RainbowHunterPL Napisano 21 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2017 Ja robie przesiadke na Sram Level T z deorek 615 zobaczymy jak będą działać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kojak Napisano 21 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2017 Zee mają nawet zawleczkę, a to mega hamulce, ta zawleczka to tam pierdoła. Zresztą A2Z dla fanów detalingu ma śrubki ameliniowe po okazyjnej cenie 20zł/szt. Przy śrubie też jest na niej mała zawleczka dla bezpieczeństwa, zawleczka się nie odkręci podczas jazdy, a śruba tak. I klocki tak często się wyjmuje że ta zawleczka przeszkadza naprawdę w wygodzie użytkowania, wtf? Może i masz rację, nie neguję tego. Pisałem tylko o moich wrażeniach. Jeden woli synową a drugi teściowa;-) Na pewno bez względu na to czy wymienię te zawleczkę czy nie i tak będę użytkował te hamulce:-) Ja robie przesiadke na Sram Level T z deorek 615 zobaczymy jak będą działać Wyglądają ciekawie, za ile wyrwałeś komplet? Daj znać jak się sprawują, aż jestem ciekaw:) a co do deorek m615 to jak Ci się użytkowały? Rozpuściły Ci się czy były w miarę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 21 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2017 Zee to grupa klasy Deore tyle, że do grawitacji. Nic więc dziwnego, że zawleczka . XT i Saint mają śruby. Póki zawleczka prosta w swym przebiegu przez klocki to nie upośledza w żaden sposób pracy hamulców. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kojak Napisano 21 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2017 Zgadza się @Dokumosa. Zawleczka również spełnia swoje zadanie. Tylko nie wiedzieć czemu moja wypowiedź poruszyła forumowiczów heh. Dla mnie i tak ważniejsza jest kultura pracy samego zacisku czy klamki niż ta zawleczka. Ale każdy ma prawo się wypowiedzieć i tego się trzymajmy:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fw66 Napisano 21 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2017 To z czego wykonane są tłoczki? Bo raczej nie są "resin" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RainbowHunterPL Napisano 21 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2017 Może i masz rację, nie neguję tego. Pisałem tylko o moich wrażeniach. Jeden woli synową a drugi teściowa;-) Na pewno bez względu na to czy wymienię te zawleczkę czy nie i tak będę użytkował te hamulce:-) Wyglądają ciekawie, za ile wyrwałeś komplet? Daj znać jak się sprawują, aż jestem ciekaw:) a co do deorek m615 to jak Ci się użytkowały? Rozpuściły Ci się czy były w miarę 350zł za nówki zobaczymy jak będą się sprawować poprostu w deorkach nie pasowała mi gumowa klamka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kojak Napisano 21 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2017 (edytowane) 350zł za nówki zobaczymy jak będą się sprawować poprostu w deorkach nie pasowała mi gumowa klamka Z tą gumową klamką to już wiem o czym mówisz:) W clarks'ach klamka była twarda, a tu pierwsze co myślałem że zapowietrzone heh, ale miałem zdziwko na twarzy, to jest ten skok jałowy jeśli się nie mylę? Właśnie miałem o to pytać. A powiedz mi jeszcze jak z dolewaniem oleju do zbiorniczka, ile lałeś? na maksa? 350 zeta, super cena, na necie są po 500pln. za tyle sam bym wziął Tylko że te sram'y są na DOT'a. Więc ciekawe jak z tą higroskopijnością... Mam jeszcze pytanko odnośnie tych m615, jak ogólnie reagowały na upały czy zimno? Puchły, spadała skuteczność hamowania czy coś w tym stylu? Edytowane 21 Sierpnia 2017 przez Kojak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
