Skocz do zawartości

[Aliexpress] Sprawdzone zakupy


Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 4.07.2024 o 13:35, Eathan napisał:

Z czystej ciekawości kupiłem dwie koszulki i potówkę firmy YKYWBIKE.

Jestem mile zaskoczony. Fajnie uszyte, przyjemny materiał, daje radę w upadły. Zrobiłem trasy pod 200 km w czasie ostatnich upałów. W moim przypadku rozmiar XL. Dla porównania z Martombike brałem L-ki. Płaciłem 65 zł za koszulkę i 31 za potówkę. 

 

Wziąłem potówkę. Ja noszę M-ki i dobrze że oprócz L dobrałem dla próby M.

U mie sprawdził się rozmiar jaki noszę. L-ka nosiła się luźno i nie odprowadzała dobrze potu. M-ka opięta jak należy i ta została.

Te potówki YKYWBIKE dobrze wysysają pot z ciała lecz po 2 godzinnej jeździe jest cała mokra i trochę czasu schnie!

W porównaniu do dobrych termoaktywnych narciarskich koszulek to narciarki lepiej transportują wilgoć na zewnątrz. Te YKYWBIKE sporo dłużej trzymają w sobie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@przemeg, używam fotochromów Kapvoe. Mam już drugą parę. Pierwsza zginęła na śmierć w wypadku. Jestem z nich zadowolony i zapewne będę brał ponownie - obecna para troszkę już pomiziana po szkłach jest. Potrafią zaparować przy większej różnicy temperatur i zbyt małym przepływie powietrza, ale to powszechny problem z okularami.

https://pl.aliexpress.com/item/1005005036291286.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.68.21ef1c24MbW8jK&gatewayAdapt=glo2pol

 

  • +1 pomógł 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

My sobie z kobietą kupiliśmy Rockbrosa 10179, ok. 70 zł za parę. Dają radę, chociaż do mojej twarzy średnio pasują i trochę się zsuwają. Używam ich na szosie, ale ona również na MTB i nie narzekała na nic. Nie wiem jak z parowaniem, na razie się nie zdarzyło, ale i warunków ku temu za bardzo nie ma. 

  • +1 pomógł 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jestem pozytywnie zaskoczony chińskimi dętkami tpu. Ostatnio przebiłem na trasie oponę. Mała dziurka w dętce. Zakleiłem ją łatką dołączoną do naprawy tpu, która jest wielkości około 1x2cm. Ta łatka jest jak naklejka na lodówkę, wystarczy odkleić ją z kartki i nakleić na dętkę. Od razu lekkie pompowanie, wsadzenie w oponę, założenie opony i pompowanie do 3 bar. Powrót do domu 60km bez przeszkód :) Dla mnie super sprawa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jeszcze nie miałem okazji przebić, bo do swoich rowerów nawet nie założyłem, ale są tak małe i lekkie, że właśnie zamówiłem kolejne 4 MTB 29" i 2 szosowe na zapas, wszystkie RideNow. ;) Dwie MTB pójdą do roweru dziewczyny, bo jeździ nim tak rzadko, że mleko zasycha między jazdami. 😆
Przydatne info z tymi łatkami, bo też dostałem razem z dętkami, ale bez instrukcji, i zastanawiałem się, jak tego używać. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A da się tak jak butylowe, wsadzić w koło  dajmy na to jakąś wąską, taką bardziej pod gravela do opony MTB, i ją napompować? Tak by w torebce przy zmianie roweru dętek nie przekładać węższych/szerszych. Ją tam wożę Shwalbe Ultra Light 1.75-2.4 i nawet w E-ędurówce opony 2.6 nie było problemu się taką poratować awaryjnie.

Edytowane przez Mentos
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rzuć pls jakimś linkiem, muszę spróbować, zawsze to mniej miejsca w awaryjnej sakiewce i mnie wagi na plerach, 'thank you from the mountain'

 

p.s. - cuś takiego znalazłem, 2,6 ogarnie ale nie wiem czy do gravela 45mm nie będzie za szeroka?

ZTTO Rowerowy metalowy zawór Schrader Presta Dętka TPU Super lekki MTB 26 27,5 29 X 1,9 do 2,6 20 24 2,2" 2,3 Trwały - AliExpress 18

Edytowane przez Mentos
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

Pany, może obok tematu, ale chciałem się poradzić kolegów z większym doświadczeniem w zakupach na AE. Do tej pory kupowałem tam kilka razy w zasadzie niedrogie fanty i problemów nie było. W poniedziałek złożyłem zamówienie (na złość na droższą rzecz) i do tej pory sprzedawca nie wysłał, w formularzu kontaktowym nie odpowiada na pytanie o termin wysyłki. Sprzedał ponad 120 sztuk tego przedmiotu i widzę że w

Q&A na stronie przedmiotu wkurzeni ludzie już piszą komentarze że też czekają na wysyłkę. Spotkał się ktoś z Was z taką sytuacją? Wygląda na to że wystawili tower, którego nie mają. Niby jest ochrona kupujących, ale pieniądze mam zamrożone i nie wiem co dalej.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rada jest taka, żeby na przyszłość najpierw czytać komentarze, potem kupować. Ali generalnie nie robi problemów ze zwrotem środków, tylko tak jak zauważyłeś, masz zamrożoną kasę dopóki nie minie ten określony czas. Możesz próbować jakichś sporów itd., może to coś przyspieszy. 

