Skocz do zawartości

[Piasty] Novatec D411SB i D412SB


lizardlair

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, chce złożyć koła do przełaja, co do obręczy i szprych jestem już zdecydowany, pozostają piasty.

Pierwotnie chciałem złożyć koła na piastach DT350 straightpull IS 100/135mm QR ale okazało się iż bębenek nie przyjmie kasety szosowej 11s. I tutaj pojawił się pomysł piast Novatec D411SB i D412SB. Piasty fajne, jest możliwość konwersji przynajmniej przodu z tego co przeglądałem katalog. Obawy mam tylko co do ich wagi, tył jest w miarę porównywalny wagowo do dt240 ale przód to jest jakaś masakra bo około 90 gram. Ktoś miał do czynienia z tak lekkimi wyrobami Novateca lub tez konkretnie z tym modelem. Czy to nie ma jakiś mikro łozysk i wymaga co chwile serwisowania, zależy mi na kołach w miarę lekkich około 1600gr, niekoniecznie wymagających co chwile serwisu.

Napisano

DT350 są produkowane w kilkunastu (chyba 13) odmianach, w tym właśnie jak kolega wyżej wspomniał w wersji road. Jak chcesz porównywać to jabłko do jabłka czyli szosowe D411/2 do DT350 Road, chociaż cenowo D411/2 wyjdzie w okolicach DT240 ;)

Napisano

W DT to jest trochę pokręcone ;)

Jest piasta DT 350 Straight Pull CL 142/12mm 11s, mozna ją konwertować do 135mm qr, ale trzeba dokupić specjalne endcapy 135mm qr 11s, dodatkowy koszt 120zł

Niestety nie wypuszczają tej piasty odrazu z endcapami 11s na 135mm qr

Napisano

Dostałem info z dt4you że musiałbym bębenek zakupić i jakiś adapter, łącznie wyszło by około 300zł.

To idąc w kierunku end capów i decydując się na piastę tylną DT 350 Straight Pull CL 142/12mm 11s chyba warto byłoby też i z przodu dać CL 100/15mm i endcapy na QR. Nie wyjdzie to duzo taniej ale przynajmniej koła bardziej przyszłościowe.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...