Wymowny Napisano 2 Września 2017 Udostępnij Napisano 2 Września 2017 Cześć, Szukam roweru w granicach mniej więcej 2500zł. Rower będzie służył zarówno do jazdy po mieście jak i wycieczek po parkach/polach/drogach nieasfaltowych i z tego względu zdecydowałem się wstępnie na Crossa. Póki co mam kilka typów nad którymi się zastanawiam, ale nie są to otateczne wybory: - Romet Mustang 1, - Kellys Cliff 90 Cross, - BULLS Cross Bike 2 (na tę chwilę faworyt ze względu na możliwość kupna za ~2200zł. w okolicznym sklepie bez zabawy w wysyłkę. Powyższe propozycje mogą się całkiem zmienić. Jestem kompletnym laikiem jeżeli chodzi o rowery dlatego będę wdzięczny za każdą uwagę/wskazówkę/propozycję. Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam, Marcin. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gtb Napisano 2 Września 2017 Udostępnij Napisano 2 Września 2017 Romet Mustang 1 to nie cross tylko MTB , cross z Rometa to np. Orkan 5 i takiego bym ci polecił - niestety nagina nieco budżet http://allegro.pl/rower-romet-orkan-5-m-28-deore-rama-19-srebrny-hit-i6841705545.html ale sprzętowo znacznie przewyższa pozostałe 2 propozycje ( napęd 3x10 i powietrzny amortyzator ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...