Kavoo Napisano 20 Sierpnia 2017 Napisano 20 Sierpnia 2017 Cześć Mam problem dotyczący dętek. Otóż na moim rowerze uwielbiam jeździć w terenie ale czasem lubię też poszaleć w mieście. Ostatnio w momencie kiedy skakałem z betonowego uskoku około 30-40cm (na dole była betonowa rynna, którą spływa woda i tylne koło uderzyło w jej brzeg) w momencie lądowania dorobiłem się snake'a w tylnym kole. Podobna sutuacja zdarza mi się już 3 raz od czerwca. Eksperymentowałem już z różnym ciśnieniem i skutek zawsze był taki sam Czy jeśli przejdę na system tubeless to przy takim uderzeniu nie rozwalę opony zamiast dętki której w takim systemie nie ma? Mowa tu o oponach Schwalbe Hans Dampf snake skin TL
beskid Napisano 20 Sierpnia 2017 Napisano 20 Sierpnia 2017 Nikt Ci nie da gwarancji, że wyeliminujesz problem. Nikt Ci nie da gwarancji, że wyeliminujesz problem. Może spróbuj z szerszą obręczą.
TheJW Napisano 20 Sierpnia 2017 Napisano 20 Sierpnia 2017 Czy jeśli przejdę na system tubeless to przy takim uderzeniu nie rozwalę opony zamiast dętki której w takim systemie nie ma Jakbyś miał rozwalić oponę, to i z dętką być rozwalił. Obawiałbym się bardziej o obręcz, chociaż i tutaj przy niewielkim ciśnieniu dętka niewiele pomoże.
Mod Team Puklus Napisano 20 Sierpnia 2017 Mod Team Napisano 20 Sierpnia 2017 Są wkładki do bezdętek, które ograniczają uszkodzenie opony, jednak swoje kosztują a i tez ważą. Minusem jest też fakt ze mleko osiada na wkładce niepotrzebnie ...
ishi Napisano 20 Sierpnia 2017 Napisano 20 Sierpnia 2017 Zrób TL i załóż Hucka. Tyle że to koło pod teren (niskie ciśnienia 20-30psi + ochrona obręczy). Jak chcesz szaleć po betonach to styknie samo TL + wysokie ciśnienia jak w trialach/streetach 30-40psi i w górę.
phoe Napisano 20 Sierpnia 2017 Napisano 20 Sierpnia 2017 Z reguły przy tubelessie jak dobijesz to jedziesz dalej, ale jak mocno zaje~ to możesz oponę uszkodzić czy obręcz, ale to i przy dętce uszkodzisz.
radziuGD Napisano 20 Sierpnia 2017 Napisano 20 Sierpnia 2017 Ja już zesnejkowałem 5 opon, obręcz nie ruszona, więc gwarancji tubeless Ci nie da. PS. Hucka można zrobić w domu, kawałek gęstej pianki, noż do tapet i odrobina cierpliwości.
ishi Napisano 20 Sierpnia 2017 Napisano 20 Sierpnia 2017 PS. Hucka można zrobić w domu, kawałek gęstej pianki, noż do tapet i odrobina cierpliwości. Powodzenia w znalezieniu takiej która nie wypije całego mleka. To musi być taka pianka która nie ma otwartych porów.
radziuGD Napisano 20 Sierpnia 2017 Napisano 20 Sierpnia 2017 Kwestia odczytania do czego się takiej używa w budownictwie
ishi Napisano 21 Sierpnia 2017 Napisano 21 Sierpnia 2017 ... a i jeszcze musi być odporna na działanie amoniaku który jest w wiekszosci uszczelniaczy.
Kavoo Napisano 21 Sierpnia 2017 Autor Napisano 21 Sierpnia 2017 Gdybym przechodził na system TL to myślę również o zmianie obręczy. Tylko nie wiem jakie jak na razie mam 4 typy i nie mogę wybrać: - DT Swiss EX 471 - WTB Frequency - WTB Kom - ZTR Crest Która z tych obręczy będzie najlepsza i najwytrzymalsza?
BulletTime Napisano 21 Sierpnia 2017 Napisano 21 Sierpnia 2017 Obręcz?, DT swis fr570 od siebie polecam Do 130kg konia wytrzyma, jazda freeride. Czegoś trzeba więcej? Kosztuje 200zl
phoe Napisano 21 Sierpnia 2017 Napisano 21 Sierpnia 2017 Jest jeszcze Sun Ringle inferno 31, ostatnio kumpel jak trafił w drzewo, to oponę uwalił na oplocie, a obręcz cała. I to nie byle jaką oponę bo Miniona DHF.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.