Colonel Napisano 16 Września 2017 Udostępnij Napisano 16 Września 2017 Witam i zapraszam do mojego długodystansowego testu opon Panaracer Gravelking Sk w rozmiarze 35c. Pierwsze wrażenia Organoleptycznie opona prezentuje się ... normalnie. Przez ostatnie lata przyzwyczaiłem się do tego, ze kupując opony zapewne będą one cięższe, a czasem nawet węższe niż deklaruje producent. I tu dochodzimy do pierwszych pozytywów: - waga wg. producenta: 430g, realna: 382g (druga sztuka 3gramy więcej) - szerokość 35c, realnie: 37,5mm po klockack (balon 37,3mm) Wady: nie jest to opona, która z radością wskakuje na obręcz, obie sztuki wymagały użycia wspomagacza w postaci mydlin. Wrażenia z jazdy opiszę jak tylko zrobię na nich tak ze 100-200km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rambolbambol Napisano 3 Października 2017 Udostępnij Napisano 3 Października 2017 Ekhm... ten tego... byś coś napisał, jak się te oponki toczą. Się napaliłem na nie i są na mojej liście zakupowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Colonel Napisano 10 Października 2017 Autor Udostępnij Napisano 10 Października 2017 Cierpliwości zrobiłem na nich tylko 50km po czym kupiłem nowa ramę i komponuje wszystko w całość. Póki co mogę tylko powiedzieć, że pierwsze wrażenia są pozytywne - toczą się lepiej niż druciane Rocket Rony 33c. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dovectra Napisano 20 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2018 I jak się spisują opony? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mambaout Napisano 20 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2018 jaka wysokość opony i na jakiej obręczy mierzone? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
musimisie Napisano 14 Lipca 2018 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2018 Napisz coś więcej o oponkach. Ja od wczoraj ujeżdżam Gravelking 40mm, z przodu 30 psi z tyły 25psi, w lesie jeździ się świetnie, po dobiciu do 50psi można jeździć po asfalcie, ale zastanawiam się właśnie nad tymi 35mm. Chociaż najfajniej byłoby mieć drugi zestaw na sztywną oś i tarcze ale z już z stricte szosowymi 28mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sholvakree Napisano 7 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2020 I chłop zniknął... Mam te opony w rozmiarze 43C, i chciałem się dowiedzieć, czy zyskam coś na oporach toczenia, zmieniając przednią oponę na 35C. Na 43C przejechałem ponad 5000 km, i bieżnik przedniej opony, można by pomylić z nową oponą Tylni wiadomo, wygląda gorzej. Na oko bieżnik ma tak 1/3-1/2 wysokości nowych tych malutki klocków na bieżniku. Nigdy nie złapałem żadnej gumy. Po szutrze idą jak błyskawica, po piasku (nie zbyt głębokim) również dają radę. Po asfalcie toczą się ok, choć nie jestem PRO aby móc obiektywnie ocenić i porównać np do opon szosowych. Generalnie jesstem z tych opon mega zadowolonyn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zigi696 Napisano 7 Kwietnia Udostępnij Napisano 7 Kwietnia Nie polecam tych opon. W ogóle nie działają jak się zrobi wilgotno. Wtedy zalepiają się kompletnie. W błocie są fatalne i w ogóle można zapomnieć o przyczepności. Jak sucho to ok. W piachu też dobrze. Na asfalt słabo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.