kantele Napisano 18 Września 2017 Udostępnij Napisano 18 Września 2017 Hej, Mam okazję kupić za około 10k używkę, model z 2014 roku, jak w temacie. Specyfikacja w linku: https://katalog.bikeworld.pl/2014/web/produkt/rowery/mtb_29er_full/bmc/37586/fourstroke_fs01_29_xx1 Ponoć rower potestowy ale przeserwisowany, mało używany, w świetnym stanie, lekko stuningowany, cytuję: "oryginalne Carbonice - sztyca i kierownica, New Ultimate - mostek i Extralite - sztywne osie. Po tuningu rower na oponach continental zalanych meczkiem i z pedałami Expedo waży ok. 9,4 kg" Co sądzicie? Tylko pliz, nie mówicie mi "dołóż 2k i kup cośtamcośtam". Na nowy w takiej specyfikacji mnie nie stać, używek generalnie nie uznaję ale to jest wyjątek (mam możliwość na nim kilka dni pokręcić oraz sprawdzić faktyczny stan w swoim serwisie) więc po prostu "tak, bierz, jest świetny" albo "nie kupuj, nie jest wart swojej ceny", wystarczy Pozdr. Marta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
huskarl Napisano 18 Września 2017 Udostępnij Napisano 18 Września 2017 Jeśli rzeczywiście nie bity, to brać. Fulla całego z karbonu, razem z hamulcami to nie ma szans dostać za takie pieniądze. Jeśli oczywiście pasują ci takie duże koła i małe skoki. Ciekawe czemu wymienili oryginalne części na nowe. Karbon od czasu do czasu trzeba dla pewności wymienić, szczególnie mostki, bo może brzydko pęknąć w złym momencie, ale to przecież prawie nówka. Chociaż na pewno jakbyś dołożyła 2k, może 3k dla pewności, no to wtedy ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
artSt Napisano 19 Września 2017 Udostępnij Napisano 19 Września 2017 na temat samego roweru się nie wypowiem, ale też kupiłem potestowy, karbonowy, tyle że hardtail i moim zdaniem to super opcja. Jak jeszcze możesz przez kilka dni przetestować i sprawdzić w serwisie, to ja bym co szybciej to zrobił, żeby ktoś nie zwinął Ci go sprzed nosa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Galvatron Napisano 23 Września 2017 Udostępnij Napisano 23 Września 2017 Zastanów się, czy będzie Cię stać na utrzymanie Foxa (w autoryzowanym serwisie 800-1000zł/125h jazdy) i XX1 (kaseta + blat + kołka przerzutki to ok. 2000 zł). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.