Posiadam stary, czternastoletni rower górski, w którym przez ten czas nie były wymieniane części mechaniczne. W ostatnich latach mało nim jeździłem, ale chciałbym to zmienić. Obecnie jazda nie jest do końca przyjemna. Nie działają prawidłowo przerzutki, klocki hamulcowe się starły, mam wrażenie, że oś obrotu pedałów nie jest prostopadła do ramy, łożyska w pedałach się wyrobiły, przez te lata zaszły jakieś procesy w gumie od uchwytów na kierownicy, przez które stała się lepka i brudzi ręce, siodełko jest tragiczne. Ogólnie dużo elementów jest do wymiany.
Ile orientacyjnie kosztowałaby renowacja roweru? W ogóle jest to opłacalne? Może lepiej byłoby zainteresować się jakimś nowym? Z drugiej strony nie byłoby mi żal jakby ktoś go ukradł, w przeciwieństwie do nowego.
Pytanie
Gość Michał
Witam
Chciałbym zwrócić się z prośbą o poradę.
Posiadam stary, czternastoletni rower górski, w którym przez ten czas nie były wymieniane części mechaniczne. W ostatnich latach mało nim jeździłem, ale chciałbym to zmienić. Obecnie jazda nie jest do końca przyjemna. Nie działają prawidłowo przerzutki, klocki hamulcowe się starły, mam wrażenie, że oś obrotu pedałów nie jest prostopadła do ramy, łożyska w pedałach się wyrobiły, przez te lata zaszły jakieś procesy w gumie od uchwytów na kierownicy, przez które stała się lepka i brudzi ręce, siodełko jest tragiczne. Ogólnie dużo elementów jest do wymiany.
Ile orientacyjnie kosztowałaby renowacja roweru? W ogóle jest to opłacalne? Może lepiej byłoby zainteresować się jakimś nowym? Z drugiej strony nie byłoby mi żal jakby ktoś go ukradł, w przeciwieństwie do nowego.
Zdjęcia roweru: http://imgur.com/a/K773R
Z góry dziękuje za pomoc
1 odpowiedź na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.