem, a na wielu podradnikach każdy wlewa? Nie. W solo air tylko smar stały. Nie zauważyłem, że to 2007. Smar w nowszych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 1 Października 2017 Udostępnij Napisano 1 Października 2017 Jeśli to recon to mozna dac te 2-3ml. Do rebyb SA nie ma sensu bo przeleci do negatywnej ale recon ma inną konstrukcję i się olej utrzyma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ablaszczyk91 Napisano 1 Października 2017 Autor Udostępnij Napisano 1 Października 2017 W takim razie spróbuję dodac 2-3 ml oleju. Dziękuję za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alsew Napisano 1 Października 2017 Udostępnij Napisano 1 Października 2017 W takim razie spróbuję dodac 2-3 ml oleju. Nie ma to najmniejszego sensu. Sam mam Recona Gold (rower z 2014r) który fabrycznie miał wlany olej do sprężyny powietrznej, ale przed serwisem tracił skok (lagi wystawały na około 90 mm a nie 100 jak powinno być) bo olej przedostawał się do komory negatywnej i zmniejszał jej objętość. Rozebrałem go, kupiłem specjalny smar do amorów i wszystko ładnie tym smarem wysmarowałem - ZERO oleju... i amor trzyma swój skok od ponad 2,5tys km i do tego o niebo lepiej pracuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.