MatysB Napisano 1 Września 2017 Napisano 1 Września 2017 Cześć Jakiej siły użyć podczas dokręcania zacisków DT Swiss QR 5 mm? Chcę wymienić moje aktualne zaciski z dociągającą rączką na DT lecz przed ich założeniem wolę się upewnić się jak mocno powinienem je dociągnąć. Pozdrawiam
diarem Napisano 1 Września 2017 Napisano 1 Września 2017 Z wyczuciem kluczem dynamometrycznym nie dokrecisz wiec raczej trudno określić z jaka siła Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Gość Napisano 1 Września 2017 Napisano 1 Września 2017 Dlaczego nie kupisz po prostu zacisku na imbus?
piciu256 Napisano 1 Września 2017 Napisano 1 Września 2017 Z taką siłą żebyś mógł je potem odkręcić jakby co... A przynajmniej ja tak robię i się dobrze sprawdza
MatysB Napisano 3 Września 2017 Autor Napisano 3 Września 2017 @diaremU mnie czasem różnie jest z tym wyczuciem i zazwyczaj dociągam wszelkie śruby zbyt mocno.@piciu256Mam więc rozumieć, że dokręcasz swoje DT RWS na pałę? @skom25Nie myślałem dotychczas o zaciskach na imbus. Myślę o DT Swiss RWS po przeczytaniu artykułu na team29er.pl, w którym to jego autor zachwala iż dzięki tym zaciskom mamy wysoką powtarzalność siły z jaką spinamy koło przez co nie trzeba za każdym razem poprawiać hamulca. Drugim atutem jest dla mnie możliwość ustawienia rączki w dowolnej pozycji po dociągnięciu koła bez potrzeby jego ponownego rozpinania.
piciu256 Napisano 3 Września 2017 Napisano 3 Września 2017 Zauważ że to jest dość krótka dźwignia- nie da się dokręcić za mocno, chyba ze by się bardzo starał.
MatysB Napisano 3 Września 2017 Autor Napisano 3 Września 2017 Masz rację. Nie znam się na tytanie prócz tego, że jest lżejszy i droższy od stali więc proszę Cię byś doradzał mi zaciski, które będą trwalsze, solidniejsze.
Gość Napisano 3 Września 2017 Napisano 3 Września 2017 Accent Bolt on/ XLC na imbus. Dopóki nie rozwalisz gniazda ( czyli jak będziesz używał kiepskiej jakości kluczy) są praktycznie niezniszczalne. Ktoś tu pisał że niby pęka gwint itd, ale jak ich używam od 3 lat tak nigdy mi się to nie zdarzyło a zdejmowałem koła często. Jakbyś miał jeszcze klucz dynamometryczny ( nawet tani) to masz praktycznie 100% powtarzalności ustawienia koła względem zacisku hamulcowego.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.