Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

 

Poszukuje informacji na temat swojego amortyzatora oraz dampera, ktore posiadam i chcialbym je wkrotce serwisowac, ale nie mam pojecia jakie uszczelki kupic, jaki olej i rzecz jasna, ile tego oleju do danego amortyzatora. W wiekszosci serwisow odmawiaja ze wzgledu na brak instrukcji obslugi :D

 

-Amortyzator Fox 34 Talas 130-160 FIT CTD Factory Kashima  (2014)

 

-Damper Fox Float CTD DPS BV 200x57 Factory Kashima

 

To wszystko co mam na temat amortyzatorow. Na wiecej nie liczcie, bo to informacje z aukcji na ktorych je kupilem.

Licze na Wasza pomoc forumowicze !!!

 

Napisano

To może lepiej odeślij je do autoryzowanego serwisu np. cult-bikes. To topowa półka, więc jeżeli nie masz żadnego doświadczenia w serwisowaniu innych amorków to możesz mieć problemy, szczególnie z pełnym serwisem dampera.

Napisano

Serwis dampera nie jest trudny z tego co widzialem, ale serwis amortyzatora owszem, lecz chcialbym sie czegos nauczyc i w szczegolnosci nie isc caly czas na latwizne, dlatego zaczynam od zgromadzenia danych na temat jakie uszczelki i jaki olej do amortyzatora i dampera. Co prawda nie mam zamiaru robic tego samemu a pod okiem kogos kto ma o tym pojecie. Prosze o wyrozumialosc i pomoc w znalezieniu takowych informacji. Dziekuje

Napisano

Pełny serwis dampera to życzę powodzenia bez doświadczenia. Sporo małych uszczelek, podkładek itp, odwrotnie założysz i będzie już problem. Lepiej oddaj do serwisu. Wichu, Spider (mniej polecany) oraz Expert Rowerowy. Po mimo informacji o zamknięciu na stronie próbuj telefon. Naprawdę warto.

  • Mod Team
Napisano

Do pełnego serwisu tłumika potrzeby jest azot, pompka wysokiego ciśnienia, uchwyt do trzpieni, zestaw uszczelek do komory olejowej, olej plus wiedza o głębokości osadzenia tłoka IFP ( tak z grubsza rzecz biorąc).

Serwis amorka to także komplet uszczelek łącznie z uszczelkami kurzowymi, dwa rodzaje oleju,narzędzia

https://www.ridefox.com/help.php?m=bike&id=218

 

IMO przy tej klasie sprzętu ogranicz się do małego serwisu, a pełny serwis zleć fachowcom ( do nich nie zaliczamy Cult-Bikes)

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...