Skocz do zawartości

[tubeless] mavic crossride + conti x-king


niuti

Rekomendowane odpowiedzi

W temacie TL nie mam kompletnie zielonego pojęcia, dlatego proszę o nie bicie :laugh:

 

Mam koła fabryczne od Canyona czyli obręcze mavic crossride + opony continental x king w wersji race sport + dętki light.

 

Ponieważ w ostatnim tygodniu 2 razy zebrałem kapcia od kolców zaczęła mnie krew zalewać. Nie wymaga cudów zaklejenie dziur, ale.....

1. Czy można takowy zestaw przerobić na TL ?

2. Czy w ogóle jest sens w takim zestawie, czy lepiej dojechać te opony i wymienić na typowe TL?

3. Czy tylko wersja TL getto wchodzi w grę czy da się to zrobić bez "dętki"?

4. Co potrzeba, żeby to przerobić ? taśma , wentyle, mleko a w getto dętka czy taśma i wentyle też ? Lepiej poskładać czy kupic gotowy zestaw ?

5. Na obręczy jest jakaś żółta taśma mavica, w razie potrzeby wrzucę zdjęcie czy ją się wywala czy nadaje się jako taśma pod TL?

 

Dzięki za odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak twoje X-Kingi RaceSport wyglądają tak jak wyglądają moje >>KLIK<< ... to zapomnij :)

 

Nie musisz mieć typowych opon TL ale typowe TL nieco lepiej spełniają swoja rolę, łatwiejszy montaż, lepsze trzymanie powietrza. 

Zwykłe muszą mieć w miarę sporo gumy na bokach aby nie puszczały zbyt dużo powietrza w trakcie eksploatacji.

 

W starych CrossRidach w rozmiarze 26 robiłem TL na taśmie samoprzylepnej i wentylach ... działało.

 

Pierwsza opcja taśma, mleko, wentyle ... lub druga opcja dętka, mleko.

 

Jak taśma nie jest przyklejona to do zdjęcia.

 

Pozdrawiam  

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak, te same, tylko wyglądają na mniej zmęczone niż Twoje :laugh: . Nie są to te nowe z "plastrem miodu". Czyli zapominamy o TL ;( .

Co do taśmy, to zobaczę przy okazji "najbliższej" gumy :icon_confused:  ale skoro to "zła" opona to i tak na razie pozamiatane :sick:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja nie jest "zmęczona" ... Od samego początku ścianki boczne miały śladowe ilosci gumy.

Taki bok opony nie gwarantuje powodzenia operacji .

Mimo że koła DT fabrycznie są oklejone taśmą i dostarczane są z wentylami pod TL to nie zdecydowałem się na konwersję właśnie z powodu tych opon.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...