pabloira Napisano 19 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2017 Mam rower http://mountainbikehot.blogspot.no/2009/01/giant-trance-x3-2008.html z amorkiem jak w opisie RockShox Recon 335 Air 120mm z blokadą skoku. Jednak blokada od jakichś 3-4 lat nie używana bo urwałem linkę w lesie. Rower ogólnie mało używany, spokojna jazda mimo że mieszkam w górach. Pożyczyłem komuś rowerek no i cóż ... Sprawdzałem i amor nie działa. Ugina się ciężko tak z 2-4cm. Próbowałem przekręcić blokadę na amortyzatorze ale kręci się w kółko i nic. Dobijanie i upuszczanie powietrza nie pomaga. Nie znam się na tym chociaż jakąś tam smykałkę do napraw mam. Podjechałem do serwisu rowerowego i pan po wstępnych oględzinach stwierdził że prawdopodobnie sprężyna. Jeśli tak to koszt naprawy ok 600-700zł Tak jak mówię nigdy z tym nie robiłem ale za tą cenę ?? 600-700zł wydaje mi się dużo Mówił że po niedzieli rozbierze i stwierdzi dokładnie o co biega. Co radzicie; zostawić rower czy samemu rozebrać. Są jakieś manuale w sieci i może koszt naprawy samemu byłby dużo mniejszy. Czy może nie warto naprawiać i kupić coś nowego tak do 1 tys zł ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ilia Napisano 19 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2017 Ja bym obstawiał, że to nie sprężyna tylko tłumik się zamknął, albo ten koleś dał radę zamknąć i coś mogło pęknąć lub było już pęknięte. Sam spróbuj naprawić. Za taką kasę to spokojnie można dobrą, nowszą używkę dostać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...