Maateusz Napisano 30 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2017 Kupiłem rower - niestety nie działa w amortyzatorze blokada , niezaleznie jak ustawie manetke na kierownicy to pracuje caly czas. co moge zrobic sam ? ew gdzie szukac serwisu tej czesci ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 30 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2017 Zanieś amortyzaror na przegląd do serwisu rowerowego, który serwisuje również amortyzatory. Naprawią a i przegląd sie przyda bo zapewne nigdy nie był robiony. Koszt 100-200zł + ew. części. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Spascmar Napisano 30 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2017 (edytowane) Jeżeli sam nie umiesz to oddaj do dobrego serwisu. Wg mnie, za mało oleju w tłumiku. Jak chcesz, to kup motorexa, odkręć korek z prawej goleni, wylej stary olej - jeżeli jest i zalej do pełna motorexem. Od jakiegoś czasu amortyzatory RS są po prostu suche w środku. Edytowane 30 Czerwca 2017 przez Spascmar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maateusz Napisano 30 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2017 do zrobienia mysle , nie trzeba czekać, a to plus bo dzwonilem do jednego serwisu i mi powiedzieli 3 tyg...- https://www.centrumrowerowe.pl/czesci/amortyzatory-rowerowe/smary-oleje/p,olej-do-amortyzatorow-moto-racing-5w-1l-motorex,1401.html?qrtc_slt=slt_product_1_cr&qrtc_tpl=tpl_prod_purch&qrtc_typ=prd&qrtc_prd=75511403&qrtc_pos=2&skad=quartic jaki olej , znalazlem 2,5 5 7,5 i 10 .. ? który się nada ? wiadomo ile go wlać - czy tak na oko wystarczy do pełna ? ten korek to w tym miejscu gdzie po lewej stronie podczepiamy linke tylko oczywiscie prawa ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Spascmar Napisano 30 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2017 Motorex do amortyzatorów motocyklowych 5W Wlej do pełna, aż po gwint, przy wkręcaniu korka może trochę wyciec. Przyda się dobry - stabilny klucz do "korka". To ta goleń gdzie jest linka - a tu imbusy (zwane torksy czy jak) Na forum jest manual serwisu Recona. Zrób go. Ja go zrobiłem i powiem ze amorek jest nie do poznania, oczywiście na ogromny, wielki + Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maateusz Napisano 30 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2017 znalazłem manual..wygląda dość logicznie i prosto, nie widze trudnosci aby sobie ni eporadzić. pytanie tylko - potem trzeba napompować amortyzator - ile, zwykła pompka da radę ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Spascmar Napisano 30 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2017 (edytowane) Zwykła pompka niestety nie da rady. Może kompresorem, mam taki amatorski i ledwo nabił minimum - prawie mu się udało Masz amora na AIR, musisz mieć pompkę do pompowania i regulacji. Jakbyś robił manuala, to z olejem w goleniach dolnych "symbolicznie", za dużo oleju zmniejszy skok amora. Dosłownie wystarczy łyżka stołowa :-) Edytowane 30 Czerwca 2017 przez Spascmar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maateusz Napisano 30 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2017 hmm znalazlem jakies pompki specjalne do tego..ale to dosc drogo wychodzi... a jak mu nie nabije powietrza to nie bedzie pracowal jak trzeba pewnie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team mrmorty Napisano 30 Czerwca 2017 Mod Team Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2017 Na pewno masz jakiś serwis rowerowy w okolicy gdzie użyczą Ci pompki. Ogólnie pompka do amortyzatorów gdy posiadasz powietrzny widelec to absolutny i bezdyskusyjny mus. Jeśli serwis robisz sam, to za zaoszczędzone pieniądze kup pompkę lub ew. idź sępić do serwisu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maateusz Napisano 3 Lipca 2017 Autor Udostępnij Napisano 3 Lipca 2017 jeszcze mam pytanie - bo mam drugi rower ktorego nie uzywam - tam jest amortyzator rock shox sid race - jest on lepszy niż ten który mam ? ew czym się różnią ? bo może warto zamienić ? jak można sprawdzić ich daty produkcji ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Umpero Napisano 3 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2017 Wlej do pełna, aż po gwint, przy wkręcaniu korka może trochę wyciec. Nie wlewaj nic po korek. Do Reby np do komory tłumienia powinno się wlewać 106 ml. Możliwe, że w Reconie podobnie. Po jaki gwint wlewać po korek? Żeby później wylać ? Zakładając, że wleje po korek to będzie musiał tłumik włożyć przy otwartej blokadzie gdzie część się wyleje. Poza tym blokada działa tak, że zamyka się przelot oleju przez co tłumik jest wypierany, a goleń nie pracuje wtedy. Przy otwartej blokadzie tłumik wpuszcza olej do środka. Gdyby był full zalany to ten proces nie miałby prawa zachodzić. Porady z czapy. Kup sobie olej dedykowany Rock Shoxa 5W. Na allegro 100 ml kosztuje około 20 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.