Ksin Napisano 9 Października 2006 Napisano 9 Października 2006 pozdrawiam wszystkich Musze sie przyznac ze strasznie sie napalilem na tego amorka a nie moge nigdzie odnalesc zadnych opini o nim. czy jezdzi moze ktos z was na takim??
sp0q Napisano 10 Października 2006 Napisano 10 Października 2006 Recenzje są chociażby tutaj: http://mtbr.com/reviews/2006_front_shocks/...ct_125144.shtml Sam się nad nim zastanawiałem, ale promocja w Skiteamie mnie wciągnęła ;]
HeadDNB Napisano 12 Lutego 2009 Napisano 12 Lutego 2009 Witam Zamierzam kupić taki amortyzator. Czy ma ktoś podobny i jakieś doświadczenia. Opinie o pracy amortyzatora i jakości? Przejrzałem archiwalne wątki ale nic szczególnego nie znalazłem Cena w sklepie stacjonarnym to ok 790zł nawet nie wiem czy atrakcyjna. Czytając zagraniczne fora dosyć ciepło wypowiadają się o tym modelu Pozdrawiam Mariusz
Patriota Napisano 12 Lutego 2009 Napisano 12 Lutego 2009 zależy jaki model tory. Ja też jestem na kupnie amortyzatora ale try na pewno nie kupie ponieważ to jest klocek i cena/jakość/waga nie jest warta. za troszke wiece mozna mieć bombera lub r7
HeadDNB Napisano 12 Lutego 2009 Napisano 12 Lutego 2009 Dokładnie to taki http://e-rower.pl/amortyzator-tora-uturn-p-2530.html i ma kosztować do 800zł a z tego co wiem nowe amorki Marzocchi Bomber i Manitou Elite r7 są droższe
creative1989 Napisano 12 Lutego 2009 Napisano 12 Lutego 2009 Zawsze można kupić R7 czy Bombera zeszłorocznego. Ponadto możesz się jeszcze zainteresować Reconem albo Epiconem na rok 2009(jeszcze nie dostępny). Najlepiej celować w amory powietrzne, nie sprężynowe
wastedqba Napisano 13 Lutego 2009 Napisano 13 Lutego 2009 Nie piszcie Bombera bo nie wiadomo o co chodzi. Jeśli piszecie o MXie to waga modelu z blokadą jest większa niż Tory. Jeśli myślisz o MXie to sugeruję starsze modele, ale za tą kasę co Tora możesz kupić używane Marathony. Które będą lepsze niż MX. R7 to inna półka. Zdecydowanie wyścigowe i zdecydowanie nie pancerne. Tora będzie OK. Za tą kasę jest to w porządku amor. Nie jest genialny ale wystarczający. Popatrz jeszcze Recony na allegro, bo podobno lepiej pracują a za tą kasę na pewno coś znajdziesz (tylko patrz czy to model sprężynowy czy powietrzny w zależności od tego co Cię interesuje). Potrzebny Ci U-Turn? Do czego chcesz go używać (w sensie amortyzatora)? Czemu nie celować w amory sprężynowe? Każdy system ma wady i zalety. Ja jeżdżę na sprężynach na przykład. Powietrze nie będzie miało takiej pracy nigdy, aczkolwiek ma zaletę w postaci niższej masy i łatwości ustawienia.
c1ach Napisano 13 Lutego 2009 Napisano 13 Lutego 2009 Mx trwały, ładny i dobry amor, ale na kolana nie powala, co innego wygląd - dla mnie świetny . Po prostu solidny sztuciec ze średniej półki, podobnie jak Tora. Jak teraz miałbym wybrać drugi raz między Torą a Mx'em to zastanowiłbym się...nad Reconem Przede wszystkim lżejszy i obecnie jak się poszuka to jest do dostania w tej samej cenie co Mx, a ja za swój egzemplarz bombera '07 dałem 600 zł za nówkę i głównie to mnie skłoniło do zakupu( a było to w lipcu 2008, czyli środek sezonu, potem już nie znalazłem nigdzie tak tanio), jakbym kupował teraz to w moje łapy dostałby się zdecydowanie Recon. W Reconie można na pewno w razie co łatwiej zmienić skok (producent od razu podaje, że skok można sobie zmienić w serwisie albo i samemu, ale nie wiem czy we wszystkich wersjach), w bomberze podobno też jest to możliwe, na razie prowadzę dochodzenie na ten temat. Marzocchi 2009 dało dupy jeśli chodzi o następcę Mx - brzydki jak noc, waga według gregorio to 2342 g, a bebechy pewnie i tak te same (?) Dawać po 800 zł za Torę dla u-turna - dla mnie zdecydowane nie. Przemyśl czy będzie Ci się chciało kręcić, na początku każdy bajer cieszy i się nim będziesz bawił non stop, ale może być tak, że z czasem wogóle przestaniesz cokolwiek zmieniać...i u-turn będzie tylko ciążył. Może lepiej dobrać amora o optymalnym skoku.
