phoe Napisano 4 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2017 Rosną ceny z roku na rok, każdy to widzi, tylko sprzedawcy uparcie twierdzą że tego nie ma. Nie dość że rowery są droższe, to są na gorszym osprzęcie, hamulce 615 czy Yari w rowerze za ponad 10 tyś zł jest jawną kpiną! (Regina z 2016 jest na Pike.). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sabarolus Napisano 4 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2017 (edytowane) Marcin, a te Talony mają główki tapered? Bo z tego co pamiętam to poprzednie roczniki miały np. Foxa na pokładzie, ale prostą główkę... @phoe - ten Yari faktycznie słaby, szkoda, że zamiast wkładać słabszego RSa nie zdecydowali się na montaż, Aurona choćby... Edytowane 4 Sierpnia 2017 przez Sabarolus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Galvatron Napisano 4 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2017 Talon dalej ma prostą główkę. Największy absurd, jaki widziałem, to podstawowe zawieszenie Fox Performance, ale napęd GX Eagle w Reign 1.5GE, jakby nie można było wsadzić SLX i lepszych amortyzatorów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team durnykot Napisano 4 Sierpnia 2017 Mod Team Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2017 podstawowe zawieszenie Fox Performance, Seria Performance z tłumikiem Grip jest całkiem niezła. w tym wypadku "lepsze zawieszenie to Pajk lub Fox FIT4, których koszt nie zbilansują SLXy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
phoe Napisano 4 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2017 (edytowane) Nigdy się nie dowiemy cen osprzętu jaki płacą producenci rowerów, ten Eagle OEM pewnie w cale taki drogi nie jest. .... i potem własnie wychodzą takie absurdy. Jest też tutaj marketing czy księgowy. Edytowane 4 Sierpnia 2017 przez phoe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarcinGoluch Napisano 4 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2017 W talonie główki dalej proste nad czym nieco ubolewam. Ale za to pancerze ładnie puszczone w ramie . Generalnie rurki wyszły bardziej smukłe. Talon nie ukrywa swojego przeznaczenia i nie udaje ściganckiej maszyny. Ale mamy w teamie zawodniczkę którą na modelu RC bardzo dobrze sobie radzi m.in. w Kaczmarku. Co to znaczy podstawowy fox jak na 2018 występują tylko dwie wersje? Galvatron nie ma problemu, dla Ciebie zrobimy mixa. Reign 2 2015 kosztował 10499zl, obecnie kosztuje 11999zl. Minus pike, plus slx, koła, bezdętki, poprawiona rama. Z tego co widzę to nie tylko Giant zastapil Pikea nowym rs Yari. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin_ostrów Napisano 4 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2017 No ma dwie wersje . Bez Kashimy z fitem , i z kashimą. A do tego poniżej OEMy z tłumikiem grip Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team durnykot Napisano 5 Sierpnia 2017 Mod Team Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2017 CO ni ezmienia faktu,że seria performance jest niezła. Reign 2 2015 kosztował 10499zl, obecnie kosztuje 11999zl. Minus pike, plus slx, koła, bezdętki, poprawiona rama. Marcin, nie widzę tu jakiegoś wystarczajacego powodu na podwyższenie ceny o 1,5k przy gorszej specyfikacji. Poprawiona rama? OK, ale to wymuszają konkurenci,a nie klienci. Mnie nie dziwią podwyżki,ale podejście typu: Kliencie, dajemy Ci mniej za więcej... cieszysz się,prawda?' Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin_ostrów Napisano 5 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2017 Nie napisałem że jest zła. Tylko że to OEM nie do kupienia "pudełkowo" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team durnykot Napisano 5 Sierpnia 2017 Mod Team Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2017 https://www.bikester.pl/fox-racing-shox-float-34a-performance-3pos-grip-amortyzator-275-150-mm-15qrx110-tape-czarny-521326.html?gclid=EAIaIQobChMIlZT86Nm_1QIV1RobCh1YQQ8BEAYYASABEgL2f_D_BwE&_cid=21_1_-1_9_305_521326_100122506444_pla&ef_id=WDQE3gAABcQKmZBH:20170805084357:s jak nie jak tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin_ostrów Napisano 5 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2017 (edytowane) 2017. Na 2018 wycofali gripa , tylko oem-y z tym będą. I o 36 pisze , nie wiem jak z 34 Edytowane 5 Sierpnia 2017 przez marcin_ostrów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
