Skocz do zawartości

[Napęd deore] zestaw napędowy deore

MarcinKoszalin

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

Serdecznie witam zapaleńców rowerowych i witam się ze wszystkimi.

Z tego miejsca bardzo proszę was o pomoc. Zakupiłem rower Romet Rambler 4 z roku 2017 20 cali na kole 26. Do mojej jazdy raczej nie trafiłem z zakupem  :)  większość las podjazdy i zjazdy. Zestaw napędowy jaki jest mam zamiar wymienić na komplety napęd deore ( w późniejszym czasie zostanie wymieniony przedni amortyzator na powietrzny ). Proszę o nie komentowanie czy to dobry zakup czy nie tylko o pomoc ( na nowy sezon planuję zakup czegoś na kole 29 i można powiedzieć, że trochę się tym zajarałem  :D  ). Jestem zupełnie zielony co do części i składania tego, a ceny w serwisie ja mi powiedzieli rozbijają się o znaczne sumy ( mówię tutaj o cenie za samą korbę tego samego modelu o prawie 120 zł - toż to mam już kasetę za to ).

Potrzebuję informacji jaką korbę mam kupić ( ilość zębów, model itp ) dużo zjazdów i podjazdów w lesie

Jaki model przedniej przerzutki

Jaki model kasety ( 10 rzędowa ) i łańcucha

Jaki model tylnej przerzutki

i ewentualnie co jeszcze

Jak ktoś pomoże mi złożyć zestaw to będę bardzo wdzięczny

P.S. tak jak wspomniałem później zostanie wymieniony amortyzator oraz piasty

Napisano

Nie wiem co masz aktualnie w rowerze , jeśli wolnobieg to zmiana przynajmniej tylnego koła nieunikniona. Jaki budżet na napęd ? Nie wiem czy jest sens zmieniać cały napęd jeśli za rok chcesz przejść na większe koła , chyba że przelozysz sobie potem ten napęd do nowego roweru jeśli znów zamierzasz kupić coś tańszego i stopniowo modernizowac.

Wysłane z mojego SM-G361F przy użyciu Tapatalka

Napisano