biker456 Napisano 28 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2017 Siema tak jak wyzej Uzywalem białego teraz zielonego i na razie ten troszke lepszy. A według was?? A może inna firma w podobnej cenie? Byłem w sklepie i gość przede mną kupował jakąś piane, która sie pryska na przerzutki i ona wypycha brud i wode itp. Warte zakupu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
phoe Napisano 28 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2017 Używaj czerwonego. Jak jeździsz dużo zimą, w deszczu/błocie to wtedy zielony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 28 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2017 Biały to pewnie ten z woskiem, badziewie jakich mało Jeżeli chodzi o inne firmy to polecam zainteresować się Shimano PTFE lub Rohloff Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Przemcio Napisano 28 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2017 Biały to może ten z kwarcem. Kupiłem go z nadzieja ze będzie fajny ale wodniste guano jakich mało. Zielonego używam na mokre pogody. Ale ostatnio tak się przyzwyczaiłem do czystego łańcucha jak nowego założyłem ze trzeba będzie znaleźć alternatywę. Bo już powoli nadchodzi czas shake'a. Chwalicie ten PTFE Shimanowski może spróbuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Biera Napisano 28 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2017 Nie ma nic piękniejszego niż zapach zielonego Finish Line o poranku... ach... ostatnio używam nowych specyfików od Krossa, ten na suche warunki całkiem się sprawdza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Blue Napisano 28 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2017 Jak ma być czysty łańcuch to Squirt(wosk, ma swoje plusy i minusy), albo ostatnio recenzowany na forum fenwicks professional lube(kiedyś chyba stealth, planuje go kupic teraz). Piana aktywna do mycia napędu tez jest od fenwicksa. Zielony FL strasznie syfi napęd, na czerwonym po 50 km napęd mi zaczynał szeleścić. Dałem sobie spokój i przerzuciłem się na Rohloffa, długo wytrzymywał i nie syfił aż tak jak zielony, ale czysty też nie był. Zapraszam tutaj: https://www.forumrowerowe.org/topic/32488-smarowanie-zalety-i-wady-olejow-do-lancucha/page-131 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Przemcio Napisano 28 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2017 Pisząc Squirt masz na myśli to??? http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=6904781189 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
phoe Napisano 28 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2017 Jak chcesz jakiś inni niż FL, to już lepiej ProLink od Progold. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Przemcio Napisano 28 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2017 Tez czysty, suchy i dalekobieżny ?? Mogę kupić i 3 różne i potestować ale to bez sensu chyba puki co na tym etapie. Extreme czy zwykły??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
phoe Napisano 28 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2017 Zwykły, on jest czysty jak FL czerwony, ale podobno na sporo dłużej starcza, dużo osób go chwali. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Przemcio Napisano 28 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2017 Ok dzięki. A ten extreme nie lepszy?? 20 w ta czy ta to nie jest jakiś wielki problem Kurde muszę coś kupić dobrego. Finish zielony ok ale brudas straszny. Denerwuje mnie to bardzo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
phoe Napisano 28 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2017 Zwykły jak ma być sucho i czysto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Przemcio Napisano 28 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2017 Spoko. Dzięki za info. Przetestuje za tydzień Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biker456 Napisano 29 Lipca 2017 Autor Udostępnij Napisano 29 Lipca 2017 Czyli rozumiem ze warto wypróbować czerwony FL albo Shimano PTFE? A na mokre warunki zielony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
