KOSmal93 Napisano 3 Września 2017 Udostępnij Napisano 3 Września 2017 Witam Nigdy wcześniej nie rozbierałem hamulców hydraulicznych, jednakże zakupiłem widelec z zaciskiem XTR M975, chciałbym na nim ogarnąć fajny przedni hamulec. Z uwagi na fakt, że środki mam ograniczone myślałem o zakupie klamki Shimano XT M785 Czy klamka ta będzie pasować ? Jestem w temacie troche zielony, dlatego nie bardzo wiem co musze kupić poza klamką aby to złożyć. Czytałem o specjalnych nakrętkach "Oliwkach" Jedna przy zacisku, druga przy klamce, natomiast czy mógłby mi ktoś doradzić jaki przewód hamulcowy dokupić do takiego zestawu, oraz czy sama klamka M785 będzie kompatybilna z zaciskiem M975. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
abdesign Napisano 3 Września 2017 Udostępnij Napisano 3 Września 2017 zadziała bardzo dobrze z klamką m785 i każdą inną normalnie dostępną shimano też, nawet z m315 (chociaż klamki poniżej m506 to będzie słaby pomysł ale fizycznie zadziała), z najnowszymi typu m6000, m7000 etc też. Przewód shimano bez banjo taki jak mają deorki: SM-BH90-SS, końcówkę tę od zacisku będziesz miał już zarobioną, ta od klamki jest do cięcia (przy skracaniu) ale masz w komplecie nową oliwkę i wkład Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KOSmal93 Napisano 3 Września 2017 Autor Udostępnij Napisano 3 Września 2017 Wielkie Dzięki za szybką i konkretną odpowiedź, klamke zatem zamówiłem M785, przewód moge dokupić taki: http://allegro.pl/przewod-olejowy-1000mm-bialy-sm-bh90-ss-i6943141649.html ? I będzie to wszystko hulać ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
phoe Napisano 3 Września 2017 Udostępnij Napisano 3 Września 2017 BH59 jest do XTR 975. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...