Poochaty Napisano 16 Sierpnia 2017 Napisano 16 Sierpnia 2017 Sprzedam mojego ścieżkowca, full 120 mm skoku na 29 calowych kołach. Jest to wersja race, bogatsza i na foxie, standard był na manitou. Rower na pełnym deore XT. Amortyzacja to fox ctd z przodu i z tyłu. Wszystkie tryby działają bez zarzutu. Rama aluminiowa anodowana na czarno. Z rzeczy, które nie odpowiadają specyfikacji fabrycznej: Zmieniłem koła sun ringle na systemowe koła shimano deore XT na prostych szprychach. Są sztywne, pięknie się prezentują kolorystycznie z rowerem, a do tego są pół kilo lżejsze od oryginałów. No i teraz można faktycznie powiedzieć, że rower jest na pełnym XT. Oprócz tego chwyty kierownicy są zmienione na pianki boplighta, a pedały są inne niż fabryczne - ja jeździłem na spd, a oryginalne gdzieś posiało, więc po prostu kupiłem nowe pedały i tyle. Mają przebieg tyle co na sesję zdjęciową. Na foto zaznaczyłem kilka niedociągnięć w lakierze i anodzie na ramie - anoda wytarta od uchwytu bagażnika samochodowego, a amor obił się w trakcie jazdy kiedyś - rower w końcu używany. Sprzęt ma 3 lata, jest na niego rachunek, papiery (książeczka serwisowa). Z rzeczy, które były robione - na własny koszt naprawiałem gwint w korbie - prawdopodobnie sklep przy wkręcaniu pedałów spd poharatał gwint w lewym ramieniu korby, wyszło to po pół roku, trudno było dochodzić czyja wina, więc oddałem do serwisu korbę do Jarka z cyclocentrum i wstawili chłopcy tulejkę naprawczą. Od tamtej pory gwint jest lepszy niż oryginał, bo stalowy i nic się temu nie dzieje. Ponadto hamulec tylny był na jesieni 2015 roku wymieniany na gwarancji, ponieważ był problem z klamką. Shimano wymieniło cały hamulec na nowy, więc jest młodszy niż reszta roweru. W windsporcie 2 lata temu były wymieniane dwa łożyska w zawieszeniu i śruby do nich, bo coś nie grało ze śrubami i łożyska były za mocno dokręcone i się zatarły. Siodło jest prawie jak nowe, bo ja miałem inne dobrane z fittingu, oryginał leżał w piwnicy, teraz założony. Generalnie z rowerem nic się nie działo, jakieś obsługi, linki, smarowania itd. Jak już trzeba by się do czegoś doczepić, to zgubiłem (nie wiem jakim cudem) na parkingu po maratonie szpilkę z osi tylnego koła. Jest teraz również szpilka XT, ale oryginał był czarny tak jak w przednim kole, natomiast ta jest srebrna i nie pasuje... Tylna opona już raczej nie rokuje i na sezon jesienny raczej będzie słaba, ale to jeszcze oryginalne opony, więc miała prawo się zużyć. Napęd jest oryginalny, próbnik 0,75% w łańcuch jeszcze nie wchodzi. Po sezonie warto by też przejrzeć cały rower i wyczyścić, ale to chyba normalna sprawa. 4900, w cenę wliczam wysyłkę.
Poochaty Napisano 24 Sierpnia 2017 Autor Napisano 24 Sierpnia 2017 Hej. Rama 18 cali. Pisz na priv, bo wtedy mi się to zaznacza mailowo, odpowiem wtedy od razu a nie po 3 dniach
Poochaty Napisano 6 Września 2017 Autor Napisano 6 Września 2017 Up. 4300, taniej raczej już nie będzie...
Mod Team durnykot Napisano 21 Września 2017 Mod Team Napisano 21 Września 2017 Temat został usunięty. Prawdopodobna przyczyna usunięcia: - Przedmiot/y, których dotyczył temat został/y sprzedane/kupione - Autor tematu poprosił o zamknięcie tematu Jeżeli masz jakieś wątpliwości dotyczące usunięcia tematu, skontaktuj się z moderatorem, którego nick widnieje przy tym poście.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.