Skocz do zawartości

[Porada] B'twin Ultra 920 AF czy warto ?


piter1i

Rekomendowane odpowiedzi

Co do wyprzedaży w Canyonie - nie liczyłbym na jakieś super obniżki ram w tych najbardziej popularnych rozmiarach, typu M. W fajnych wyprzedażach można zazwyczaj dostać rozmiary XL, 2XL, czasami L. 

 

Tak przynajmniej było, kiedy ja rok temu planowałem zakup canyona i odwiedzałem ich stronę niemal codziennie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W poprzednim numerze "Szosy" go recenzowali. Trochę skromnie, ale jednak. A w kolejnych numerach na ich relacjach z wypadów ten rower ciągle się pojawia, więc korzystają chyba z zadowoleniem. Wysyłałem kumplowi zdjęcie tej recenzji, udało się znaleźć w Messengerze, wrzucam Ci poniżej:

 

 

Poza tym szersza recenzja też tu:

 

https://www.youtube.com/embed/4q_KXz_dtOE

post-188406-0-31801100-1501750522_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja potrzebuje duza ramę pod wzrost 200cm

Rama XL (58cm) może być trochę mała. Na 200cm powinna być 60-62cm Jaką masz wewnętrzną długość nogi? Przeciętna przy 200cm to 97cm. Jak noga taka, albo dłuższa to można się przymierzać. Jak noga poniżej 95cm to rama 58cm raczej za mała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli ten b'twin Ci nie przypasuje, to z takim wzrostem faktycznie możesz czekać na jakieś super posezonowe wyprzedaże i obniżki o 1000 zł. Będziesz miał w czym wybierać :) 

 

ale b'twin w XL ma 58 długości poziomej nad górną rurą oraz aż 60 cm podsiodłowej. Myślę, że on jednak może być dobry na Twój wzrost!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oferta Canyona dla mnie jest nie do przyjęcia, z prostego powodu, Niemiec ma sporo taniej a Polak musi przepłacać.

Rose działa na takich samych zasadach i tego problemu tam nie ma.

 

Gdyby Canyony można było w Polsce zakupić za euro pewnie sam być się na jakiś skusił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

Jak to gdzie :icon_question:

Przecież za jedyne 1200 zł dostajesz sztywne osie i tarczówki :woot:

 

Jednak wybierając Canyon'a każdy musi sobie przekalkulować : dopłacić 9 stów ( AL 7.0 vs. AL 6.0 Disc ) i mieć te sztywne osie i tarcze, ale osprzęt grupę niżej i o prawie kilogram cięższy rower ( różnią się jeszcze kołami ), czy na odwrót.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sztywne osie czy tarcze to jest coś czego potem nie da się "dokupić", kasują swoje za to producenci rowerów bo to nowość w szosie jednak jest.

 

Waga musi być wyższa o dobre 0,5kg bo sama waga tarcz + osprzet grupę niższy też po kilka gram na każdym elemencie tracisz i wychodzi 1kg, o ile waga podana u obu producentów jest realna, bo z tym różnie bywa, ale różnica 1kg jest uzasadnia na korzyść B'Twin.

 

Ja bym osobiście wolał szosę na tarczach, naprawdę mam złe wspomnienie z v-brake z tanich mtb, może w dobrej szosie nie ma aż takiej tragedii co do tego typu hamulców.

 

Co do obniżek u Caynon to nie chodziło mi o factory outlet gdzie są same S lub XL, tylko pod koniec sezonu większość rowerów jest jednak przeceniana o 5-10%.

 

A koła chyba lepiej mieć DT, są na zwykłych szprychach, a w przypadku Mavica są jednak w PL problemy z dostaniem szprychy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rama XL (58cm) może być trochę mała. Na 200cm powinna być 60-62cm Jaką masz wewnętrzną długość nogi? Przeciętna przy 200cm to 97cm. Jak noga taka, albo dłuższa to można się przymierzać. Jak noga poniżej 95cm to rama 58cm raczej za mała.

Nogę mam 94cm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam wzrostu 190 / noga 87 i 920AF w rozmiarze XL jezdzi mi się bardzo dobrze. Jako że lubię długie dystanse potrafię na tej ultrze spędzić kilkanaście godzin i jakoś bardzo obolaly potem nie jestem. Jak zamawiałem w lutym były duże problemy z dostępnością, ponad miesiąc trwało zanim ją dostałem, nie wiem jak teraz to wygląda...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do Canyona - cały lipiec trwała promocja na tegoroczne modele, te z niższej półki były tańsze o jakieś 100-200 EUR. Co do cen na PL - poza różnicą w VAT cena liczona jest po jakimś dziwnym kursie więc trzeba kombinować (adres wysyłki u cioci w Niemczech automatycznie rozwiązuje wszystkie problemy).

Plusem jest niewątpliwie dostępność dużych ram dla wysokich kolarzy (w Decu praktycznie nie do upolowania) i koniec końców fajne ceny / dobrze pokonfigurowane rowery.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...