beskid Napisano 5 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2017 Reign 2 2015 kosztował 10499zl, obecnie kosztuje 11999zl. Minus pike, plus slx, koła, bezdętki, poprawiona rama. Z tego co widzę to nie tylko Giant zastapil Pikea nowym rs Yari. Minus Pike i jeszcze Reverb a to już jest pokażna kwota. Reszta co podałeś to drobnica nie warta nawet wspomnienia. Ja za 1,3K wymieniłem cały napęd na pełne XT i hamulce Zee dochodząc do kwoty katalogowej 10,5K. Miał bym jeszcze sporo taniej gdybym przyniósł swoje szpeja po znajomości. To pokazuje jak robią nas w jajo i nie robi tego tylko Giant. Nie lubię jednak gdy ktoś "ustala" pewien standard po czym od niego odchodzi. I nie chodzi o cenę bo gdyby ten rower nawet był po 10,5K to i tak jest w sporej części do dupki. Co komu po "lepszym" SLX'e trochę szerszych kołach lepszych kapciach jak ograniczał go będzie amortyzator?? Reign to potwornie popularny model. Jest trochę tak, że narobiło się smaczku ludziom, rower się sprawdził po czym bo jest coraz większa moda chce się z klienta wycisnąć ile się da jak cytrynę. Model podstawowy jest dla mnie przynajmniej zupełnie "nie kupowalny" i tyle. Następny w kolejności to już dla "Kowalskiego" sporo więcej kasy. A jak więcej kasy to klient częściej rozgląda się za alternatywą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jowejek Napisano 5 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2017 Co tam amortyzacja, ważne że jest złoty napęd i będzie lans na trasie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sabarolus Napisano 5 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2017 Żeby w tym rowerze takowy był Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtas7 Napisano 5 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2017 Myślę, że Cię z tymi partaczami poniosło bo po prostu nie masz pojęcia o czym mówisz, jakie są zasady i cele organizacji tego typu eventów. Skoro nie mam pojęcia to może oprócz stwierdzenia tego stwierdzenia napiszesz jakie tam są zasady? Dać pół metra kabla za dużo? Po co? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
phoe Napisano 5 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2017 (edytowane) Reign 2 2015 kosztował 10499zl, obecnie kosztuje 11999zl. Minus pike, plus slx(1), koła(2), bezdętki(3), poprawiona rama(4). Eh... 1) SLX? Hamulce Shimano Deore [F] 200mm [R] 180mm, Hydraulic Disc 2) Koła? Giant P-AM2, Tubeless Ready? Hmm... 3) Tubeless... hmm, ile to kosztuje, opony te same, obręcze te same, zamiast dętki dajemy taśmę, musimy się z kimś dogadać kto nam zrobi OEM tanie zaworki i mleko, no po prostu masakra. (z może 20zł takie 2 zaworki i 200ml mleka będzie Gianta kosztowało) 4) Jak już brakuje argumentów to wymyślanie rożnych rzeczy... bo to Giant'a coś kosztuje "poprawiona rama", to jest raczej konieczność jak chce dalej istnieć w branży i sprzedawać nowe rowery. Ale plusów, aż się boje schylać po mydło tak nas Giant rozpieszcza. btw, na pewnym konkurencyjnym forum sprzedawca Giant'a potrafi trochę konstruktywniej się o tej marce wypowiadać. Edytowane 5 Sierpnia 2017 przez phoe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarcinGoluch Napisano 6 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2017 Znam KrBikera osobiście i faktycznie jest bardzo rzeczowy, ale na "konkurencyjnym" (???) forum przekłada dokładnie to samo co ja na fr.org. Ok rama jest nie poprawiona tylko dostosowana do nowych warunków konkurencji rynkowej. I widzę nieco brak konsekwencji bo piszecie, ze to konkurencja wymusza zmiany w ramie, ale na osprzecie juz negujemy Gianta. A może to tendencja rynkowa i też wymuszenia konkurencji? Co do mojego porownania ceny Reigna 2015 do obecnego to pragne nadmienić, że to już 4 lata. Beskid idealnie opisaleś pewien cykl rozwoju, wypromowania produktu. Co do Reverba to ja mam osobiscie mieszane uczucia. Jasne contact switch tez jest usterkowy ale sama wymiana tłumika jest bajecznie prosta a serwis Reverba już nie do końca. Za Zee i kompletne xt dałeś 1.3tyś kurcze ja też tak chce . Wojtas pojechales po gościach na podstawie kilku zdjęć i masz oczekiwania żebm ja coś tłumaczył? Trochę refleksji! Panowie zdaje sobie sprawę, że ta kolekcja nie wszystkim się spodoba i tak boksować możemy się do usranej śmierci. Ceny hmmm ja też bym wolał żeby spadały, pensje rosły i nie było głodu na świecie. Jak ktoś ma rzeczowe pytania co do nowej kolekcji zapraszam serdecznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Blue Napisano 6 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2017 (edytowane) Tylko ze rok temu dolar stał pod 4 zeta. Jak rozumiem wtedy ustalali ceny. Teraz stoi pod 3,60 a ceny jeszcze urosły i osprzet poszedl w dół. Jakas masakra to jest. Chyba, że przy giancie