Mmataleo Napisano 9 Września 2017 Napisano 9 Września 2017 Cześć sportowe świry:) Zastanawiam się nad licznikiem bezprzewodowym. Padło na dwa modele sigma base 1200 wl lub sigma 9.16 ats. Moze ktoś z Was miał jeden z nich i moze polecić dodam ze używam latarki convoy s2 i wyczytałem ze zakłócają one liczniki bezprzewodowe. Będę wdzięczny za pomoc w wyborze, inne propozycje do Ok 150 zł. I w sumie jeśli przewodowy będzie lepszym wyborem to skuszę się na przewodowy. Pozdrawiam:)
Mod Team michuuu Napisano 9 Września 2017 Mod Team Napisano 9 Września 2017 https://www.cyklotur.com/akcesoria/liczniki-rowerowe/przewodowe/p,licznik-bc-16-16-sigma,631682.html?_pli=25e9c6 Ja jestem wyznawcą kabelkowców. Mam. Przydatne - temperatura. Nieprzydatne - zaoszczędzone paliwo. Ale jakiś pogląd na oszczędności daje. Cała reszta ok.
Mmataleo Napisano 9 Września 2017 Autor Napisano 9 Września 2017 Automatyczny strat stop. Całkowity dystans i czas. Zegar. Jakoś specjał Ie dużo mi nie potrzeba ale fajnie jak będzie więcej tez. Zastanawiam się czy brać przewodowy czy bez
Sansei6 Napisano 9 Września 2017 Napisano 9 Września 2017 Ja też fanem kabelków jestem. Dobrze oplączesz i luz, a nie martwić się o jakieś zakłócenia. I jeszcze 2 bateria, która kiedy padnie itp. Ostatnio chwalę Sigmę 1200, wersja na kabelku. I czego jeszcze chcieć
Mmataleo Napisano 9 Września 2017 Autor Napisano 9 Września 2017 chcialem bezprzedowody ale jak są zaklocenia to nie ma sensu. W sklepie na gwarancji mam możliwość zwrot kasy albo licznik. sigma 16.16 za 95 zł. Może się zdecyduje na niego
Quell Napisano 9 Września 2017 Napisano 9 Września 2017 Są zakłócenia,nawet całkiem spore,akurat jadąc na latarkach,i tak na licznik nie patrzę,ale w dzień gdzie lubię mieć podgląd kadencji,świruje od powerbanka podpiętego do telefonu na kierownicy.
Sansei6 Napisano 9 Września 2017 Napisano 9 Września 2017 To jak takie zakłucenia, to potem brak zaufania do zliczonego dystansu bym miał
Mmataleo Napisano 9 Września 2017 Autor Napisano 9 Września 2017 Dzięki chłopaki:) biorę na kablu. I chyba najlepszy będzie ten 16.16 jak pisałem wcześniej. Cena ta sama wiec nic nie dokładam i wysyłają mi go w poniedziałek. Nie chciałbym mieć jakieś przekłamania w liczniku. Ten ma dobre opinie w internecie.
coderiese Napisano 10 Września 2017 Napisano 10 Września 2017 no stanąłem ostatnio przed podobnym dylematem. DO tej pory, od nastu lat miałem tylko sigmy. Naturalnym więc było że sięgnąłem po kolejny wyrób tej firmy - ale bezprzewodowy (trza iść z duchem czasu). No i powiem Wam że totalna kicha. Pomimo prawidłowego montażu i ustawienia czujnika ciągle gubił sygnał. Jadę, pokazuje prędkość.. nagle 0kmh. Potem sie znowu obudził ..i tak dalej. Reklamacja - dostałem kolejny - to samo. Szukam info w necie - okazuje się że sigmy "tak mają". Także teraz mam trzy wyjścia - powrót do kabla (chociaż średnio mi się to podoba), bezprzewodowiec ale z VDO albo... VDO z GPS . No i myślę
Mod Team sznib Napisano 10 Września 2017 Mod Team Napisano 10 Września 2017 Mam 12.12 bezprzewodową i żadnych z tych objawów nie zaobserwowałem.
Mmataleo Napisano 10 Września 2017 Autor Napisano 10 Września 2017 Wczoraj wyczytałem ze jak bezprzewodowy to system cyfrowy bo analogowy często gubi sygnał. Jako ciekawostka. Ten 12.12 jest właśnie cyfrowy i często polecany. Cena około 150. Tez chciałem bezprzewodowy ale wybrałem jednak na kablu
coderiese Napisano 10 Września 2017 Napisano 10 Września 2017 istotnie, modele z sigmy które mnie zawiodły do 7.12 i 9.12 - oba analogi.
