coderiese Napisano 26 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2017 (edytowane) witajcie, bracia i siostry i pomózcie człowiekowi załamanemu po kradziezy ukochanego roweru muszę coś kupić, Budżet niewielki -nieprzekraczalne w tej chwili 2tys Z racji terenu po którym się poruszam - musi to być góral 29", jak największa rama - 23". Na placu boju zostały te dwa rowery jak w tytule. + dla Krossa: lepszy osprzęt dłuzszy wymiar TT (650mm, Cube 620mm) tańszy + dla Cube: lepsza jakość ramy? jakość wykonania no właśnie, rama. Naczytałem się setek stron opowieści jak to fatalnie są złożone Krossy, jakie to problemy z pękaniem ich ram. Mam już mętlik , nie wiem co wybrac i stąd prośba do Was o konstruktywną pomoc i uwagi pozdrawiam z Zabrza Jacek Edytowane 26 Sierpnia 2017 przez coderiese Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VaaT Napisano 26 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2017 Kolega posiada Krossa R8 od kilku lat. Zaniedbał go bardzo, rama ma kilka wgnieceń od dość poważnych uderzeń. Mimo tego nadal jeździ sporadycznie i to nie w taki lekki teren, jakieś zjazdy po ciężkim terenie czy nawet setki kilometrów i rower daje radę. Nie zauważył nic niepokojącego, a rama z pewnością nigdzie nie pękła Chociaż tak naprawdę nie opisałeś nam terenu po którym jeździsz, jak często, ile km itd. Ciężko będzie pomóc doradzić... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coderiese Napisano 26 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2017 Dzięki za odpowiedz; Teren leśny, piaszczysty, czasem górka. Asfalt rowniez . Rocznie ok 3-4tys km. 2m wzrostu, 100kg. Ten Cube wygląda solidnie ale... inna geo ramy. Mniejsze wymiary pomimo tego ze to tez 23". Osprzęt tez nieco nizszy ale to zawsze mozna wymienic w razie problemu. No i pytanie jak z ew serwisem. Kross jest polski, serwisy wszedzie a Cube? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtek_Trek Napisano 26 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2017 Bez przesady z ramą. Przecież Kross daje na nią 5 lat gwarancji. Jak rower będzie eksploatowany po 3-4tys km rocznie, to po 5 latach będzie tak wytłuczony, że już będzie pora na nowy. Bierz kolego po prostu to, co Ci się bardziej podoba i kręć kilometry . Pozdrower Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 26 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2017 Te pękające ramy Kross'a to już raczej historia. Było to aktualne jakieś 4-5 lat temu z tego co pamiętam, akurat kupowałem wtedy swój rower. Naczytałem się setek stron opowieści jak to fatalnie są złożone Krossy Fatalnie złożone? Jak nie masz dwóch lewych rąk i troszkę doświadczenia to i tak po zakupie sobie wszystko samemu wyregulujesz i poskręcasz. Pamiętaj że Kross to tylko marka ramy ( i ewentualnie rurek), źle poskładany może być Kross, Cube czy Specialized, głównie to zależy od człowieka które ten rower CI wyda po sprzedaży. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coderiese Napisano 8 Września 2017 Autor Udostępnij Napisano 8 Września 2017 witojcie; no i skończyło się na Cube - ale model AIM RACE. pierwsze wrażenie bardzo pozytywne. WIęcej wrażeń jutro jeśli pogoda dopisze i udam się na jakąś dalszą wycieczkę. a o moim kochanym 13 letnim unibike flite muszę już niestety zapomnieć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lederfox34 Napisano 8 Września 2017 Udostępnij Napisano 8 Września 2017 Jak rower będzie eksploatowany po 3-4tys km rocznie, to po 5 latach będzie tak wytłuczony, że już będzie pora na nowy. + o moim kochanym 13 letnim unibike flite muszę już niestety zapomnieć = wyszło trochę zabawnie ps. też szanuję rowery Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coderiese Napisano 8 Września 2017 Autor Udostępnij Napisano 8 Września 2017 (edytowane) jezdzilem dość intensywnie przez te 13 lat. Rocznie ok 4tys km. Nie zliczę ile wymienilem kompletów napędu, opon itp. Co zostało z oryginału? Obręcze z piastami, amor, przednia przerzutka, hamulce i przede wszystkim GENIALNA rama. Odporna, mocna, zadnych odprysków, pęknięć - a łatwo nie miała. Ostatnimi tygodniami wymienilem po raz kolejny łańcuch z kasetą i korbą. Do wymiany szykował się amor bo dostał juz potwornych luzów i strach było na tym już jezdzić, Miał byc wymieniony zimą przed sezonem. Nie zdążył I dlatego tego roweru tak cholernie żałuję. Cube jest fajny ale sporo czasu minie zanim się do niego przekonam choć po dzisiejszych 20km twierdze że jst dobrze Edytowane 8 Września 2017 przez coderiese Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.