JGR Napisano 24 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2017 (edytowane) Mam dylemat... Podobna pólka cenowa, : Romet Orkan 5 2017 (2800 PLN) https://www.romet.pl/Rower,ORKAN_5_M,10,698,699,14455,2016.html GT Transeo 1 2016 (3000 PLN) http://www.gtbicycles.pl/rowery/2017-cross-city/transeo-10 Dylemat polega na tym czy iść w lepszy osprzęt i dwu letnią gwarancję na ramę (Romet) czy gorszy nieco osprzęt i dożywotnią gwarancje na ramę (GT). Kolorystycznie bliżej mi do GT bo na czarnym macie brud widać momentalnie. Czy spotkaliście się z jakimiś kłopotami z ramami Rometa Orkana? Edytowane 24 Sierpnia 2017 przez JGR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gtb Napisano 24 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2017 Z ramami Rometa raczej nic się nie dzieje (przynajmniej nic o tym nie słychać) , sam mam od 2 lat ich ramę (znaczy się z ich logo ) i nie ma żadnych problemów. Osobiście skłaniałbym się ku Orkanowi aczkolwiek wiele zależy od tego jaki rozmiar potrzebujesz bo tu rozmiarówka jest bardzo ograniczona , w GT masz dużo większy zakres) - najlepiej byłoby się przymierzyć do obu i wybrać wygodniejszego. Duży plus dla obu za powietrzne amorki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JGR Napisano 24 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2017 (edytowane) Przymierzyłem się do obu i oba są ok jak dla mnie (186cm wzrostu i ok.100kg żywej wagi). Rama L w GT i 21" w Romecie. Edytowane 24 Sierpnia 2017 przez JGR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gtb Napisano 24 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2017 (edytowane) Zatem mój głos na Orkana - lepiej za mniej. Edytowane 24 Sierpnia 2017 przez gtb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JGR Napisano 24 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2017 Dzięki. Osobiście też w ta stronę się powoli skłaniam :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yarad Napisano 25 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2017 (edytowane) Według specyfikacji GT Transeo 1.0 ma amortyzator powietrzny, Orkana 5 chyba nie, raczej sprężyna. Różnica w cenie amortyzatorów nie mniej niż dwa razy. Uzasadnia to nieco gorsza jakość podzespołów w GT, przy podobnej wycenie rowerów. Amortyzator powietrzny to łatwość regulacji i mniejsza waga roweru, być może kosztem bardziej skomplikowanej obsługi i serwisu. Napęd GT 3x9 jest jednak rozsądny i przeważnie wystarczający, oczywiście też tańszy w serwisie od 3x10. Mam GT Transeo 2.0 z 2015 roku, więc inną ramę (była zmiana w 2016). Nowej nie znam, jeśli jednak jest tak samo lekka i dobrze wykonana, to tu również widzę przewagę GT. Edytowane 25 Sierpnia 2017 przez yarad Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarekb76 Napisano 25 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2017 Według specyfikacji GT Transeo 1.0 ma amortyzator powietrzny, Orkana 5 chyba nie, raczej sprężyna. Różnica w cenie amortyzatorów nie mniej niż dwa razy. Uzasadnia to nieco gorsza jakość podzespołów w GT, przy podobnej wycenie rowerów. Amortyzator powietrzny to łatwość regulacji i mniejsza waga roweru, być może kosztem bardziej skomplikowanej obsługi i serwisu. Napęd GT 3x9 jest jednak rozsądny i przeważnie wystarczający, oczywiście też tańszy w serwisie od 3x10. Mam GT Transeo 2.0 z 2015 roku, więc inną ramę (była zmiana w 2016). Nowej nie znam, jeśli jednak jest tak samo lekka i dobrze wykonana, to tu również widzę przewagę GT. Orkan ma amor powietrzny Wysłane z mojego F8131 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.