A może po prostu zbierają sobie zamówienia i po osiągnięciu minimum na Alibabie dopiero ściągną towar i wam wyślą. 😛

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłeś z wysyłką na paczkomat, czy kurierem? Mi opóźnione przesyłki ichni sprzedawcy traktowali jak świętość jak były na paczkomat.

Kilka razy tak było, że paczka dłużej szła o te 3-4 dni niż było to zadeklarowane przy zamówieniu i od razu był z ich strony mail o zwrot kosztów, gdyby mi coś nie pasowało. Woleli oddać mi nawet 100zł, gdzie ze śledzenia i tak wynikało, że paczka lada dzień do mnie dojdzie, niż zaliczyć negatywny komentarz. 

Fragment wiadomości po drugim dniu opóźnienia przesyłki:

Cytat
Dziękuję ci bardzo za twój biznes. Po otrzymaniu płatności natychmiast zorganizujemy przesyłkę, jeśli nadal jej nie otrzymałeś, czy możesz poczekać kilka dni? Z naszego doświadczenia wynika, że Twoja przesyłka w końcu dotrze.
 
Nie martw się, jeśli nie możesz odebrać zamówienia w terminie, natychmiast skontaktuj się z nami, odpowiadając na ten e-mail i nie zostawiaj niskich szczegółowych ocen sprzedawcy ani negatywnej opinii, zwrócimy ci pełny zwrot pieniędzy.
 
Jeśli masz jakieś pytania, możesz skontaktować się z nami w każdej chwili. Miłego dnia!

Paczka była po 3 dniach.

 

Na moje to hajsem się nie martw, bo oddadzą. Bardziej o czas chodzi, bo jak AE załatwia to przez moderację to nie wiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

Normalna przesyłka, czyli chyba kurier. Z tego co rozumiem, to jak w zamówieniu jest że paczka będzie wysłana w ciągu 9 dni, to po tym czasie jak nie wyślą otrzymam automatyczny zwrot środków?

BTW, jak kupowałem sklep miał ocenę 96%, a teraz ma 89, więc widać lecą w kulki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Z tego co rozumiem, to jak w zamówieniu jest że paczka będzie wysłana w ciągu 9 dni, to po tym czasie jak nie wyślą otrzymam automatyczny zwrot środków?

Nie. Trzeba się dogadać ze sprzedawcą, że ci to nie pasuje. Jedyne co oni robią sami, to proponują jako pierwsi takie rozwiązanie, tylko po to żeby im komentarzy negatywnych nie wystawiać. Wtedy często jest tak, że ty piszesz im, że chcesz hajs bo jeszcze nic nie ma, oni oddają bo jeszcze nie doszło, a przedmiot jest dalej w drodze i z czasem przyjdzie gratis, a czasem się faktycznie zagubi.

Samo aliexpress jako serwis, zwroty wykonuje raczej z większym opóźnieniem, ale nie miałem jeszcze żadnego sporu tam i nie wiem jak to się odbywa w sposób legitny, przez ich stronę.

 

PS. Rada moja taka żeby cierpliwie poczekać te 9 dni, bo może być że nic na tym nie stracisz, a sprzedawca nagle ożyje i zacznie oddawać ludziom kasę, albo AE zrobi to za niego, tylko później.

Edytowane przez Brombosz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja sporo już kupowałem i bardzo często czekałem długo, choć ostatnio ślą szybko bo chyba mają jakieś nagazyny w Eurokołchozie. Ale zawsze biorę na opóźnienia poprawkę i jestem cierpliwy. Miałem już zwrot kasy, albo ponowne wysłanie, a okazało się, że nasze patałachy celnicy wuj wie po co przetrzymywali paczkę, która potem w końcu docierała i miałem towar gratis.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

No i lipa. Dzisiaj, po tygodniu, przyszła mi właśnie wiadomość że zamówienie zamknięte "z powodu problemów z wysyłką". Teraz jeszcze kilka dni czekania na zwrot pieniędzy. Jak tam się wystawia sklepowi negatywa?

Ed/ i jeszcze problem jest, bo jak kliknąłem przy zamówieniu na "zwrot pieniędzy" to niby wyskoczyło okienko że wniosek został przyjęty, ale jak w panelu użytkownika klikam na "Zwroty produktów/pieniędzy" to lista jest pusta i tego wniosku tam nie ma.

Ed/ skubane kitajce z tego sklepu kilka dni temu zamknęli stronę z tym produktem, a teraz zamknęli moje zamówienie, a widzę że jest wystawione od nowa, tylko 20zł drożej.

Ed/ kończąc tego mojego offtopa; zwrot pieniędzy otrzymałem, kupiłem ponownie, 20zł drożej, ale w innym sklepie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...