phoe Napisano 29 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2017 Czerwony FL jak najbardziej ok, zielony ciężko powiedzieć, na pewno na dłużej starcza, jednak syfi napęd trochę mocno. Ja wole zimą/jesienią jeździć na czerwonym i tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 29 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2017 Shimano PTFE jest bardzo ok, sam go używam. Natomiast odnoszę wrażenie że chyba starcza na troszeczkę krócej niż np Rohloff. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Blue Napisano 29 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2017 A ja twierdze ze oba fl i czerwony i zielony sa do bani . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marjanek Napisano 30 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2017 jesli ktoś jeździ dość "normalnie" czyli bie po blotach które zalepiaja łańcuch a do tego max wyprawy jakie robi to właśnie do 50 km to nawet zielonym FL bym sobie nie zawracal głowy. Lepiej kupić czerwony, a na dłuższe wyprawy zawsze można to przelać do buteleczki takiej jak krople do oczu i wziąć w trasę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 30 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2017 Czerwony jest bardzo dobry żeby go brać w dozowniku także na krótkie wyprawy po bułki. Specyficzny wynalazek który mi wystarczał na 30-40 km w miarę cichej jazdy, bo cicho nie było ani raz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cervandes Napisano 30 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2017 No, brać czerwony, zwłaszcza, że on potrzebuje kilku h na odparowanie po aplikacji Nie ma to jak przerwa kilka h w trakcie wycieczki. Czerwonego finisha nakłada się nie tuż przed jazdą a dwie trzy warstwy z kilkugodzinnymi przerwami, dopiero ochrona jest na kilkaset km a nie na te 50. Wyczyszczony na błysk łańcuch smarujemy kilkoma warstwami i dopiero po odparowaniu można jechać. Potem po tych kilkuset km wystarczy już pojedyncze dosmarowanie, pod warunkiem oczywiście, że znów pozostawimy to na kilka h. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Blue Napisano 30 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2017 Ok nie nakładałem tego 3 razy. Jak nałożysz i pojedziesz to po 20-30 nie ma. Jak odparuje to 50. Nie chciałoby mi sie 3 razy chodzic i sie z tym babrac. Szkoda czasu. Rohloffa albo cos innego nałożysz raz i masz spokój na 200-300km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 30 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2017 No, brać czerwony, zwłaszcza, że on potrzebuje kilku h na odparowanie po aplikacji Nie ma to jak przerwa kilka h w trakcie wycieczki. Czerwonego finisha nakłada się nie tuż przed jazdą a dwie trzy warstwy z kilkugodzinnymi przerwami, dopiero ochrona jest na kilkaset km a nie na te 50. Wyczyszczony na błysk łańcuch smarujemyr kilkoma warstwami i dopiero po odparowaniu można jechać. Potem po tych kilkuset km wystarczy już pojedyncze dosmarowanie, pod warunkiem oczywiście, że znów pozostawimy to na kilka h. No, smaruję wracając z pracy, powiedzmy po jedzeniu (bo muszę coś wcisnąć żeby mieć siłę smarować), paruje do rana , rano smaruję kolejny raz i do kilku razy brakuje mi tych kolejnych po dwóch. Rewelacyjny środek o rewolucyjnym sposobie aplikacji. http://www.finishlineusa.com/products/chain-lubricants/dry-lube Obejrzałem, wysłuchałem, ze trzy razy żeby się dosłuchać o tych odparowaniach i krotnych smarowaniach i...nic. Gdybam że jakby producent coś takiego sugerował to by wspomniał. Szczególnie że to uesa i tam klienci nie grzeszą intelektem i mogą smaru używać do ochrony flory żołądka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
venom2000 Napisano 31 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2017 Do stosowania na suche warunki i nie syfi łańcucha oraz kasety to Prolink extreme a na mokre warunki FL Zielony i nic innego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Blue Napisano 31 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2017 No ale Extreme jest niby na wszystkie warunki, zwykły prolink jest na suche, choć do MTB zalecają po prostu extreme. "a na mokre warunki FL Zielony i nic innego" Znaczy nic innego nie stosujesz? A jakie środki sprawdzałeś? Rohloff o 5 dlugości lepszy. Ten shimanowski obstawiam że też, bo nic tak nie syfiło mi napędu jak zielony, a niedługo trzeba sprawdzić Fenwicksam, który zbiera świetne opinie i nie syfi napędu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Waza Napisano 31 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2017 Pisząc Squirt masz na myśli to??? SQUIRT Dry Lube Olej do łańcucha 120ml (6904781189) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Zapewne @@Blue, ten specyfik miał na myśli. I zgadzam się z @Blue że ma on swoje wady i zalety, jak dla mnie zalety przeważają i stosuję go od trzech lat w okresie wiosenno-letnim.Tutaj jest trochę informacji o Squircie, zacznij od postu #2411 : https://www.forumrowerowe.org/topic/32488-smarowanie-zalety-i-wady-olejow-do-lancucha/page-121 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.