TherapoTerra Napisano 3 Września 2017 Napisano 3 Września 2017 Witam. Pewnie to i głupie pytanie i pewnie zostanę wyśmiany - ale wolę się zapytać zanim zamówię. Jeśli mam obręcze Kross Disc - Aktualnie mam na nich założone stare opony Schwalbe Smart Sam 29"x2,1" - Czy zmieniając je mogę założyć na obręcze oponę Mud King CONTINENTAL (29x1,8 / (47-622) ? zmieści się? - Która z wymienionych dętek jest wytrzymalsza i lepsza MTB 26 Downhill , Freeride, MTB 26? Aby nie zakładać kolejnego tematu zapytam tu: W tylnim kole wypada mi z gwintu szprycha jak ją przykręcić? Z góry dziękuję za pomoc.
Mod Team KrissDeValnor Napisano 3 Września 2017 Mod Team Napisano 3 Września 2017 Coś wąski ten Continental, ale skoro miałeś 2,1 ", a teraz ma być 1,8 ", to będzie dobrze. Dętka jak dętka - niektóre są wzmacniane, ale wiadomo że niepancerne i do tego swoje ważą : https://tricentre.pl/product-pol-353-SLIME-Detka-rowerowa-z-uszczelniaczem-29x1-85-2-20-PRESTA.html Musisz kupić nypel i przykręcić szprychę.
piciu256 Napisano 3 Września 2017 Napisano 3 Września 2017 A tak z ciekawości- do czego ci takie agresywne opony w jak mniemam zwykłym rowerze typu "MTB"?
TherapoTerra Napisano 3 Września 2017 Autor Napisano 3 Września 2017 @piciu256 - poruszam się po lasach, łąkach i błocie więc chcę agresywne opony. @KrissDeValnor czyli nie powinno być problemu z założeniem? Waga w sumie nie ma dla mnie znaczenia - mój rower warzy ok. 15kg.
Dokumosa Napisano 5 Września 2017 Napisano 5 Września 2017 Mud king to typowo błotna opona, polecał bym raczej zastosować taką na tył o szerokości 2" a na przód trial kinga ew mountain kinga 2,2 lub 2,4. Te na przodzie po błocie przejdą a w pozostałym terenie będzie sporo lepiej.
Nial Napisano 6 Września 2017 Napisano 6 Września 2017 Zalozenie Mud Kingow do 15kg roweru to bedzie masakra
Dokumosa Napisano 7 Września 2017 Napisano 7 Września 2017 Nie będzie masakry ale musisz sobie zdawać sprawę, że mud king to nie jest opona uniwersalna tylko specjalizowana pod błotniste maratony. W każdym innym terenie będzie jej czegoś brakowało. W naszych warunkach nie spotkałem się jeszcze z przypadkiem żeby ktoś używał takich na co dzień. Raczej jako zamiennik zakładany przed danym wyścigiem i to w zależności od pogody.
Nial Napisano 7 Września 2017 Napisano 7 Września 2017 No ciężko się będzie jechało. Różnica będzie bardzo wyczuwalna.
TherapoTerra Napisano 8 Września 2017 Autor Napisano 8 Września 2017 Ja mieszkam w miejscu gdzie mam lasy i pola dookoła i chciałbym pojeździć w momencie kiedy pojawi się topnienie śniegu. Do tego czasu (mniej więcej marca) chciałbym rower już sobie zrobić. rowerem jeżdżę w lato i w jesień dość rzadko.
Dokumosa Napisano 8 Września 2017 Napisano 8 Września 2017 Jeśli brak asfaltu i utwardzonych dróg a tylko polne i leśne drogi po roztopach to mudking będzie ok. W kazdym razie to cholernie drogie opony i szkoda je zniszczyć jeżdżąc na twardym.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.