piciu256 Napisano 25 Września 2017 Udostępnij Napisano 25 Września 2017 Nie wiem gdzie mieszkasz, ale u mnie ostre podjazdy nigdy nie są płaskie, a chyba nie powiesz że po korzeniach lepiej się podjeżdża z zablokowanym widelcem, do tego ja raczej nie podjeżdżam na stojąco jak nie widzę takiej potrzeby a nawet jeśli to w moim rowerze widelec rusza się conajwyzej 1/3 skoku, a to tylko jeśli porządnie sprintuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
phoe Napisano 25 Września 2017 Udostępnij Napisano 25 Września 2017 (edytowane) Przy szeroko pojętej jeździe rekreacyjnej, a nie analizowaniu utraty kilku sekund na okrążeniu...- blokada jest to dodatkowy element który się może popsuć,- tłumik RC2 jest lepszy od RL-RC,- brak manetki to jakieś 100g zysku(niach niach),- MTB z założenia się nie jeździć po asfalcie,- a nawet jak mamy spory podjazd asfaltowy, to młynek 24/26 w połączeni z 36T z tyłu pozwala na jazdę na siodełku, a nie siłowo na stojąco, a wtedy nie jest nam potrzebna,- zbyt częste używanie blokady może źle się skończyć dla tłumika, były takie asy co jeździły na blokadzie prawie non stop i po 2 latach wideł się nadawał do wyrzucenia...... a tracimy tylko to, że gdy chcemy "depnąć" na płaskim odcinku lub pod górkę, to cześć naszej energii idzie w uginanie widelca. Edytowane 25 Września 2017 przez phoe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 25 Września 2017 Udostępnij Napisano 25 Września 2017 Przy szeroko pojętej jeździe rekreacyjnej, a nie analizowaniu utraty kilku sekund na okrążeniu... - brak manetki to jakieś 100g zysku(niach niach), Hehe Ja jestem zdania że jeżeli można kupić z blokadą to warto Ale każdy ma swoje zdanie i nie mam zamiaru się kłócić bo nie o to chodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kavoo Napisano 25 Września 2017 Autor Udostępnij Napisano 25 Września 2017 Osobiście w swoim xcm mam blokadę i prwda jest taka że używam jej przy naprawdę potężnych podjazdach asfaltowych a równie często zapominam w ogóle ją włączyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
phoe Napisano 25 Września 2017 Udostępnij Napisano 25 Września 2017 (edytowane) Hehe Ja jestem zdania że jeżeli można kupić z blokadą to warto Ale każdy ma swoje zdanie i nie mam zamiaru się kłócić bo nie o to chodzi W nawiasie jest celowo "niach niach" Na: http://endurotrophy.pl/forum/showthread.php?tid=5595 jest spory wątek o Auronie lub pytaj Activie czy tłumik RL-RC jest sporo gorszy od RC2, na 100% tracisz regulację wolnej kompresji. No i czy ta blokada nie jest faktycznie problematyczna, że są problemy z manetką czy jej działania. Edytowane 25 Września 2017 przez phoe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 25 Września 2017 Udostępnij Napisano 25 Września 2017 Ja miałem Epixona z blokadą i powiem tak: wyjazd z skrzyżowania, szybki podjazd pod górę itp z blokadą i bez blokady to niebo a ziemia. Naprawdę czuć wielką różnicę gdy stanie się na pedały, ale o tym już rozmawialiśmy Wracając natomiast do sedna tematu, SR nie są złe a mają tą zasadniczą wadę że są smarowane smarem stałym. Warto czasami pogrzebać bo np EuroBike ( oficjalny dystrybutor SR na Polskę) ostatnio sprzedawał Axona 2012 pod oś 15mm za 800 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
phoe Napisano 25 Września 2017 Udostępnij Napisano 25 Września 2017 Zapakowany nowy ma smar, ale potem się lepie olej. Niektórzy od razu robią serwis i leją olej. Ja po to mam amortyzator, żeby pracował, a nie żebym go blokował, z tyłu mam Monarcha RL w którym blokada nie działa, RS ssieeeeeee! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 25 Września 2017 Udostępnij Napisano 25 Września 2017 Zapakowany nowy ma smar, ale potem się lepie olej. Niektórzy od razu robią serwis i leją olej. A jeszcze inni leją olej a potem lecą wymieniać tłumik ( jeżeli mają kartridż). To że można nalać olej a to co pod co został zaprojektowany amortyzator to dwie różne rzeczy Ja po to mam amortyzator, żeby pracował, a nie żebym go blokował, z tyłu mam Monarcha RL w którym blokada nie działa, RS ssieeeeeee! Widzę że raczej się nie dogadamy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
phoe Napisano 25 Września 2017 Udostępnij Napisano 25 Września 2017 Activia sam przecież ten olej leje. Kwestia żeby nie nalać za dużo. I tez tuninguje je poprzez wymienianie sprężyn czy nawiercanie korka, nikt się nie skarżył że coś się tym Auronom dzieję złego po takich zabiegach, i z tego co wiem nie ma utraty GW. Mało tego, wszyscy go za to chwalą. No i do Aurona są już od SR Suntour sprężyny miękkie, wcześniej Activia dawał jakieś swoje 2 krótkie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 28 Września 2017 Udostępnij Napisano 28 Września 2017 Activia wiele razy pisał, żeby nie lać oleju jak tłumik to cartridge. A tak jest np. w epixonie tr, o którym wspominałeś powyżej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 28 Września 2017 Udostępnij Napisano 28 Września 2017 Co innego jak amor jest zaprojektowany pod takie rozwiązanie a co innego jak się samemu wprowadza jakieś kombinacje. Gdybym miał możliwość kupienia Reby to bym ją wybrał, chociażby z tego względu że idziesz do pierwszego lepszego sklepu i kupujesz zestaw serwisowy na cały amor. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.