marcin_ostrów Napisano 6 Sierpnia 2017 Napisano 6 Sierpnia 2017 90% branży na 2018 przechodzi na metryczne damperki , więc to chyba nie kłopot A co do Glorki , akurat obręczę były tam super . A że cała reszta do d.../źle wyceniona to inna inszość. A tak w ogóle to polski rynek dh jest bardzo specyficzny , jest bardzo szeroka grupa dzieciaków szukających i kupujących rowery w okolicy 4-5 tys ( używki oczywiście ) Widać to zresztą na forum , co rusz mamy temat : jaki rower DH do 3 tys . Nówki sztuki w budżecie 10+ kupują naprawdę nieliczni , nie tylko Gianta ale i innych marek Cytuj
phoe Napisano 7 Sierpnia 2017 Napisano 7 Sierpnia 2017 (edytowane) https://www.giant-bicycles.com/us/glory-2-20183150 zielonych, czyli by było jak nic 13k PLN, lub nawet 14-15K PLN, za rower do DH na hamulcach Level T? Edytowane 7 Sierpnia 2017 przez phoe Cytuj
Sabarolus Napisano 7 Sierpnia 2017 Napisano 7 Sierpnia 2017 Kto hamuje ten nie wygrywa phoe, ale fakt, włożyć takie hamulce do roweru o takim przeznaczeniu to głupota. Po prostu powinni wyjść z założenia, ze nie da sie złożyć sensownego roweru do DH w tej kwocie, włożyć normalne graty typu hamulce Zee i popchnąć rower troche drożej... Tak nakazywałby rozsadek, aczkolwiek doskonale dlaczego zostało zrobione tak, a nie inaczej. Cytuj
phoe Napisano 7 Sierpnia 2017 Napisano 7 Sierpnia 2017 (edytowane) NS potrafi złożyć dobry rower na RS Boxxer + RS Guide za 12k zł i one jako taką sprzedaż mają A nagle większy producent nie potrafi być konkurencyjny? A to że 15-18 latki szukają roweru do DH za 3-5k zł nie dziwi, bo skąd mają wziąć 15k zl na takiego Gianta? Który i tak nie jast warty tego ile kosztuje. Edytowane 7 Sierpnia 2017 przez phoe Cytuj
MarcinGoluch Napisano 7 Sierpnia 2017 Napisano 7 Sierpnia 2017 poczytaj prosze trochę o NSie na "konkurencyjnym" forum, o krzywych i zamienionych między modelami wahaczach. Cytuj
ronina Napisano 8 Sierpnia 2017 Napisano 8 Sierpnia 2017 Czy są już ceny ? Mnie interesuje cała rodzina XTC. Cytuj
hi_all Napisano 8 Sierpnia 2017 Napisano 8 Sierpnia 2017 Zastanawia mnie po co w reign SX kaseta o rozpiętości 11-46? Przecież tym i tak ciężko będzie gdzie kolwiek podjechać. To model bardzo nastawiony na zjazd Cytuj
beskid Napisano 8 Sierpnia 2017 Napisano 8 Sierpnia 2017 I co z tego, że nastawiona na zjazd. Pod górę idzie lepiej od nie jednego HT. Bardzo dobre posunięcie bo do takiego sprzętu idealnie pasuje napęd 1x.. Cytuj
hi_all Napisano 8 Sierpnia 2017 Napisano 8 Sierpnia 2017 Że podjeżdża lepiej niż nie jeden ht to wiadomo. Ale do tego wybrałbym "zwykłą renię" . Cytuj
olek19 Napisano 9 Sierpnia 2017 Napisano 9 Sierpnia 2017 Myślę, że Cię z tymi partaczami poniosło bo po prostu nie masz pojęcia o czym mówisz, jakie są zasady i cele organizacji tego typu eventów. słucham i nie wierze, firma organizuje event którego głównym wydarzeniem jest pokazanie nowych rowerów których nie potrafią poprawnie poskładać Cytuj
efpek Napisano 9 Sierpnia 2017 Napisano 9 Sierpnia 2017 A wiadomo kiedy Reigny trafią do sklepów? Cytuj
Shadow3m Napisano 9 Sierpnia 2017 Napisano 9 Sierpnia 2017 (edytowane) poczytaj prosze trochę o NSie na "konkurencyjnym" forum, o krzywych i zamienionych między modelami wahaczach. a mogę uzyskać info (może być priv.) gdzie konkretnie można o tym poczytać bo coś znaleźć nie mogę? Edytowane 9 Sierpnia 2017 przez Shadow3m Cytuj
PeGie Napisano 9 Sierpnia 2017 Napisano 9 Sierpnia 2017 o krzywych może nie, ale o luzujących się śrubach tylnego zawieszenia to znajdziesz w każdym temacie o Snabb'ie na forum enduro trophy. Cytuj
MarcinGoluch Napisano 9 Sierpnia 2017 Napisano 9 Sierpnia 2017 słucham i nie wierze, firma organizuje event którego głównym wydarzeniem jest pokazanie nowych rowerów których nie potrafią poprawnie poskładać To nie był event dla klienta detalicznego tylko zamysł pokazania kolekcji, kolorystyki pod zamówienia 2018. Część tych rowerów przyjechała prosto z lotniska w ostatniej chwili. Nikt się za przeproszeniem nie "spuszcza" nad długością jednej czy drugiej linki bo to nie o to chodziło. A wiadomo kiedy Reigny trafią do sklepów? Od 32 do 47 tygodnia, wszystko zależy od wersji, rozmiaru. To są daty kiedy nowe sztuki będą do zabrania. Jezeli już ktoś złożył zamówienie może mieć nieco wcześniej. Cytuj
Shadow3m Napisano 9 Sierpnia 2017 Napisano 9 Sierpnia 2017 o krzywych może nie, ale o luzujących się śrubach tylnego zawieszenia to znajdziesz w każdym temacie o Snabb'ie na forum enduro trophy. no tak dzięki, tyle to sam niestety mogę potwierdzić po swoim... Cytuj
PeGie Napisano 9 Sierpnia 2017 Napisano 9 Sierpnia 2017 no tak dzięki, tyle to sam niestety mogę potwierdzić po swoim... myślałem że Snabby T nie mają tego problemu, że tylko E na to cierpią. Szkoda bo myślałem żeby puścić swojego reigna i wziąć właśnie T1 albo T2 :/ Cytuj
Shadow3m Napisano 9 Sierpnia 2017 Napisano 9 Sierpnia 2017 pytanie czy jak do tego podchodzisz, dla mnie nie jest to duży problem, ze raz na 200km sprawdzam wszytko i ewentualnie dokręcam co trzeba Cytuj
phoe Napisano 9 Sierpnia 2017 Napisano 9 Sierpnia 2017 O Snabb'ie, ale konkurencja dla Glory jest Fuzz. Można link do tematu prosić? I dużo częściej jakoś widać negatywne opinie dot. sztyc Giant'a czy kół. Cytuj
beskid Napisano 9 Sierpnia 2017 Napisano 9 Sierpnia 2017 @phoe przestań już nudzić z tymi kołami i sztycą. Chłopie temat tyczy się tego co będzie a Ty nadal swoje. Sporo jest o Reignie a nagle wpada temat słabych kół. Może będzie tak, że "co było a nie jest nie pisze się w rejestr". Ktoś kto nie zna tematu powoli dostaje myrdolca od takiego ględzenia. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.