Skocz do zawartości

[1500 zł] Lazaro Integral V2 czy V3? Jakie są różnice?

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć,

wiem, że tematów o tym co kupić było już milion i wiem, że najlepiej z rowerów typu cross byłoby wybrać Lazaro Integral V3/ Kands Maestro.

Natomiast nigdzie nie znalazłem takiego typowego zestawienia i porównania modeli Integral V2 i V3.

Dlatego też czy mógłbym prosić o wytłumaczenie mi jak bardzo różnią się te modele (więc że V3 ma osprzęt tak jakby klasę wyżej bo Alivio, ale kompletnie nie wiem jak tą różnice zinterpretować bo jestem w tym zielony).

Pytam o to dlatego, że moim założeniem było wydać zdecydowanie mniej niż 1500 zł, dlatego zainteresowałem się tym tańszym modelem (V2), natomiast nie wiem jak dużą różnicę odczuję decydując się na tą słabszą wersję. Proszę o informację jak duża będzie różnica między tymi modelami.

Trochę informacji:

- normalna jazda, rekreacyjna z rodziną, głównie po prostych drogach 

- można powiedzieć, że będzie to tak jakby mój pierwszy rower (będąc dzieckiem oczywiście jeździłem, ale pewnego czasu obraziłem się na rowery i od ponad 12 lat nie jeździłem)

- jestem też sportowym świrem i postanowiłem dorzucić rower do moich treningów

- chciałbym kiedyś wykorzystać ten rower do małych wpraw (100 km w jedną stronę, więc planuję zamontować bagażnik i zarzucić sakwy) 

Z góry dziękuję za pomoc :)

Napisano

Główne różnice na + dla V3 to napęd 3x9 (szerszy zakres przełożeń) , korba z demontowalnymi zębatkami ( w przypadku zużycia wymieniasz poszczególne zębatki a nie całą korbę) i amortyzator z blokadą skoku (przydatne przy jeździe po asfalcie). Przerzutki i manetki (poza tym że są na 9s) Alivio  w praktyce niczym się nie różni od Acery - obie grupy działają podobnie.

Napisano

Skoro nie różni się działaniem to czy jest w moim wypadku sens dopłacania ponad 300 zł do wersji V3?