mateuszplex Napisano 11 Września 2017 Napisano 11 Września 2017 Witam, jakie są wasze opinie o sklepie internetowym centrum rowerowe, bo zamówiłem tam komplet błotników do roweru i siodełko i torbę na ramę gdzie można włożyć telefon i komplet świateł , ale na każdym produkcie pisało ze jest 24/h a zamówienie składałem rano koło 9 i do tej pory status zamówienia sie nie zmienił, kiedy tam zadzwoniłem pan powiedział ze zamówienie będzie jutro wysłane ale nadal nie zmienił sie status zamówienia. Co sądzicie o tym sklepie ? Na ich stronie na fb mieli kilka złych opinii i ludzie pisali ze wysyłka u nich to trwa kilka tygodni i teraz nie wiem co o tym myśleć, kupowaliście coś tam kiedyś, albo polecacie inny sklep internetowy ( oprócz allegro ) gdzie jest duży asortyment i wysyłka dość szybka i można płacić przy odbiorze ?
phoe Napisano 11 Września 2017 Napisano 11 Września 2017 Kiedyś wysyłali szybko, luty-maj mieli spore opóźnienia przez niby przeprowadzkę, ile w tym prawdy to nie wiem, teraz niby wróciło do normy. ;p Z dużych i pewnych poza CR masz jeszcze rowerowy.com czy cyklomania.pl, ostatnio przerzutkę+manetkę XT kupiłem na sbike.pl i wysłali następnego dnia.
Piter233 Napisano 11 Września 2017 Napisano 11 Września 2017 Uroki wielkiego internetowego sklepu. Spokojnie, kiedyś wyślą A tak na serio jak ja zamawiałem błotniki to wysłali w dwa dni od zamówienia, więc nie jest źle. I tak na przyszłość, jak zamawiasz przez internet zawsze musisz się liczyć z opóźnioną wysyłką, nieważne gdzie kupujesz.
Gość Napisano 11 Września 2017 Napisano 11 Września 2017 Ja nie miałem na ogół problemów, dwa razy chyba była obsuwa. Raz towar widniał jako dostępny a czekałem kilka dni a innym razem czas "ściągnięcia" trochę się wydłużył. Natomiast bywało także w drugą stronę, towar miał być u nich po 5 dniach a był po 2. Swoją drogą skoro zamówiłeś rano to raczej nie oczekuj że wyślą Ci to tego samego dnia ( zdarza się ale sporadycznie). Najlepszą metodą jest zamówić na sam wieczór bo wtedy Twoje zamówienie wpada do realizacji od razu rano.
phoe Napisano 11 Września 2017 Napisano 11 Września 2017 Akurat rowerowy jak ma info że mają na stanie, wysyła w ten sam dzień.
Pigipon Napisano 11 Września 2017 Napisano 11 Września 2017 Przymierzam się do zakupu licznika tam, bo najtaniej więc będę mógł dodać coś od siebie. Kończyć zamówienie i może jutro wyślą i pan z dpd pojutrze przywiezie.
dziksoltys Napisano 11 Września 2017 Napisano 11 Września 2017 Jak masz status zweryfikowano i wystawiono faktóre to jutro powinni wysłać. Kiedyś był OK teraz jest lipa. Oni w obecnej chwili uczą cierpliwości. Ps niedawno z nimi przerabiałem temat wymiany to była męczarnia głównie chodziło oto że właściwa Pani była na urlopie a reszta tego nie ogarnia. I dalej mają przeprowadzkę.
kosa1987 Napisano 11 Września 2017 Napisano 11 Września 2017 Oni się przeprowadzają 5 razy w roku po 2 miesiące..... niby duży sklep z dużym kapitałem (spółka oponeo), a realizacja zamówień jak janusz z allegro
Gość Napisano 12 Września 2017 Napisano 12 Września 2017 Akurat rowerowy jak ma info że mają na stanie, wysyła w ten sam dzień. To są właśnie te przypadki o których pisałem, akurat rowerowy.com jest wzorem jak powinna wyglądać wysyłka i zawartość paczki
Mod Team michuuu Napisano 12 Września 2017 Mod Team Napisano 12 Września 2017 wystawiono faktóre to jutro powinni wysłać Włącz autokorektę bo dwa razy czytałem o co chodzi.
Mod Team safian Napisano 12 Września 2017 Mod Team Napisano 12 Września 2017 Standard, to samo bikestacja. Jak zamawiasz w poniedziałek i pisze że towar jest dostępny to być może do końca tygodnia wyślą, nie jest to sklep w którym warto zamawiać jeśli potrzebujesz coś na szybko
dziksoltys Napisano 12 Września 2017 Napisano 12 Września 2017 Właśnie dzisiaj tego doświadczyłem w bikestacji. Zamówiłem suport chciałem zmienić rozmiar zadzwoniłem a tu Pani mi mówi że na stanie nie ma a na stronie zielona kropka i musze poczekać aż sprowadzą.
Mod Team michuuu Napisano 12 Września 2017 Mod Team Napisano 12 Września 2017 Nawet najlepszy sklep prędzej czy później wtopi z terminem bo ktoś nie odptaszkował stanu magazynowego. Albo w trakcie zamawiania ktoś był szybszy i ostatnią sztukę zamówił tuż przed Twoim kliknięcie. Pytanie w jaki sposób sklepy reagują ta taki fakt.
dziksoltys Napisano 12 Września 2017 Napisano 12 Września 2017 Bikestacja nie bardzo bo oba produkty które chciałem a nie mają na stanie magazynowym dalej są dostępne (zielona kropka). A Pani już jest świadoma tego
Mod Team michuuu Napisano 12 Września 2017 Mod Team Napisano 12 Września 2017 Temat BS to osobna historia. Na forum jest chyba temat.
