piter1i Napisano 2 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2017 Witam. Planuje kupić pierwszą szosę i znalazłem dobrą wg mnie ofertę osprzęt Ultegra koła Mavic. Tylko czy może ktos sie wypowiedzieć w temacie marki b'twin? https://www.decathlon.pl/rower-szosowy-ultra-920-af-id_8331274.html Czy jest cos w podobnej cenie co jest godne polecenia ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtek_Trek Napisano 2 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2017 Czy jest cos w podobnej cenie co jest godne polecenia ? Nie ma, b'twin zjada tutaj konkurencję. Sama kompletna Ultegra to 2600zł. Koła to kolejne 1500zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bonobo Napisano 2 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2017 Z opinii, które słyszałem, rower jest absolutnym hitem. Gdybym szukał aluminiowego roweru to albo ten b'twin, albo coś z aluminiowej gamy Canyona - też dobry sprzęt w niezłej cenie. https://www.canyon.com/pl/road/endurace/al/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team KrissDeValnor Napisano 2 Sierpnia 2017 Mod Team Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2017 Tylko że BTwin jest na miejscu z dożywotnią gwarancją na ramę, mostek i kierownicę, a Canyon jest " daleko za rzeko " i nie może się pochwalić takimi warunkami gwarancyjnymi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tadeuszwlodarczyk Napisano 3 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2017 Ano Kriss prawdę prawi. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
phoe Napisano 3 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2017 Canyon ma taki plus, że dokładając 1200zł masz sztywne osie + hamulce tarczowe. No i można poczekać jeszcze z 2-3 tyg Canyon powinien rzucić go z 500zł taniej, jak to robi z reguły pod koniec sezonu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bonobo Napisano 3 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2017 Co do wyprzedaży w Canyonie - nie liczyłbym na jakieś super obniżki ram w tych najbardziej popularnych rozmiarach, typu M. W fajnych wyprzedażach można zazwyczaj dostać rozmiary XL, 2XL, czasami L. Tak przynajmniej było, kiedy ja rok temu planowałem zakup canyona i odwiedzałem ich stronę niemal codziennie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piter1i Napisano 3 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2017 To że właśnie na ramę dają gwarancję dożywotnią jest dużym plusem. Bardziej by mnie interesowało jak ona się zachowuje podczas jazdy,jaką ma sztywność? Ja potrzebuje duza ramę pod wzrost 200cm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bonobo Napisano 3 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2017 W poprzednim numerze "Szosy" go recenzowali. Trochę skromnie, ale jednak. A w kolejnych numerach na ich relacjach z wypadów ten rower ciągle się pojawia, więc korzystają chyba z zadowoleniem. Wysyłałem kumplowi zdjęcie tej recenzji, udało się znaleźć w Messengerze, wrzucam Ci poniżej: Poza tym szersza recenzja też tu: https://www.youtube.com/embed/4q_KXz_dtOE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtek_Trek Napisano 3 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2017 Ja potrzebuje duza ramę pod wzrost 200cm Rama XL (58cm) może być trochę mała. Na 200cm powinna być 60-62cm Jaką masz wewnętrzną długość nogi? Przeciętna przy 200cm to 97cm. Jak noga taka, albo dłuższa to można się przymierzać. Jak noga poniżej 95cm to rama 58cm raczej za mała. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bonobo Napisano 3 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2017 Jeżeli ten b'twin Ci nie przypasuje, to z takim wzrostem faktycznie możesz czekać na jakieś super posezonowe wyprzedaże i obniżki o 1000 zł. Będziesz miał w czym wybierać ale b'twin w XL ma 58 długości poziomej nad górną rurą oraz aż 60 cm podsiodłowej. Myślę, że on jednak może być dobry na Twój wzrost! