dr.Peoples Napisano 12 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2017 Witam, Mam od jakiegoś czasu problem z wyskakującą uszczelką dolnych goleni. Jadę sobie, nagle pyk, patrzę a uszczelka znajduje się w połowie górnych goleni (jeżeli coś pomyliłem w nomenklaturze to wybaczcie). Co może być przyczyną? Albo raczej jak to naprawić bez rozkręcania amortyzatora? Oczywiście wciskam ją z powrotem, ale po jakimś czasie znowu wyskakuje. Próbowałem w akcie desperacji, z wyczuciem, wbić ją zabezpieczonym płaskim śrubokrętem i młotkiem wokół rantu ale to również niewiele dało. Dla jasności, chodzi o uszczelkę ze zdjęcia pod spodem: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 12 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2017 Pewnie uszczelka do wymiany ale ja widzę inny problem: skoro uszczelka wyskakuje od tarcia to znaczy że z amorem coś jest nie tak, a dokładniej to pewnie mało/ brak smaru. Rozbierz ten amortyzator dla świętego spokoju i zrób serwis. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 12 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2017 Jezeli nie musisz dopompowywac powietrza, to mozesz wykluczyc wyciek powietrza z negatywnej co rowniez moze powodowac wyskakiwanie uszczelki. Jesli znow wyskoczy to raz przydaloby sie zrobic serwis jak kolega pisze a dwa nie moze byc zatluszczone gniazdo gdzie wklada sie uszczelke, bo pod wplywem uginania sie widelca zwieksza sie cisnienie w goleni dolnej i moze to powodowac wyskakiwanie uszczelki. Przesmarowac kurzowki i osadzic w odtluszczonych gniazdach, spuscic powietrze, skompresowac widel, zlozyc i napompowac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dr.Peoples Napisano 12 Lipca 2017 Autor Udostępnij Napisano 12 Lipca 2017 Sorry ale jestem trochę noobem w dziedzinie XC - skąd mam wiedzieć kiedy dopompowac powietrza do amora? Wydaje mi że chodzi normalnie, ale tak może mi się tylko wydawać. Oraz gdzie znajdują się i, czym są kurzówki? Aha, no i jak skompresować wideł? Serwis zrobie gdy tylko będę mogł. Dzięki za podpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 12 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2017 Obrazowo, czy widelec jest caly czas tak sammo twardy, czy musisz go podpompowac po wybiciu uszczelki. Kurzowka to ta uszczelka,ktora Ci wypada. Skompresowac- zlozyc, scisnac do samego dolu..., po prostu znajdz jakikolwiek filmik na YT dotyczacy serwisu Reby, Recona, itp, jest tego pierdyliard. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dr.Peoples Napisano 13 Lipca 2017 Autor Udostępnij Napisano 13 Lipca 2017 Po wyskoczeniu uszczelki jest dalej tak samo twardy. Dzisiaj zrobiłem kilkanaście kilometrów i nie wyskoczyła jak na razie. Próbowałem przed chwilą docisnąć go parę razy do oporu i też nie wyskoczyła. Po prostu oddam go w jakieś dobre ręce, niech sprawdzi, bo coś takie zachowanie musi powodować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.