Pigipon Napisano 12 Września 2017 Napisano 12 Września 2017 Przymierzam się do zakupu licznika tam, bo najtaniej więc będę mógł dodać coś od siebie. Kończyć zamówienie i może jutro wyślą i pan z dpd pojutrze przywiezie. 11.09.2017 22:36 Nowe zamówienie 12.09.2017 06:32 Gotowe do wysyłki 12.09.2017 10:10 Zweryfikowane i gotowe do wysyłki 12.09.2017 10:28 Stworzenie faktury Status może się jeszcze zmieni, bo widzę, że trochę kuleje aktualizacja. Albo po ptokach i może w tym tygodniu dojdzie
Pidzej Napisano 12 Września 2017 Napisano 12 Września 2017 Kiedyś był bardzo dobry, teraz na towar z dostępnością "1 dzień" można czekać tydzień albo dwa.
mistan Napisano 12 Września 2017 Napisano 12 Września 2017 No, ale czasami można dobrze trafić W ciągu 2 miesięcy 3x kupowałem w CR i za kazdym razem towar wysłany na drugi dzień. Ale status na ich stronie jakoś nie aktualizuje się dobrze. Towar miałem w domu a na stronie widniał status "zapłacone"
makog Napisano 12 Września 2017 Napisano 12 Września 2017 Ja zamawiałem w Niedziele 10.09, do dziś towar nie dotarł, Etapy realizacji 10.09.2017 20:40 Nowe zamówienie 11.09.2017 08:18 Gotowe do wysyłki 11.09.2017 13:17 Zweryfikowane i gotowe do wysyłki i tak sobie wisi od poniedziałku, masakra Dziś tam nawet dzwoniłem, niby cały towar zamówiony jest dostępny ale nie wiedzieć dlaczego wysyłki nadal brak.
mateuszplex Napisano 12 Września 2017 Autor Napisano 12 Września 2017 W moim przypadku wygląda to tak Etapy realizacji 11.09.2017 10:28 Nowe zamówienie 11.09.2017 12:08 Gotowe do wysyłki 11.09.2017 16:45 Zweryfikowane i gotowe do wysyłki 11.09.2017 17:05 Stworzenie faktury I kiedy tam zadzwoniłem upewnić sie czy wysłali i dostałem numer wysyłki i paczka jest wysłana
Piter233 Napisano 12 Września 2017 Napisano 12 Września 2017 Ja zamawiałem w Niedziele 10.09, do dziś towar nie dotarł, Wybacz, ale jaja sobie robisz? Dzisiaj jest wtorek, a piszesz jakbyś czekał na paczkę miesiąc. Ja zamówiłem z innego sklepu w piątek i dopiero dzisiaj (albo nawet i nie) przesyłka wyszła - co prawda dostałem informację że posypał się system od kuriera i to jest powodem. Chcesz mieć szybko przesyłkę ze sklepu internetowego? Kupuj od takich, które mają stacjonarny a internetowy to tylko dodatek. No i oczywiście zwykle tam jest trochę drożej, a chciało się tanio to się ma. Marża nie jest z gumy, takie sklepy i tak mocno ją zaniżają nadrabiając obrotem, ale coś za coś. Sklep też musi zarobić. A chcesz mieć natychmiast? Idź do lokalnego sklepu, no chyba że nie masz.
Dokumosa Napisano 12 Września 2017 Napisano 12 Września 2017 Z wysyłka w CR jest loteria. Jeden-dwa dni obsuwy jest standardem. Do tego ceny o ile kiedyś jeszcze były w miarę konkurencyjne tak obecnie wygląda to mizernie.
Pigipon Napisano 12 Września 2017 Napisano 12 Września 2017 Status może się jeszcze zmieni, bo widzę, że trochę kuleje aktualizacja. Albo po ptokach i może w tym tygodniu dojdzie Wskoczyło 12.09.2017 20:48 Wysłano 11.09.2017 22:36 Nowe zamówienie 12.09.2017 06:32 Gotowe do wysyłki 12.09.2017 10:10 Zweryfikowane i gotowe do wysyłki 12.09.2017 10:28 Stworzenie faktury Daje radę
Przemcio Napisano 13 Września 2017 Napisano 13 Września 2017 W CR jak coś kupowałem na początku tygodnia to z reguły do piątku dochodziło. Nie jest to fajne. Ale teraz znalazłem alternatywę Korzystam ze sklepu mantel.com Zaskoczony jestem. Płatność w pln. Payu karta lub paypal. Od 200 pln chyba wysyłka za free. Są szybsi z dostawa jak polskie sklepy mimo ze wysyłka jest z Holandii. Kupowałem ostatnio Wahoo Elemnt i raz ze byli najtańsi to jeszcze kliknąłem w czwartek po 14 a wysyłka była o 17:30. W sobotę już Ups u mnie w mieście miał to zeskanowane. Doręczyli w poniedziałek. Jak bym zamówił w środę do 16 to na piątek by doszło Nasze sklepy powinny się od nich uczyć
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.