mrovka Napisano 26 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2017 Dzien dobry Rok temu kupilem i zalozylem nowe R1 Racing. Byly /w sumie sa dalej/ uzywane calosezonowo w angielskich warunkach i na angielskich sciezkach rowerowych. Maja przebieg okolo 3000 km no i od strony technicznej nie mam im nic do zarzucenia. No ale mam pytanie. Kiedy je serwisowac ? Czy jezeli pracuja prawidlowo,to czy one takze,wymagaj okresowych serwisow,jak np widelce FOX'a ? Przyznam sie,ze najchetniej zostawilbym je w spokoju,ale boje sie ewentualnych konsekwencji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrovka Napisano 26 Lipca 2017 Autor Udostępnij Napisano 26 Lipca 2017 Czy moge sie wstrzymac z wymiana plynu jeszcze na rok? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MokryxD Napisano 26 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2017 Formule są na DOT, DOT jest higroskopijny. Ja bym wymienił po roku nawet po niewielkim przebiegu, żeby odkładająca się woda nie weszła w jakieś reakcje z korpusem dźwigni albo zaciskiem. Tym bardziej, że DOT kosztuje grosze, a potrzeba go bardzo niewiele. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrovka Napisano 26 Lipca 2017 Autor Udostępnij Napisano 26 Lipca 2017 Dziekuje,czyli rozumie ze wymiana plynu musi byc okresowa A czy mozna wyczuc ta wode w ukladzie na klamce podczas hamowania ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radziuGD Napisano 26 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2017 Jak wyczujesz to już może być za późno. Jak kolega wcześniej wspomniał, dot to groszowe sprawy a sama wymiana też do trudnych nie należy. Mam budżetowe c1 (w sumie w 2 rowerach), które już chciałem zmieniać na coś lepszego ale po chwili refleksji stwierdziłem, że moc mi odpowiada a katowałem je w minusowych temperaturach przez dwie zimy i nic im nie dolega, czego chcieć więcej. Przelewam je średnio dwa razy w roku, przed i po zimie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
detonator Napisano 27 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2017 Ja swoje w swoich The One wymieniam płyn co roku, a co dwa lata rozbieram na części pierwsze i smaruje. O Formule trzeba dbać, bo potrafią być kapryśne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrovka Napisano 27 Lipca 2017 Autor Udostępnij Napisano 27 Lipca 2017 (edytowane) A mozesz powiedziec mi czy po roku plyn ktory wymieniasz,faktycznie nadaje sie do wymiany ? Czy to bardziej taka profilaktyka ? Pytam glupio dlatego,bo zastanawiam sie czy moge poczekac z ta wymiana na okres zimowy. Edytowane 27 Lipca 2017 przez mrovka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
detonator Napisano 27 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2017 Barwa płynu jest niemal identyczna z nowym, więc bardziej jest to profilaktyka. Nie wiem jak ze składem fizykochemicznym Serwis robię zawsze marzec/ kwieceń ( od grudnia do marca na tych hamulcach nie jeżdżę ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrovka Napisano 27 Lipca 2017 Autor Udostępnij Napisano 27 Lipca 2017 Dziekuje,chyba teraz mam jasnoasc umyslu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.