phoe Napisano 21 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2017 Zee to grupa klasy Deore tyle, że do grawitacji. Nic więc dziwnego, że zawleczka . XT i Saint mają śruby. Póki zawleczka prosta w swym przebiegu przez klocki to nie upośledza w żaden sposób pracy hamulców. Zee = SLX jak już. Nawet klamka w hamulcu Zee jest z SLX, tylko zacisk inny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RainbowHunterPL Napisano 21 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2017 (edytowane) Z tą gumową klamką to już wiem o czym mówisz:) W clarks'ach klamka była twarda, a tu pierwsze co myślałem że zapowietrzone heh, ale miałem zdziwko na twarzy, to jest ten skok jałowy jeśli się nie mylę? Właśnie miałem o to pytać. A powiedz mi jeszcze jak z dolewaniem oleju do zbiorniczka, ile lałeś? na maksa? 350 zeta, super cena, na necie są po 500pln. za tyle sam bym wziął Tylko że te sram'y są na DOT'a. Więc ciekawe jak z tą higroskopijnością... Mam jeszcze pytanko odnośnie tych m615, jak ogólnie reagowały na upały czy zimno? Puchły, spadała skuteczność hamowania czy coś w tym stylu? 2 razy odsyłałem na gwarancje w zimę te Deorki bo tłoczki lały normalnie odpowietrzałem je nie dolewałem dodatkowo płynu a higroskopijnością Dota się nie przejmuje bo ja odrazu na starcie zalewam ATE Racing Blue i będe go wymieniał co pół roku a i w zime dosyć mocno puchła klamka nawet na oleju A2Z i Finish Line. Edytowane 21 Sierpnia 2017 przez RainbowHunterPL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kojak Napisano 21 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2017 To z czego wykonane są tłoczki? Bo raczej nie są "resin" w linku który podał nam GTB do shimano manual's jest ewidentnie że: piston's material -resin. Ale tłoczek na taki nie wygląda, być może jest z domieszką czegoś żeby był twardszy czy jak? Ciężko mi się wypowiedzieć... 2 razy odsyłałem na gwarancje w zimę te Deorki bo tłoczki lały normalnie odpowietrzałem je nie dolewałem dodatkowo płynu a higroskopijnością Dota się nie przejmuje bo ja odrazu na starcie zalewam ATE Racing Blue i będe go wymieniał co pół roku a i w zime dosyć mocno puchła klamka nawet na oleju A2Z i Finish Line. no tak, co tu dużo mówić, raczej ideałów nie ma:) Alę dzięki za info, zobaczymy jak z tymi br m6000 bedzie... a olej twoim zdaniem który lepszy z tych dwóch co podałeś czy bez różnicy? Ja jak na razie kupiłem sh*tmanowski, ale zawsze będzie można wymienić na coś innego:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RainbowHunterPL Napisano 21 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2017 Na A2Z i Finish Line delikatnie mniej klamka puchnie i szybciej odbija w zimę ja się wyleczyłem już z shimano na dobre przynajmniej specjalnie płynu nie będe musiał kupować tylko zaleje ten który leje do motocykla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kojak Napisano 21 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2017 No tak nie będziesz wydawał dwa razy:) to klamki tez masz pewnie przełożone stronami co? przód z prawej a tył z lewej czy nie? a do jakich temperatur śmigałeś w zimę? do -10 czy nmiej? W moich clarks'ach na docie jezdziłem do -5. aż takiej tragedii nie było ale np w upalne dni masakra. Pewnie też się wyleczę z shimano:) ciekawe czy jest jakiś temat zbiorczy na forum o heblach, jakie najlepsze do iluś zł, fajnie by było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RainbowHunterPL Napisano 21 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2017 No akurat z klamkami masz racje mam przedni hamulec po prawej stronie a tylny po lewej śmigałem nawet przy -20 wtedy to klamka prawie zerowy skok miała a kumpel na Avidach śmigał i klamka chodziła jak marzenie ;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kojak Napisano 21 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2017 właśnie widziałem Avidy u kumpla z pracy i tez był bardzo zadowolony, tylko nie powiem ci dokładnie jaki model. Tez mam tak klamki, rower przywoziłem z sobą z Anglii i tak się przyzwyczaiłem że już zostało:) Jak byś mógł to podeślij jakieś foto tych hebli srama, chociaż pocieszę oko heh. a tłoczki jakie tam są? Ceramiki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 23 Sierpnia 2017 Mod Team Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2017 Bo raczej nie są "resin" Sek w tym że sa. Jest to prawdopodobnie bakielit lub coś podobnego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
