krossb3 Napisano 26 Lipca 2017 Napisano 26 Lipca 2017 Witam, jestem po wymianie mostka i jest spora różnica w wysokości bo aż 5 mm przy mocowaniu do ruru - tak jak na zdjęciu. I wydaje mi że że wymaga ona redukcji po przez dodatkowy podkładkę. I tu moje pytanie - do ilu zredukować tą wysokość? 1 mm, 2 mm tak aby zostawić mały zapas na redukcje luzu przez kapsel w sterach? Czy do "zera" tak aby krawędzie mostka i rury sterowej były na jednym poziomie bo i taka teoria do mnie dotarła? Z góry dziękuję za wasze uwagi i sugestie! Pozdr
Garlock Napisano 26 Lipca 2017 Napisano 26 Lipca 2017 Ale ta rura sterowa jest troszkę za krótka. Podkładką (pod mostkiem) nic nie zdziałasz, chyba, ze masz teraz jakaś to możesz ją wyjąć. Rura sterowa powinna kończyć się ok 2 mm poniżej mostka, tyle, żeby kapsel jej nie dotknął. 5mm to nie jest tragedia, ja bym zostawił i nie kombinował.
Tatanka Napisano 26 Lipca 2017 Napisano 26 Lipca 2017 aby krawędzie mostka i rury sterowej były na jednym poziomie Dając w ten sposób istnieje obawa że nie uda się skasować luzów na sterach.Koniec rury sterowej nie powinien być niżej niż górna śruba zaciskająca w mostku.Wtedy obie śruby dobrze trzymają mostek.
grzesiowu Napisano 9 Sierpnia 2017 Napisano 9 Sierpnia 2017 Ja tam uważam ze dobra opcja to wypuścić sterówkę nad mostek i dołożyć dystanser lub 2 nad mostkiem tak żeby kapsel nie stykał się z topem sterówki jak kiera ma wznos to spoko można se nawet pozwolić na + 20mm ja tak stosuje i sobie chwalę ale ja nie jestem serwisantem i piszę na chłopski rozum co do meritum sprawy to twoja sytuacja jest na mojego nosa hazardowa ja bym na taki rower nie wsiadł ... nie masz co wyjąć spod mostka? może pokrywka sterów jest stożkowa i można by ją było podmienić na płaską?
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.