Qba66 Napisano 13 Lutego 2009 Napisano 13 Lutego 2009 Tak jak przedmówcy proponuje się zastanowić czy u-turn jest dla Ciebie systemem niezbędnym, czy ma to być bardziej bajer używany od czasu do czasu. Zakres regulacji skoku tory u-turn to 85-130mm. Jak dla mnie patent przydatny o wiele bardziej w fullu niż z sztywniaku. Z mojej strony poleciłbym recona bądź tore z systemem solo air. Będzie lżejszy i możliwy do ustawienia nie zaleznie od wagi ( do pewnych granic ;P ). Wadą będzie konieczność zakupu pompki, której koszt to od ok 70zł.
arroyo Napisano 13 Lutego 2009 Napisano 13 Lutego 2009 Chyba, że będzie to amortyzator w wersji box, czyli z pompką w zestawie.
Gość R3surrection Napisano 13 Lutego 2009 Napisano 13 Lutego 2009 RECON? TFU weź kup używanego foxa za 1000zł albo duke za 300 fajne amorki.
Wax Napisano 13 Lutego 2009 Napisano 13 Lutego 2009 R3surrection, nie każdy może dołożyć... Jakby miał 1000zł to by mógł dołożyć i kupić SIDa...czy Rebę... HeadDNB aż tak zależy Ci na skoku rzędu 130mm ? W jakiej to ramie ? Ja swego czasu miałem MX Compa 06', przeszedł nieinwazyjny tuning i wyciągnął się na 119mm, a kiedy trzeba było to puszczałem lekko ciśnienie i mial około 100/105mm. Tu masz fotkę - http://www.pinkbike.com/photo/2035287/ Ewentualnie celuj w R7, Skareba albo dobrze utrzymanego Duke'a jak dopuszczasz używany sprzęt do siebie.
Gość R3surrection Napisano 13 Lutego 2009 Napisano 13 Lutego 2009 dlatego napisałem duke jest super amor akurat za 300zł fajna wersja na allegro
Wax Napisano 13 Lutego 2009 Napisano 13 Lutego 2009 No i ok, potwierdzam, że Duke to dobry amor a i na Allegro jest ciekawa aukcja. Ale z tym Fox'em to ino dowaliłeś
Gość R3surrection Napisano 14 Lutego 2009 Napisano 14 Lutego 2009 chodzą też za 600zl ja sam tanio kupiłem nówkę... da się ale tora to cegła. to znaczy jest ok 318 bo ok 2kg... ale 2.5kg za 600zl? to żart. Sam kupiłem teraz ojcu darta 2 niby 2,5kg ale za 170zł...... a realnie za torę 302 dałbym max 200 w każdym innym razie kupiłbym użwane coś w okolicach 2kg, no chyba że rower jakiś fr to waga ujdzie a mocne toto jest
HeadDNB Napisano 11 Kwietnia 2009 Napisano 11 Kwietnia 2009 Ostatecznie kupiłem Torę jednak , chciałem coś bardzo wytrzymałego na lata , żeby w miarę dobrze pracowało .... naczytałem się kupę w necie różnych opinii na temat Suntoura , i wypadkach z nim związanych , tora wydawała mi się najmniej awaryjna... do innego amorka nie chciałem dokładać bo pewnie bym go nie wykorzystał.... jeżdżę w różnych warunkach... ale najczęściej miasto krawężniki i itp czasami żwirownia i bezdroża , ogólnie bardzo nie katuję roweru... Sorry że dopiero teraz odpisuję ale dziękuję wszystkim za cenne uwagi....
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.