Michrow Napisano 27 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2017 Witam, Czy Ktoś miał doświadczenia z tym sklepem ? https://www.bikester.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 27 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2017 Dziwny ten sklep jakiś, dość mało profesjonalnie wykonany skoro na stronie głównej widnieje coś takiego: "ZAMÓW PRZESYŁKĘ JUTRO3 W CIĄGU 3 GODZ. 8 MIN." Opisy towarów też mocno średnie. Ale również chętnie poznam opinie na jego temat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michrow Napisano 27 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2017 :) piszą , że jeśli zamówi się do 16tej do wysyłka niby tego samego dnia. No troche maja misz masz :/ Mnie rozbawił tekst : " Do którego miejsca kurier dostarcza przesyłkę?Realizacja zamówienia w przypadku dostarczenia paczki pod drzwi, formalnie oznacza doręczenie przesyłki przez kuriera do krawędzi chodnika." A lokalizacja magazynu to tajemnica ://// Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MikeDozer Napisano 27 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2017 Jeśli się nie mylę, to jest niemiecki sklep i wysyłają z niemiec. Troche słabe tłumaczenie strony i tyle. Zamawiałem kiedyś jakąś drobnostkę i doszła zgodnie z opisem (przyszło DHLem z niemiec). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michrow Napisano 27 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2017 Tak bo spółka Gmbh ........ a długo czekałeś na odbiór towaru ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MikeDozer Napisano 27 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2017 Tego samego dnia mi wysłali co zamawiałem (czwartek). W poniedziałek miałem u siebie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michrow Napisano 27 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2017 Jeśli z Niemiec to mam wątpliwośc czy przyjdzie w piątek................ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team durnykot Napisano 27 Czerwca 2017 Mod Team Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2017 Kupowałem u nich sporo części w zimie ( mieli bardzo dobre ceny) plus ciuchy - zero problemów. Przesyłka na czas, zgodna z zamówniem. Czas realizacji dla normalnego zamówienia to ok. 5 do 7 dni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michrow Napisano 27 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2017 Dzięki serdeczne z info. Pozdrawiam ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ishi Napisano 27 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2017 Ja też niedawno brałem ciuchy i jakieś akcesoria. Zero problemów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 31 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2017 a u mnie kiszka, zaplacilem przez przelewy24, od tyg zamówienie ze statusem - Oczekiwanie na płatność- dzwonie i słyszę, że nie bardzo działa im ten rodzaj płatności. Jedyna droga to anulowanie zamowienia, dostałem tez zwrot promocyjnego kodu, wszystko fajnie tylko, anulowane zamowienie dalej wisi ze statusem, "Oczekiwanie na płatność", a towar już dostepny w sklepie za 150pln wiecej niz gdy brałem go pierwszy raz, a bralem ostatnia sztuke I to wlansie ta sztuka wrocila na stan. ... chyba pojde do bike discount.de no i ciekawe kiedy dostane zwrot kasy :-)) Edyta: Zwrot kasy wszedl mi ostatnim eliksirem, wiec calkiem szybko, jeden dzien. Ale klamot mimo zwrocenia uwagi, że droższy bo przeceniony teraz o 18% a nie 28% ,co daje 150pln drozej, nie bedzie juz oferowany po starej cenie. Pani z infolini nie ma wplywu na cene ;-pp Wrrrr. A kupilbym ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 1 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2017 No i koniec przygody z tym sklepem. nie sa w stanie zaoferowac tego samego widelca tej samej sztuki w cenie po ktorej go kupilem pierwszy raz. "Po konsultacji z naszym przełożonym z przykrością informujemy, że nie możemy zaproponować Państwu rabatu - ceny widoczne na naszej stronie są cenami ostatecznymi." Ja juz tam nic nie kupie. nie mam czasu bujac sie z jakimis amatorami co nie sa w stanie zdecydowac sie po jakiej cneie co sprzedaja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mtbikeer Napisano 1 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2017 To tylko świadczy jak nas Niemcy traktują. Niemcowi sprzedaliby bo muszą, a Polakowi nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team durnykot Napisano 1 Sierpnia 2017 Mod Team Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2017 mtbikeer, daruj sobie takie posty. Aż żal czytać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 2 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2017 W tym sklepie pracuja tez polacy, ja zadzwonisz na infolinie, rozmawiasz z Paniami mówiącymi po Polsku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.