trzeba patrzec na inna walute... W ogóle to ceny katalogowe z tego roku to smiech. Zamiast na siłę cisnąć na zejście do mentalnej bariery 9 999zł, to dużo modeli po 10 500zł. Imho bez sensu. Chyba, że oni uważają że klient i tak dostanie rabat, a w głowie zostanie rower za ponad 10 kloców... Edytowane 6 Sierpnia 2017 przez Blue Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team durnykot Napisano 6 Sierpnia 2017 Mod Team Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2017 Ok rama jest nie poprawiona tylko dostosowana do nowych warunków konkurencji rynkowej Cóż za zmiana.......teraz tylko dostosowana do warunków konkurencji. Czyli zasadniczo zmieniono rocker i dostosowano go do montażu tłumików metrycznych trunnion. Czyli dosyć mocno ograniczono montaż aftermaketowych tłumików. brak konsekwencji bo piszecie, ze to konkurencja wymusza zmiany w ramie, ale na osprzęcie juz negujemy Gianta Negujemy ,bo temat dotyczy tej marki. Poza tym problem gorszego osprzętu dotyczy większości marek , nie tylko dżajanta. Wyjątkiem mogą być producenci sprzedający tylko przez internety ( Rose, YT, Radon,Canyon ),które w porównywalnych cenach dają więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
beskid Napisano 6 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2017 Co do Reverba to ja mam osobiscie mieszane uczucia. Jasne contact switch tez jest usterkowy ale sama wymiana tłumika jest bajecznie prosta a serwis Reverba już nie do końca. Za Zee i kompletne xt dałeś 1.3tyś kurcze ja też tak chce . Nie liczą się uczucia tylko cena u księgowego a ta jest sporo wyższa. Co do 1,3K to przecież wiesz, że stare graty poszły w rozliczeniu czyli finalnie zapłaciłem tyle co katalog. Ja zwykły "Kowalski" gdzie u producenta księgowy ma to samo za śmieszne pieniądze. Więc nadal krew mnie zalewa jak ktoś mi pisze, że "daliśmy myk myka" i klient ma się cieszyć a za hamowanie odpowiada padlina M315/365. Tak naprawdę jojczymy sobie tutaj nad podstawowym modelem/ami, które mało kto kupuje co jest logiczne. Jak się policzy ile trzeba wydać na "dostosowanie" to ludzie się raczej wolą szarpnąć na już bardziej dostosowany produkt (patrz Trance 4 a 3). Więc jak już jojczę na Gianta to nie, że jest drogo tylko, że zmienił swoją politykę równając do innych. Osobiście wolał bym przy Reignie 2 zobaczyć cenę nawet 13K ale z porządnym amorem i hamulcami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin_ostrów Napisano 6 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2017 (edytowane) No akurat zmieścić się w 13 tys z Reignem 2GE po upgrade to nie jest jakiś wielki wyczyn 12 katalogowo, minus ten mityczny rabat , ze 2 tys za Yari i hample. Masz ze 4 tys na modyfikacje , czyli Pike 2.5 i Sainty 1.5 . A jak się postarasz, to nawet na jakiś lepszy damperek starczy Co więcej, jak tak patrzę, to na moje oko w cenie +/- 13 , zmieścisz się z modelem 1.5 z lepszym amorkiem . No ale to kombinacje , szkoda że księgowi się nie zapytali bikerów co byłoby dla nich optymalne Edytowane 6 Sierpnia 2017 przez marcin_ostrów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
beskid Napisano 6 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2017 No właśnie fajnie, że napisałeś, że to "kombinacje" są zupełnie uważam nie w tym przedziale cenowym i pod tego konkretnego klienta. To już bym wolał wpaść do sklepu po samą ramę i dziergać resztę pod siebie. Generalnie nie ma co narzekać aż tak bardzo. I tak sporo sprzedadzą. Kusi mnie Trance 2 ... ech, żeby tak człowiek mógł być trochę młodszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hi_all Napisano 6 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2017 A gdzie podział się Glory w ofercie na 2018r? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin_ostrów Napisano 6 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2017 W tym sezonie sprzedali podobno 4 sztuki , więc wycofany z polskiego rynku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
phoe Napisano 6 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2017 (edytowane) Wracając do "myk-myka" Gianta, to przecież z nich albo schodzi anoda, albo tłumik pada... albo strzela w okolicy mocowania siodła... strasz używać. No i fakt, zmiana "ramy na lepsze" tylko skutecznie uniemożliwia wyminę dampera. (za to Giant'a w 100% winić nie można bo Scott itp też idą w to nie potrzebne nikomu cudu...) @marcin_ostrów Nie możliwe, przecież to był najlepszy DH, miał obręcze enduro na których nawet Aaron jeździ! Edytowane 6 Sierpnia 2017 przez phoe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.