paulsen Napisano 20 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2017 Firma Rose od lat produkuje prócz rowerów szosowych także przełajówki. W naszej ofercie mamy zarówno rowery na ramach aluminiowych jak i karbonowych. Wciąż w produkcji mamy sprawdzony model na cantileverach, ale w obliczu coraz większej popularności tarczówek coraz więcej naszych modeli posiada właśnie taki typ hamulców. Nowość na ten sezon to model PRO CROSS: idealne narzędzie by z łatwością przedrzeć się przez błoto i piach czy jechać po szutrowych dróżkach. Atutem nowego ROSE PRO CROSS to lekka, ważąca 1390 g, starannie wykończona, aluminiowa rama z polerowanymi spawami, z wewnętrznym prowadzeniem przewodów oraz wykonanym w pełni z karbonu widelcem High Performance Disc, który regularnie otrzymuje najwyższe noty w międzynarodowych testach. Rama i widelec wykonane są zgodnie ze standardem FlatMount dla montażu hamulców tarczowych. To rozwiązanie oszczędza wagę i idealnie rozprowadza moment siły przy hamowaniu. Poza tym PRO CROSS imponuje sportową, wyważoną geometrią. Do wyboru jak zwykle kilka grup: SRAM Apex i Force oraz Ultegra i 105 od Shimano. Oczywiście dzięki konfiguratorowi można rower przystosować pod siebie. Rama PRO CROSS przygotowana jest do montażu błotników, oświetlenia, a także podpórki więc PRO CROSS można łatwo zmienić w rower do wycieczek. Model dostępny jest w ośmiu rozmiarach ramy od 49 cm do 64 cm, dwóch wersjach kolorystycznych i cenie od 1399 euro. Rower można już konfigurować i zamawiać na naszej stronie: https://www.rosebikes.pl/produkty/rowery/rowery-przeajowe/pro-cross/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sapero Napisano 21 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2017 (edytowane) To jest gravel czy przełajówka? Bo szukam gravela ale tutaj to chyba jednak przelajowka. Edytowane 21 Sierpnia 2017 przez sapero Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paulsen Napisano 21 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2017 Generalnie to przełaj i większość z naszych modeli to przełaje o geometrii mniej lub bardziej sportowej, ale np rama aluminiowa modelu TEAM DX oraz karbonowa XEON CDX dzięki konfiguratorowi dają się przerobić na gravela. Przede wszystkim montujemy wtedy krótszy mostek, szerszą kierownicę Ritchey Evomax, wstawiamy więcej podkładek pod mostek, zakładamy inne koła i inne opony. Karbonowego XEONa CDX w wersji gravel z błotnikami mam we Wrocławiu jako demówkę (rama 57 cm) i mogę pokazać jak wygląda oraz dać się przejechać. Model nadawał się na zimę jako treningówka na szosę, na szybkie ścieżki leśne oraz polne drogi, wjechałem nim też na Wielką Sowę i Kalenicę więc możliwości zastosowania są dość szerokie. Nie produkujemy póki co rowerów, o których można powiedzieć "gravel i tylko gravel", bo celujemy w bardziej uniwersalne rozwiązania. Przykładem tego jest np model ROSE BACKROAD, który oparliśmy na karbonowej ramie przełaja XEON CDX, ale wstawiliśmy bardziej szosowe komponenty i zyskaliśmy w ten sposób kolarzówkę na maratony, która zniesie także wjazd w polne ścieżki, leśne dróżki itd. W ten sposób odpowiadamy na zapotrzebowanie naszych klientów, którzy często wspominali o potrzebie posiadania jednego roweru, który miałby wiele zastosowań. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paulsen Napisano 22 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2017 Model Backroad, który właśnie wszedł do naszej oferty to odpowiedź na zapytania klientów, którzy pytali nas o "wszędołaza" z genami kolarzówki. Wygodny rower, którym będzie można przejechać długi dystans i bez obawy skręcić z głównej trasy na bezdroża. Czyli hybryda łącząca cechy gran fondo, gravela i przełajówki. Takie cechy ma Backroad, wyposażony w odporne na przebicie opony 32 mm, hamulce tarczowe i karbonową ramę, która znana jest z roweru XEON CDX CROSS, a jej uniwersalność potwierdziły znakomite wyniki testów gravela i przełajówki, które dotychczas budowaliśmy w oparciu o nią. Rama, którą oferujemy w dwóch wariantach kolorystycznych waży ok 1 kg, ma wewnętrzne prowadzenie przewodów, sztywne osie, można wyposażyć ją w błotniki oraz jak zwykle u nas wybrać inne koła czy wymienić owijkę. Dzięki odpowiednim układaniu warstw karbonu łączy w sobie sztywność ze zdolnością pochłaniania wibracji. Doskonałe prowadzenie na szosie czy w terenie zawdzięcza starannie przemyślanej geometrii przy czym dzięki możliwości zamówienia dłuższego lub krótszego mostka, dobrania wysokości podkładek możemy wygodnie dopasować pozycję za kierownicą - od typowo sportowej, mocno pochylonej po bardziej wygodną - krótszy mostek nie upośledza właściwości jezdnych w tym modelu. Tym razem zamiast kokpitu Ritcheya w podstawowej konfiguracji zastosowaliśmy komponenty Service Course znanej firmy ZIPP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtas7 Napisano 23 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2017 Świetny sprzęt, jakbyś to odniósł do konkurencji Rondo karbonowy model? Możesz się odnieść do geometrii, jakie zauważasz różnice i ewentualnie inne zastosowanie? Jakie największe opony mieszczą się w Rose? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paulsen Napisano 24 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2017 (edytowane) Ciężko mi się odnosić do roweru konkurencji, na którym nie jeździłem, ale mogę odesłać tutaj: http://portal.bikeworld.pl/artykul/testy_i_nowosci/testy_rowerow/15716/test_rose_xeon_cdx_cross_3000_gravel - portal też pisał coś o modelu Rondo o ile pamiętam. Mogę też polecić lekturę testu porównawczego w magazynie TOUR - oceniającym udało się uchwycić bardzo ważną rzecz dla tej ramy - uniwersalność. Można złożyć na niej przełajówkę na tarczach, którą można udanie przejechać zawody CX choć nie jest to typowa, zawodnicza rama podobna do tych, jakie produkowaliśmy ok. dekadę temu. Można użyć jej do zbudowania gravela, który zapewni w zależności od ilości podkładek oraz montażu mostka bardziej lub niej komfortową pozycję za kierownicą i będzie szybki oraz komfortowy. Składamy na niej także w/w model Backroad, bo rower zbudowany na tej ramie będzie stabilny i wygodny. Edytowane 24 Sierpnia 2017 przez paulsen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paulsen Napisano 2 Marca 2018 Autor Udostępnij Napisano 2 Marca 2018 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paulsen Napisano 17 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2018 Nasz model BACKROAD, sprzedażowy hit tej jesieni dostępny jest od teraz także w wersji Gran Turismo wyposażonej w siodełko Selle Italia Flite Bullit, owijkę Brooks, a także ze standardową kierownicą Evo Curve Ritcheya i opony Conti Grand Prix 4-season o szerokości 32 mm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paulsen Napisano 12 Lipca 2019 Autor Udostępnij Napisano 12 Lipca 2019 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiotrKaaaaaaaaaaa Napisano 13 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2019 Fajny kapsel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paulsen Napisano 17 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2019 Nowa grupa Shimano GRX dostępna jest już w naszym sklepie i rozpoczynamy składanie graveli na dedykowanej dla nich grupie: https://www.rosebikes.pl/shimano_grx Z oferty znikają modele Backroad budowane na Shimano 105 oraz Ultegrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiotrKaaaaaaaaaaa Napisano 18 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2019 Widzę że większość ma najlżejsze przełożenie 40x42, tylko jeden 30x34. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paulsen Napisano 8 Września 2019 Autor Udostępnij Napisano 8 Września 2019 W dniu 18.08.2019 o 13:16, PiotrKaaaaaaaaaaa napisał: Widzę że większość ma najlżejsze przełożenie 40x42, tylko jeden 30x34. Kasetę można wybrać w konfiguratorze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paulsen Napisano 15 Września 2019 Autor Udostępnij Napisano 15 Września 2019 W ofercie nowa wersja Backroada: https://www.rosebikes.pl/rose-backroad-axs-mullet-build-2682901 - mostek Redshift ShockStop - klamkomanetki i hamulce szosowo/przełajowe SRAM FORCE eTAP AXS - z tyłu przerzutka MTB SRAM XX1 eTAP EAGLE - tęczowa kaseta MTB 50-10 z pasującym kolorami łańcuchem - opony WTB Riddler Teraz Backroadem można podjechać wszędzie ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paulsen Napisano 1 Października 2019 Autor Udostępnij Napisano 1 Października 2019 Magazyn RennRad ponownie wyróżnił model Backroad! Tym razem w teście wzięło udział 16 modeli graveli, szerokim zakresie cenowym. Ich zestawienie można znaleźć tutaj: https://bit.ly/2nXET7j Nasz rower został wyróżniony jako najbardziej "wyścigowy" w zestawieniu. W opinii magazynu nasz Backroad to ponownie jeden z najlepszych graveli na rynku. RennRad podkreśla, że rama czerpie w przełajowych tradycji, a węzeł suportu jest umiejscowiony o 1 cm wyżej niż zwykle w gravelach lub rowerach szosowych. To, że rama bardziej nadaje się do gravelowania niż przełajów wychodzi po bliższym zapoznaniu się. Otwory na bagażnik i błotniki kryją się w ramie i na widelcu. Ponieważ otwory montażowe nie są zbyt duże przy montażu błotników i bagażnika należy używać wysokiej jakości śrub – inne mogą się wygiąć. Zachowanie na drodze? Bardzo zwrotny, bezpośredni i bardzo precyzyjny, ma pewną tendencję do driftu, ale zakres limitu jest dość szeroki. Pozycja w ramie jest zdecydowanie przechylona do przodu stąd zmiana kierunku jazdy jest szybka. Prowadzenie nie sprawia problemów i rower od razu reaguje na ruch kierownicą, lekkie koła zapewniają dobre przyspieszenie, sztywny widelec i 40 milimetrowe opony zapewniają wysoką precyzję prowadzenia. W tym roku ponownie jest jednym z najlepszych graveli na rynku. Jeśli chodzi o komfort jazdy, to faktycznie inni producenci mają trochę więcej do zaoferowania. Rose jest na przedzie jeśli chodzi o prowadzenie oraz stosunek wartości do ceny. Ten rower jest najszybszy w teście i podobny charakterem do przełajówki. Magazyn RennRad testował model na Shimano GRX 810, w standardowej konfiguracji, waga dla rozmiaru 54 cm pokazała masę 8,74 kg. Link do testu: https://bit.ly/2nXET7j Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.