Gość Napisano 10 Września 2017 Napisano 10 Września 2017 Zdaje się, że Sigma w tańszych bezprzewodowych modelach nie korzysta ze standardu ANT+, czy BLE, tylko ma jakiś swój autorski system, jak widać pewnie niedopracowany.
kamil_p Napisano 22 Września 2017 Napisano 22 Września 2017 Od roku użytkuję bezprzewodową Sigmę BC 12.12 STS i ani razu nie zdarzyło się, żeby zgubiła sygnał. W ogóle to bardzo porządnie wykonany licznik, duże czytelne wskazania, łatwo można go zdjąć (po każdej jeździe odpinam sam licznik i gniazdo póki co nie wyrobiło się - trzyma jak nowe). Jedyne co to polecam dodatkowo zabezpieczyć czujnik i sam licznik np. opaską zaciskową typu 'zip' bo mi po zimie gumka mocująca czujnik sparciała i pękła. Żonie kupiłem przewodową Sigmę 5.12 i w mojej ocenie jednak licznik bezprzewodowy prezentuje się bez tych kabli o niebo lepiej.
Mod Team michuuu Napisano 22 Września 2017 Mod Team Napisano 22 Września 2017 Od roku użytkuję bezprzewodową Sigmę BC 12.12 STS i ani razu nie zdarzyło się, żeby zgubiła sygnał. Jeździsz z pulsometrem?
kamil_p Napisano 22 Września 2017 Napisano 22 Września 2017 Napisano dziś, 15:59 kamil_p, dnia 22 Wrze 2017 - 3:57 PM, napisał: Od roku użytkuję bezprzewodową Sigmę BC 12.12 STS i ani razu nie zdarzyło się, żeby zgubiła sygnał. Jeździsz z pulsometrem? Ja nie, ale sąsiad ma identyczny licznik i jeździ z pulsometrem - nie ma żadnych problemów, to on zresztą przekonał mnie do bezprzewodowego licznika bo miałem takie same wątpliwości co do poprawnego działania jak autor tematu.
coderiese Napisano 23 Września 2017 Napisano 23 Września 2017 Kilka dni temu kupiłem cyfrowego VDO M3WL. Za dużo się z nim nie najezdzilem bo na śląsku od kilku dni permanentnie leje ale po kilku km "wokół komina" - wrazenia pozytywne.
Blaoyne Napisano 23 Września 2017 Napisano 23 Września 2017 https://www.cyklotur.com/akcesoria/liczniki-rowerowe/przewodowe/p,licznik-bc-16-16-sigma,631682.html?_pli=25e9c6 Ja jestem wyznawcą kabelkowców. Mam. Przydatne - temperatura. Nieprzydatne - zaoszczędzone paliwo. Ale jakiś pogląd na oszczędności daje. Cała reszta ok. Posiadam od dwóch miesięcy 16.16STS CAD i jestem zadowolony. Problemów wielkich z łącznością nie mam. Kilka razy w lesie zauważyłem że podczas jazdy wyświetlało się 0km/h ale znalazłem przyczynę, na kierownicy mam też uchwyt a w nim telefon, podczas jazdy w lesie przy słabym sygnale telefon często robi PLU i wtedy przytyka się odbiornik w Sigmie. Niestety. Po za tym mankamentem reszta jak najbardziej ok. No może z wyjątkiem tego spalania paliwa, wolałbym gradient z 14.16
Carraluch Napisano 23 Września 2017 Napisano 23 Września 2017 Od marca 2016 używam BC 14.12 STS. Przy przebiegu około 4 tyś. rocznie, wymieniałem baterie dwa razy. Oryginalne "padły" szybko. Kolejne po 11 miesiącach. Jeżdżę z pulsometrem Garmina - żadnych zakłóceń. Pomiar wysokości raczej bardziej precyzyjny niż w Edge 1000. Termometr też lepiej skalibrowany niż w Garminie. Zaletą w mojej opinii jest brak kabelków. Serwis sterów, widelca itp, wreszcie bez uciążliwego demontowania i montowania na nowo czujnika. Wadą jest kiepskie rozwiązanie mocowania do podstawki. W trudnym terenie (krzaki, gałęzie) może zdarzyć się samoistne wypięcie. Tak kolega stracił swój egzemplarz.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.