scobydo Napisano 17 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2017 Cześć Planuje zakupu roweru i mam w ofercie, jestem początkującym w temacie szosówek. - Scoot Speedster 20 za 3360z na tiagrze https://www.scott.pl/produkt/458/2650/Rower-Speedster-20/ -nSPECIALIZED ALLEZ E5 SPORT na SORZE 3300zł http://allegro.pl/rower-specialized-allez-e5-sport-i6849897128.html -nRomet Huragan 3 na tiagrze 2850 ale na tą chwilę brak już modli z tego roku i zostaje czekać na nowy 2018 no i ma większe zębatki na korbie 52/36 niż pozostałe i trochę się tego obawiam. ale ma też wewnętrzne prowadzenie linek. Mógłbym prosić Was o pomoc w wyborze. Zależy mi aby geometria była typowo sportowa i w razie odsprzedaży aby też był wartościowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paszaddz Napisano 17 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2017 Jesli masz pieniądze na scota za 3300zl to huragan 4 jest w tej cenie na kompletnym 105, zapytaj sie czy mają coś jeszcze. Ostatnio kupiłem fuji roubaix 1.5 na toagrze w fajnej cenie napisz priv a dam ci kontakt do sprzedawcy, lepszy rower od wszystkich wyżej wymienionych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtek_Trek Napisano 17 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2017 Zależy mi aby geometria była typowo sportowa Scott speedster ma geometrię endurance. Huragan 4 jak najbardziej sportowa geo 3300zł, shimano 105, sportowa geo. http://allegro.pl/rower-focus-cayo-54-cm-shimano-105-z-4699-i6921762448.html#thumb/1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radomir Napisano 17 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2017 Usiądź na każdym, wybierz najwygodniejszy, a triban 540? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...