robs85 Napisano 20 Lipca 2017 Napisano 20 Lipca 2017 Hej, jeżdżę na moim mtb już kilka lat ale dopiero teraz zdecydowałem się na zmianę gripów ponieważ wciąż drętwieją mi nadgarstki.. Nie mam doświadczenia w tym temacie stąd moje pytania.. Wybór jak na razie padł na ERGON GS2. Co o nich sądzicie? Ale najważniejsze pytanie to jaki rozmiar wybrać??? Są dwa rozmiary LARGE i SMALL.. Mam średniego rozmiaru dłonie (183cm wzrostu).. Testował ktoś może oba rozmiary tych chwytów? Jeśli tak jakie wrażenia?
dovectra Napisano 20 Lipca 2017 Napisano 20 Lipca 2017 ja mam l -ki i 182 cm wzrostu są szerokie ale dzięki temu mają dużą powierzchnie, i dl mnie są wygodne, s-ki raczej damskie
lynx79 Napisano 20 Lipca 2017 Napisano 20 Lipca 2017 Ja mam L-ki. Różnica jest w obwodzie chwytu. Jeśli nosisz rękawiczki min M-ki lub 7,5 w górę to weźL-ki
Dokumosa Napisano 20 Lipca 2017 Napisano 20 Lipca 2017 Mam gdzieś w szufladzie GS2 L, przez miesiąc męczyłem różne ustawienia i nic nie pomagało na drętwienie (Są bardzo b.duże i takie do mojej ręki są OK). Zamieniłem na extra chunky z esi i po dwóch jazdach ustawiając odpowiednio kierownicę osiągnąłem to co na ergonach było nieosiągalne. Kiedyś miałem w specu fabryczne chwyty anatomiczne/profilowane i były mega wygodne ale ergon jakoś mi nie podchodzi, na tych prostych esi jest w moim przypadku dużo lepiej.
chopmaz Napisano 20 Lipca 2017 Napisano 20 Lipca 2017 Niedawno miałem podobny dylemat. Tyle, że chodzilo o zakup Ergon gp. Dłoń mam pomiędzy S i L. Pojechałem do sklepu, przymierzylem i jednak lepiej leżal większy chwyt.
lynx79 Napisano 20 Lipca 2017 Napisano 20 Lipca 2017 Pamiętaj tylko o tym, że ręce drętwieją nie tylko z powodu złych chwytów. Liczy się cała sylwetka na rowerze. Siodło, mostek, kierownica itd. Same chwyty cudownie nie poprawią komfortu.