pepedombo Napisano 6 Września 2017 Udostępnij Napisano 6 Września 2017 Czołem, Dotyczy level b3, fabrycznie montowany 'miękki wacek' xcm rl Troche jak podstawowy santour z blokadą, dlatego wiem, że go zabije w dwa sezony. Przetoczę temat szybko. W poprzednim rowerze miałem santoura, tutaj uszczelki wyglądają tak samo, nie mam pojęcia czy są do kupienia. (ok, może średnica jest ciut inna) Ktoś testował dowolne osłony na tego typu amory? Dolatuje do pracy cały rok i latam dookoła, amor jest w miarę nowy i nie chcę go roztrzaskać, szczególnie, że jak pojawi się sól to potem to gdzieś wychodzi. Zatem, dwa pytania, zakładając, że są uszczelniacze. Co ile je zmieniać i czyścić żeby żył długo albo co na niego założyć, żeby nie kupować potem foxa/rockshocka Poprzednio z przodu miałem błotnik hammera w razie wody (mocowanie nad goleniami), teraz błotnik od krossa, który jakoś chroni te golenie, to samo co kawalek sprawnie wyciętej butelki:) Jeżeli ktoś coś, proszę o poradę. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ychu Napisano 6 Września 2017 Udostępnij Napisano 6 Września 2017 Co ile je zmieniać i czyścić żeby żył długo albo co na niego założyć, żeby nie kupować potem foxa/rockshocka Plastikowe ślizgi zajedziesz co sezon. U Activii kupisz co prawda nowe , ale ten amor to nic szczególnego i i tak kupisz poźniej rs albo foxa XCM ma słabe uszczelki , także nawet trzy razy do roku można mu serwis robić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
phoe Napisano 6 Września 2017 Udostępnij Napisano 6 Września 2017 Ty chcesz taką gumę kupić na golenie górne? To kiepski pomysł, bo są one stalowe i pod nią będzie Ci się wilgoć trzymała i zgniją. ;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pidzej Napisano 6 Września 2017 Udostępnij Napisano 6 Września 2017 Nic z tym nie zrobisz każdy XCM prędzej czy później umiera w męczarniach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pepedombo Napisano 6 Września 2017 Autor Udostępnij Napisano 6 Września 2017 (edytowane) Chodzi mi o nędze dolnych uszczelek przeciwkurzowych, gdzie w końcu wpada woda, a wychodzi rudy:) Ale fakt, co nie założę to i tak mnie zechla:) Chyba oleje te kombinacje. No chyba, że gumowa osłona przegubu od samochodu / harmonijka z rolniczego na zipach Ok. Obrazek przypomniał mi podstawkę santoura po drugim sezonie Olać, jak padnie kupie coś na zaś. Dzięki Edytowane 6 Września 2017 przez pepedombo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fw66 Napisano 6 Września 2017 Udostępnij Napisano 6 Września 2017 Kiedyś miałem jakiś tani RST. Żeby lepiej chodził zalałem go olejem. Oczywiście uszczelki nie były do tego przystosowane i golenie zawsze były wilgotne. Więc założyłem neoprenowe osłony które sprawdziły się całkiem dobrze. I wyglądały lepiej niż gumowe harmonijki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 6 Września 2017 Udostępnij Napisano 6 Września 2017 Gumowe harmonijki nie były wcale złym pomysłem. M.in. canondale w swoich rozwiązaniach takowe dosyć długo stosował. Dwie główne zalety to szczelność absolutna (w tym możliwość smarowania goleni po dwóch stronach) i brak tarcica o golenie co powoduje czasami oporną pracę amora na małych nierównościach. W przypadku xcm'a jednak pierwsze nie ma znaczenia a drugie nie występuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.