Skocz do zawartości

[Wycieczka] 2-tygodniowy rajd po Szwecji

agau

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Czytając forum przekonałam się, że wielu z Was ma większe wyprawy za sobą. Na mnie spadła jak grom z jasnego nieba wygrana w fotograficznym konkursie Krossa: 2-tygodniowa rowerowa wyprawa do Szwecji wraz z trójką przyjaciół. Niezmiernie się cieszę, ale że jestem laikiem w kwestii tego typu wypraw, mam mnóstwo wątpliwości. A mianowicie:

• Jak spakować namioty i inne śmieci: na wyprawę jedziemy na Krossie Sign DS, składaku na ramie Leader Foxa, i Konie Calderze (4 ochotnik nie jest na razie znany). Nie mam koncepcji jak na te rowery upchać choć trochę bagażu. Z plecakami będzie okrutnie niewygodnie, aż się boję myśleć.
  • Co należy wziąć OBOWIĄZKOWO na taką wyprawę. Ponieważ na te nieszczęsne plecaki będziemy pewnie skazani, chcielibyśmy ich masę zmniejszyć do rozsądnego minimum.
  • Prośba ostatnia (na razie) do osób które były w Szwecji. Ślicznie proszę o dobre rady na drogę :)

Serdecznie pozdrawiam i z góry dziękuję osobom, które zechcą poświęcić swój czas na pomoc niezorientowanej koleżance.

/Agnieszka

Przestudiuj tą stronkę a na pewno dużo Ci się rozjaśni :)

Kołoroweru

Mam takie pytanie.Czy wy będziecie jeździć po Szwecji, czy jedziecie do Szewcji rowerami?Jeżeli to drugie to plecaki odpadają, wg mnie bedziecie mieli duże problemy z kręgosłupami po kilkudziesieciu kilometrach.

Radze zajrzeć na stronke dobrej polskiej firmy(Crosso) produkującej sakwy i bagażniki rowerowe. Korzystam z tych sakw od dwóch lat i naprwadę są wporządku. Jest wiele czyników,które składają się na pomyślność wyprawy. Najpierw zacznij od strony, którą podałem na początku. W razie wątpliwości pisz, a na pewno coś doradzimy :)

P.S. Gratuluje wygranej! Może pochwalisz się fotkami, które wygrały ten konkurs?

Dziękuję za sznurki, zaraz je przestudiuje :)