Gość Napisano 17 Września 2017 Napisano 17 Września 2017 Hej, Przeglądam oferty amortyzatorów, niestety tegoroczne/ zeszłoroczne są poza moim budżetem a za przyzwoite pieniądze można kupić tzw "leżaki magazynowe". Czy warto kupić taki amortyzator? Czy załóżmy w 5 letnim amortyzatorze wypadałoby zrobić od razu pełny serwis, uszczelki/ oringi itd nie parcieją po takim czasie? Czy warto ryzykować zakup bez gwarancji? Jak wiadomo nie ma wtedy gwarancji producenta ( jedynie ta sprzedającego). Z jednej strony ceny są atrakcyjne ( sporo poniżej 1000 zł za RS RECON GOLD), z drugiej strony taki zakup to jednak spore ryzyko. Co o tym sądzicie?
HarveyDent Napisano 17 Września 2017 Napisano 17 Września 2017 uszczelki/ oringi itd nie parcieją po takim czasie? Parcieją. Zrobić full-serwis i śmigać
gtb Napisano 17 Września 2017 Napisano 17 Września 2017 Jeżeli był przechowywany w normalnych warunkach to o uszczelki bym się nie martwił (mam 7 letniego Recona i wszystkie uszczelki oryginalne , do tej pory nie wymagały wymiany) , podstawowy serwis oczywiście wymagany jak przy każdym amorki.
LukaszNN Napisano 17 Września 2017 Napisano 17 Września 2017 300zł około ubędzie z portfela przy wymianie uszczelek i oleju korzystając z serwisu w sklepie. Kupiłem rok temu foxa dwuletniego, który nie widział nigdy serwisu i jeszcze rok go katowałem i profilaktycznie zrobiłem full serwis, okazało się, że w środku ideał ale mimo wszystko śpi się spokojnie Różnie to producenci określają, w przypadku mojego parcha zaleca się serwis nawet po 80h ciężkiej pracy, niecałe 4 dni ciągłej ostrej jazdy
phoe Napisano 18 Września 2017 Napisano 18 Września 2017 Jeszcze jak ktoś chce kupić Rebę czy Foxa, no ok, ale po co Ci Recon za 1000zł, gdy w tej cenie jest Epixon?
Gość Napisano 18 Września 2017 Napisano 18 Września 2017 Smarowanie olejem, rozbieralny tłumik, lepsze tuleje ślizgowe
woojj Napisano 18 Września 2017 Napisano 18 Września 2017 Recon Gold to dobry i solidny wideł, bardzo prosty w serwisowaniu. Uszczelki nie powinny być sparciałe.... Ja bym rozsunął widelec i zrobił mały serwis (wymiana oleju w dolnych goleniach- o ile go nalali, smarowanie uszczelek, nasączyć gąbki)
Mod Team Pixon Napisano 18 Września 2017 Mod Team Napisano 18 Września 2017 po 80h ciężkiej pracy, niecałe 4 dni ciągłej ostrej jazdy No to popłynąleś
firefoks Napisano 18 Września 2017 Napisano 18 Września 2017 No to popłynąleś Dobrze policzył. Zawsze może być kilku bikerów do jednego roweru i mogą się zmieniać
porcelanowy Napisano 18 Września 2017 Napisano 18 Września 2017 Powitoł Mam RS SID'a z allegro, sprzedawał Buchar zarejestrowany tu na forum. Produkcja bodaj 2012/2013, kupno/serwis/montaż na początku tego roku, zero oznak używania. Według mechanika (drugi amor serwisowany u niego, wszystko na razie OK, więc mu ufam ) starczyło zmienić olej i uszczelki bez uszczelek kurzowych bo te były OK. Gra i trombi zespół Kombi: amor reaguje na regulacje, blokady i zmiany ciśnienia w komorze. Nic się nie łuszczy, nie odpada, nie parcieje, ogólnie nie widać wieku i zadowolony jestem.
Mod Team durnykot Napisano 18 Września 2017 Mod Team Napisano 18 Września 2017 W przypadku Recona zrobiłbym mały serwis od razu o zakupie. RSy , szczególnie te z niższych grup, mają nieco za mało oleju w dolnych goleniach. Do tego przyda się nasączyć gąbeczki. To powinno wystarczyć.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.