funshy Napisano 9 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2017 Cześć, pytanie do użytkowników Rometów. W którym miejscu w karcie gwarancyjnej macie pieczątkę o przygotowaniu roweru do jazdy przez sklep? Kupiłem rower stacjonarnie ale nie wgłębiałem się w gwarancję tylko cieszyłem nowym sprzętem. Rzuciłem sobie z ciekawości okiem na warunki gwarancji i że przy kupnie roweru dostaję pieczątkę, że rower jest gotowy do jazdy, inaczej po gwarancji. W miejscu "Adnotacje autoryzowanej stacji obsługi o dokonanych naprawach" nie mam nic, mam jedynie na początku pieczątkę sklepu i na końcu w notatkach jakąś pieczątkę. Jak wygląda to u Was ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fenthin Napisano 9 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2017 Pieczątka i podpis na drugiej stronie. Pytałem w sklepie, kiedy miałbym pojawić się ponownie i dostałem odpowiedź, że to potwierdza przygotowanie roweru i gwarancja jest ważna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
funshy Napisano 9 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2017 Dałem PW ze zdjęciem, jak byłbyś w stanie to rzuć okiem proszę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piter233 Napisano 9 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2017 W adnotacjach nie masz nic bo przygotowanie do jazdy to nie naprawa - jak masz pieczątkę sklepu na początku to wszystko jest dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
funshy Napisano 9 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2017 Dzięki, wszystko gra ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.