lizardlair Napisano 25 Września 2017 Napisano 25 Września 2017 Witam, chce złożyć koła do przełaja, co do obręczy i szprych jestem już zdecydowany, pozostają piasty. Pierwotnie chciałem złożyć koła na piastach DT350 straightpull IS 100/135mm QR ale okazało się iż bębenek nie przyjmie kasety szosowej 11s. I tutaj pojawił się pomysł piast Novatec D411SB i D412SB. Piasty fajne, jest możliwość konwersji przynajmniej przodu z tego co przeglądałem katalog. Obawy mam tylko co do ich wagi, tył jest w miarę porównywalny wagowo do dt240 ale przód to jest jakaś masakra bo około 90 gram. Ktoś miał do czynienia z tak lekkimi wyrobami Novateca lub tez konkretnie z tym modelem. Czy to nie ma jakiś mikro łozysk i wymaga co chwile serwisowania, zależy mi na kołach w miarę lekkich około 1600gr, niekoniecznie wymagających co chwile serwisu.
HarveyDent Napisano 26 Września 2017 Napisano 26 Września 2017 DT350 Road przyjmuje kasetę 11rz. Mam w szosie i nie narzekam. Alternatywa wagowa z Novateca to 771/772. Też fajne piasty. Używam w MTB
Dokumosa Napisano 26 Września 2017 Napisano 26 Września 2017 DT350 są produkowane w kilkunastu (chyba 13) odmianach, w tym właśnie jak kolega wyżej wspomniał w wersji road. Jak chcesz porównywać to jabłko do jabłka czyli szosowe D411/2 do DT350 Road, chociaż cenowo D411/2 wyjdzie w okolicach DT240
lizardlair Napisano 26 Września 2017 Autor Napisano 26 Września 2017 Tak wersja ROAD czyli 130 i 142 mm przyjmuje kasetę 11s, ja potrzebuje piaste 135mm, i te wersje już nie przyjmują kasety 11s szosowej, przyjmują natomiast kasetę 11s MTB: https://www.dtswiss.com/en/products/hubs-rws/hubs/straightpull/350-straightpull/
dawid Napisano 26 Września 2017 Napisano 26 Września 2017 W DT to jest trochę pokręcone Jest piasta DT 350 Straight Pull CL 142/12mm 11s, mozna ją konwertować do 135mm qr, ale trzeba dokupić specjalne endcapy 135mm qr 11s, dodatkowy koszt 120zł Niestety nie wypuszczają tej piasty odrazu z endcapami 11s na 135mm qr
radomir82 Napisano 26 Września 2017 Napisano 26 Września 2017 Jeżeli chodzi o przeniesienie napędu to żaden novatec nie jest konkurencją dla dt 240 / 350.
lizardlair Napisano 26 Września 2017 Autor Napisano 26 Września 2017 A da się bez problemu zmienić sam bębenek w pieście DT350 straightpull IS 135mm QR na bębenek ROAD ?
dran2 Napisano 26 Września 2017 Napisano 26 Września 2017 W DT wszystko jest na wcisk, ale ceny części zamiennych bywają absurdalne.
lizardlair Napisano 27 Września 2017 Autor Napisano 27 Września 2017 Dostałem info z dt4you że musiałbym bębenek zakupić i jakiś adapter, łącznie wyszło by około 300zł. To idąc w kierunku end capów i decydując się na piastę tylną DT 350 Straight Pull CL 142/12mm 11s chyba warto byłoby też i z przodu dać CL 100/15mm i endcapy na QR. Nie wyjdzie to duzo taniej ale przynajmniej koła bardziej przyszłościowe.
dran2 Napisano 27 Września 2017 Napisano 27 Września 2017 z 15mm na QR wystarczy adapter, jest dużo tańszy niż endcapy i będzie pasował też do każdej innej piasty.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.