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team KrissDeValnor Napisano 3 Sierpnia 2017 Mod Team Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2017 @ phoe ... i kilogram więcej masy, a w ogóle to ceni się niesamowicie - rama z widelcem kosztuje 3,3 k ( pewnie liczą sobie słono za te sztywne osie ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erzurum Napisano 3 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2017 Oferta Canyona dla mnie jest nie do przyjęcia, z prostego powodu, Niemiec ma sporo taniej a Polak musi przepłacać. Rose działa na takich samych zasadach i tego problemu tam nie ma. Gdyby Canyony można było w Polsce zakupić za euro pewnie sam być się na jakiś skusił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bonobo Napisano 3 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2017 potwierdzam. W PLNach Canyony są droższe od 500 do nawet 4 tys. zł. Trzeba po prostu płacić za nie w Euro. Można na tym sporo zaoszczędzic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gocu Napisano 3 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2017 Canyon ma taki plus, że dokładając 1200zł masz sztywne osie + hamulce tarczowe. A gdzie jest ten plus? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team KrissDeValnor Napisano 3 Sierpnia 2017 Mod Team Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2017 Jak to gdzie Przecież za jedyne 1200 zł dostajesz sztywne osie i tarczówki Jednak wybierając Canyon'a każdy musi sobie przekalkulować : dopłacić 9 stów ( AL 7.0 vs. AL 6.0 Disc ) i mieć te sztywne osie i tarcze, ale osprzęt grupę niżej i o prawie kilogram cięższy rower ( różnią się jeszcze kołami ), czy na odwrót. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
phoe Napisano 3 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2017 Sztywne osie czy tarcze to jest coś czego potem nie da się "dokupić", kasują swoje za to producenci rowerów bo to nowość w szosie jednak jest. Waga musi być wyższa o dobre 0,5kg bo sama waga tarcz + osprzet grupę niższy też po kilka gram na każdym elemencie tracisz i wychodzi 1kg, o ile waga podana u obu producentów jest realna, bo z tym różnie bywa, ale różnica 1kg jest uzasadnia na korzyść B'Twin. Ja bym osobiście wolał szosę na tarczach, naprawdę mam złe wspomnienie z v-brake z tanich mtb, może w dobrej szosie nie ma aż takiej tragedii co do tego typu hamulców. Co do obniżek u Caynon to nie chodziło mi o factory outlet gdzie są same S lub XL, tylko pod koniec sezonu większość rowerów jest jednak przeceniana o 5-10%. A koła chyba lepiej mieć DT, są na zwykłych szprychach, a w przypadku Mavica są jednak w PL problemy z dostaniem szprychy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FigoiFago Napisano 3 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2017 potwierdzam. W PLNach Canyony są droższe od 500 do nawet 4 tys. zł. Trzeba po prostu płacić za nie w Euro. Można na tym sporo zaoszczędzic. Wysyłając do PL masz VAT 23%, a w DE VAT jest 19%. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piter1i Napisano 3 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2017 Rama XL (58cm) może być trochę mała. Na 200cm powinna być 60-62cm Jaką masz wewnętrzną długość nogi? Przeciętna przy 200cm to 97cm. Jak noga taka, albo dłuższa to można się przymierzać. Jak noga poniżej 95cm to rama 58cm raczej za mała. Nogę mam 94cm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Carlito_ Napisano 3 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2017 Ja mam wzrostu 190 / noga 87 i 920AF w rozmiarze XL jezdzi mi się bardzo dobrze. Jako że lubię długie dystanse potrafię na tej ultrze spędzić kilkanaście godzin i jakoś bardzo obolaly potem nie jestem. Jak zamawiałem w lutym były duże problemy z dostępnością, ponad miesiąc trwało zanim ją dostałem, nie wiem jak teraz to wygląda... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kilosera Napisano 4 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2017 Co do Canyona - cały lipiec trwała promocja na tegoroczne modele, te z niższej półki były tańsze o jakieś 100-200 EUR. Co do cen na PL - poza różnicą w VAT cena liczona jest po jakimś dziwnym kursie więc trzeba kombinować (adres wysyłki u cioci w Niemczech automatycznie rozwiązuje wszystkie problemy). Plusem jest niewątpliwie dostępność dużych ram dla wysokich kolarzy (w Decu praktycznie nie do upolowania) i koniec końców fajne ceny / dobrze pokonfigurowane rowery. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.