Ychu Napisano 25 Sierpnia 2017 Napisano 25 Sierpnia 2017 Cześć Przymierzam się do wymiany amorka i przeglądając oferty trafiłem na sida dual air. Nie wiem z którego jest roku , ale ogólnie wygląda ok. Przed zakupem na pewno zadam kilka pytań sprzedającemu , ale że szukam amora na lata to chciał bym , aby były do niego części. W głównej mierze chodzi mi o slizgi, bo uszczelki wszystkie do rs można dostać. Jak natomiast sprawa wygląda ze slizgami? Trzeba zmieniać całe dolne golenie? Wysłane z mojego SM-G361F przy użyciu Tapatalka Cytuj
phoe Napisano 25 Sierpnia 2017 Napisano 25 Sierpnia 2017 (edytowane) Jak chodzi o SID'a 2003-2008 to: 11.4307.251.000 SID Pilot Judy Bushing Kit (10mm Upr 20mm Lwr) lub osobno dół/góra 11.4308.661.000 Judy/Pilot/SID Lower Bushing 20mm X 28mm Qty 20 11.4308.660.000 Judy/Pilot/SID Upper Bushing 10mm X 28mm Qty 20 Do 2008-2011:11.4015.490.010 Bushing Kit, 32mm, 2011 SID (32mm - upper 32x15, lower 32x25) lub osobno dół/góra 11.4015.301.020 Bushing Lower 32mm, Qty 20 - 2011 SID (32mmx25mm) 11.4015.301.030 Bushing Upper 32mm, Qty 20 - 2011 SID (32mmx15mm) Nie lepiej Epixona nowego kupić? Edytowane 25 Sierpnia 2017 przez phoe Cytuj
arekhs Napisano 25 Sierpnia 2017 Napisano 25 Sierpnia 2017 (edytowane) mam kilkadziesiąt kompletów ślizgów do każdego modelu sida Nie lepiej Epixona nowego kupić?nie lepiej Edytowane 25 Sierpnia 2017 przez arekhs Cytuj
Ychu Napisano 25 Sierpnia 2017 Autor Napisano 25 Sierpnia 2017 Nie lepiej Epixona nowego kupić? Nie wiem czy nie lepiej , chyba nie. Powoli już zbliżam się do wieku , gdzie swoje zabawki przerzucę na takie z silnikiem i nie chciał bym już pakować póki co grubej kasy w rower. Miałem w planach kupno raidona nowego , ale z kompletem sterów i kilkoma pierdołami wyszło by mnie to w okolicy 1000 zł , no a że w PL jako praktykant zarabiam na przysłowiowe waciki i ocet to nie bardzo jest z czego taką kwotę zebrać Rower pewnie będzie wtedy rzadziej używany , także szukam czegoś dobrego a jednocześnie nie za drogiego. W przyszłości jest plan na składanie nowej maszyny , ale to jak już zacznę zarabiać jak człowiek No a obecna rama i tak nie daje możliwości dalszej rozbudowy , także wszystko jest odległe w czasie , ale amor muszę zmienić bo ma takie luzy , że strach jeździć , efektywność żadna bo koło lata przód - tył i strasznie tłucze Swoje te ślizgi kosztują , ale raczej RS wytrzyma bez luzu więcej niż jeden sezon , jak to miało miejsce w dwóch poprzednich uginaczach To co upatrzyłem to raczej przedział 2003-2008 , więc swoje lata ma. W każdym razie może się zdecyduję na niego po kilku pytaniach do sprzedającego. W sumie było by chyba tyle w tym temacie Dzięki pomoc Cytuj
phoe Napisano 25 Sierpnia 2017 Napisano 25 Sierpnia 2017 Ślizgi ślizgami, ale mogą być wytarte golenie, a przy 10 letnim widelcu, to w cale nie jest coś rzadkiego przecież. Cytuj
Ychu Napisano 25 Sierpnia 2017 Autor Napisano 25 Sierpnia 2017 Tyle co widać wygląda ok , ale tak jak mówię - poproszę sprzedającego o dodatkowe fotki i trochę wypytam. Zobaczymy co z tego będzie , bo nie sztuką jest kupić złom przy używanym widelcu , dodatkowo tak wiekowym. Wysłane z mojego SM-G361F przy użyciu Tapatalka Cytuj
phoe Napisano 25 Sierpnia 2017 Napisano 25 Sierpnia 2017 Ale mogą być wytarte pod uszczelkami. 10 letni wideł żeby ocenić jego stan, to trzeba rozebrać. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.