Skocz do zawartości

[cross] Trudny wybór między dwoma


JGR

Rekomendowane odpowiedzi

Mam dylemat...

Podobna pólka cenowa, :

Romet Orkan 5 2017 (2800 PLN) https://www.romet.pl/Rower,ORKAN_5_M,10,698,699,14455,2016.html

GT Transeo 1 2016 (3000 PLN) http://www.gtbicycles.pl/rowery/2017-cross-city/transeo-10

 

Dylemat polega na tym czy iść w lepszy osprzęt i dwu letnią gwarancję na ramę (Romet) czy gorszy nieco osprzęt i dożywotnią gwarancje na ramę (GT).

Kolorystycznie bliżej mi do GT bo na czarnym macie brud widać momentalnie.

Czy spotkaliście się z jakimiś kłopotami z ramami Rometa Orkana?

Edytowane przez JGR
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z ramami Rometa raczej nic się nie dzieje  (przynajmniej nic o tym nie słychać) , sam mam od 2 lat ich ramę (znaczy się z ich logo :icon_wink:  )  i nie ma żadnych problemów.

Osobiście skłaniałbym się ku Orkanowi aczkolwiek wiele zależy od tego jaki rozmiar potrzebujesz bo tu rozmiarówka jest bardzo ograniczona , w GT masz dużo większy zakres) - najlepiej byłoby się przymierzyć do obu i wybrać wygodniejszego. Duży plus dla obu za powietrzne amorki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według specyfikacji GT Transeo 1.0 ma amortyzator powietrzny, Orkana 5 chyba nie, raczej sprężyna. Różnica w cenie amortyzatorów nie mniej niż dwa razy. Uzasadnia to nieco gorsza jakość podzespołów w GT, przy podobnej wycenie rowerów.

Amortyzator powietrzny to łatwość regulacji i mniejsza waga roweru, być może kosztem bardziej skomplikowanej obsługi i serwisu.

Napęd GT 3x9 jest jednak rozsądny i przeważnie wystarczający, oczywiście też tańszy w serwisie od 3x10.

Mam GT Transeo 2.0 z 2015 roku, więc inną ramę (była zmiana w 2016). Nowej nie znam, jeśli jednak jest tak samo lekka i dobrze wykonana, to tu również widzę przewagę GT.

Edytowane przez yarad
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według specyfikacji GT Transeo 1.0 ma amortyzator powietrzny, Orkana 5 chyba nie, raczej sprężyna. Różnica w cenie amortyzatorów nie mniej niż dwa razy. Uzasadnia to nieco gorsza jakość podzespołów w GT, przy podobnej wycenie rowerów.

Amortyzator powietrzny to łatwość regulacji i mniejsza waga roweru, być może kosztem bardziej skomplikowanej obsługi i serwisu.

Napęd GT 3x9 jest jednak rozsądny i przeważnie wystarczający, oczywiście też tańszy w serwisie od 3x10.

Mam GT Transeo 2.0 z 2015 roku, więc inną ramę (była zmiana w 2016). Nowej nie znam, jeśli jednak jest tak samo lekka i dobrze wykonana, to tu również widzę przewagę GT.

Orkan ma amor powietrzny

 

Wysłane z mojego F8131 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...