Tomek9248 Napisano 15 Września 2017 Napisano 15 Września 2017 Witam Wczoraj odkręcił mi się kierownik podczas jazdy. Właśnie, po chwili zastanowienia, podważyłem tę gumkę na środku kierownika i dokręcam śrubę. Czuję tylko minmalny opór a kierownik wciąż da się przekrzywić więc dokręcam dalej. Opór zwiększa się tylko minimalnie. Bum. Nagle usłyszałem jakieś trzaśnięcia i cała ta górna ccześć tj. czarne kółko wraz ze śrubą i czymś przypominającym płatki kwiatka wyskoczyło, nie ma żadnego zaczepienia. Czy to już popsute? Jak taka część fachowo się nazywa żeby ją dokupić? A może wystarczy takie coś nowe kupić http://allegro.pl/adapter-do-rury-sterowej-przedluzka-czarny-probi-i6941860202.html bo i tak miałem w planach.
gtb Napisano 15 Września 2017 Napisano 15 Września 2017 Urwałeś gwiazdkę sterów (jej dolna cześć musiała pozostać w rurze sterowej) , potrzebujesz tego https://www.centrumrowerowe.pl/czesci/stery-rowerowe/czesci-korki-gwiazdki/p,gwiazdka-sterow-ac-star-1-1-8-cza-accent,8426.html
eloo Napisano 15 Września 2017 Napisano 15 Września 2017 za dokręcenie mostka( żeby kierownica się nie ruszała) odpowiadają śruby od boku mostka. Ta którą dokręciłeś na maxa dokręca sie do pierwszego oporu tylko tyle żeby skasować luz sterów
Tomek9248 Napisano 15 Września 2017 Autor Napisano 15 Września 2017 Dziękuję za błyskawiczną pomoc. Uff, już się bałem, że będe musiał wymieniać cała rurę. Faktycznie coś w środku siedzi jeszcze i za cholerę wyjść nie chce. W takim razie lecę jutro do najbliższego sklepu po tę śrubkę od sterów i spróbuję to ustrojstwo tam wepchnąć jakoś. Czy będę potrzebował jakiegoś specjalnego sprzętu czy wystarczy standardowy zestaw narzędzi? Chciałbym się przygotować odpowiednio, bo planowałem małą wycieczkę do południa no i zalezy mi na czasie maksymalnie. @eloo Znaczy no mi chodzi o to, że kierownica nie była prostopadle do koła tylko po skosie. To dobrze kręciłem?
gtb Napisano 15 Września 2017 Napisano 15 Września 2017 Element który pozostał wbij głębiej (nie będzie przeszkadzał) , nową gwiazdkę będziesz musiał nabić ale trzeba to zrobić równo (wkręcasz śrubę w gwint i bijesz w nią młotkiem). Mostek przed okręcaniem blokujesz śrubami znajdującymi się na nim (te dwie od tyłu) , to co kręciłeś jest do kasowania luzów na sterach i dokręcasz tylko do momentu ich zlikwidowania.
Tomek9248 Napisano 15 Września 2017 Autor Napisano 15 Września 2017 Myślę, że jakoś pójdzie. Najwyżej kupię dwie te te te. Dzieki raz jeszcze.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.