imbus Napisano 29 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2017 Dzięki Kojak za napisanie pierwszych wrażeń z użytkowania nowych hamulców Deore. Właśnie mam zamiar owe kupić i zamontować w swoim rowerze. Domyślam się ,że u Ciebie już się dotarły. Daj znać czy siła hamowania i modulacja jest dla ciebie wystarczająca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kojak Napisano 29 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2017 Siema. Powiem tak: że pomimo gumowej klamki, gdzie w poprzednich heblach tego nie miałem więc dziwne uczucie:-) pomimo to modulacja jest ok, klocki dotarte i jestem zadowolony:-D Oczywiście kwestia terenu o czym wspominałem wcześniej, ja używam tych hebli bardziej do jazdy crossowej. Nie mam ostrych zjazdów czy ciasnych zakrętów żeby używać hebli non stop ale przy moim stylu jest jak najbardziej ok:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
imbus Napisano 30 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2017 dzięki za szybką odpowiedź.Do końca sezonu pomęczę się jeszcze z wiekowymi magura luoise ( prawa klamka się poci } Na wiosnę kupię i zamontuję nowe deore. Tym bardziej że wygląd tej nowej klamki BL 6000 bardzo mi się podoba. Twoja opinia też jest dla mnie znacząca. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kojak Napisano 30 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2017 Nie ma sprawy. Oczywiście jeszcze jest zbyt wcześnie żeby wydać konkretną opinie ale myślę że na łagodny teren będziesz pan zadowolony:-D jak coś to pisz do mnie to dam znać po jakimś czasie czy jest lepiej czy gorzej:-) ja moje wyrwałem za 429 Zeta, ciekawe czy uda Ci się wyrwać taniej. A co do klamki czy design'u to kwestia gustu wiadomo:-D @Imbus jeśli chcesz to mogę Ci odsprzedać moje super heble Clarks Exo, hydrauliki na spiekach Magury:-D niezawodne działanie w każdym terenie, szczególnie podczas postoju;-P butla Dot'a gratis! :-D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Beyor Napisano 26 Września 2017 Udostępnij Napisano 26 Września 2017 Czy wiadomo już, czy różnice między Deore M6000 i SLX M7000 są na tyle zauważalne, że warto dopłacać do tych drugich? Planuję wymianą hamulców i wybieram między tymi modelami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kojak Napisano 27 Września 2017 Udostępnij Napisano 27 Września 2017 Podstawowa sprawa moim zdaniem to po jakim terenie będziesz jeździł, czy też jak często będziesz używał hebli. Ja mam raczej płasko więc dla mnie Deore BR-M6000 są idealne. Co do różnić to na plus dla Slx'ow są ceramiczne tłoczki i większa ich średnica, choć niektórzy potrafili i na ceramiki narzekać. Zdania jak zawsze są podzielone:-) ja niestety nie mam porównania ale miałem ten sam dylemat. Ostatecznie wziąłem te Deorki i jak na razie jestem zadowolony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hanjin Napisano 20 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2018 Powiedzcie do czego służy to coś zaznaczone na zdjęciu. I jak możecie to jakie klocki metaliczne bądź pół-metaliki pasują do BR-M6000. Jakieś sprawdzone na alledrogo bądź alliexpress. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team sznib Napisano 21 Stycznia 2018 Mod Team Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2018 Zakładasz to coś na śrubę, ma zapobiegać odkręcaniu jej. W praktyce zbędne, bo dobrze przykręcona śruba się nie odkręci. Klocki pasują te same co do wyższych grup, temat z polecanymi klockami jest przyklejony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biker_xc Napisano 14 Maja 2018 Udostępnij Napisano 14 Maja 2018 Cześć, Jak tam po roku oceniasz te hamulce? Mieszkam w okolicy i chciałbym się zorientować jak sprawdzają się w tych warunkach? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roballinho Napisano 13 Sierpnia 2023 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2023 Odkopię temat z czeluści, bo przy serwisie tych zacisków napotkałem na opór. Jak głęboko powinien wejść oring zaznaczony na czerwono? Zakładam, że do końca, żeby dokręcana śruba (8) zamykała dostęp do cycka od odpowietrzania. Problem w tym, że nie jestem w stanie go tam wcisnąć. Pewnie jest jakiś sposób, dlatego poproszę o wsparcie w tym temacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.