g3rman Napisano 8 Października 2006 Udostępnij Napisano 8 Października 2006 Dziś jechaęłm sobie po lesie i nagle słysze syczenie, staje i opona przecieta i dętka oczywiscie przebita. Byłem ok 50 km od domu, ale naszczescie miałęm łatki, papier scierny i klej, a pompke pożyczylem i skleiłem dętke i opone. Już mi sie to przytrafiło poraz 2 tylko ze tym razym w tylnym kole, a wcześniej w przednim, opony mam Schwalbe black jack 2.1 takie jakie są w levelu a4. I przydałoby sie wymienić je na jakieś lepsze tzn. Bardziej wytrzymalsze i lżejsze i też nie za wygórowaną cene . Jakie oponki mozecie polecić?? Oczywiscie zastosowanie MTB, XC. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dexter_6669 Napisano 8 Października 2006 Udostępnij Napisano 8 Października 2006 schwable big jim ja jechałem tak samo jak ty i nic nie przebiłem. Nie jeździj na łatanych dętakach!!!!!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Żbik Napisano 8 Października 2006 Udostępnij Napisano 8 Października 2006 Tak ciężko najpierw przejrzeć dział Koła na forum...? - http://www.forumrowerowe.org/opona-przod-1...ow--t20335.html - http://www.forumrowerowe.org/opony-Kilka-p...ze--t20751.html - http://www.forumrowerowe.org/OponySchwalbe...nie--t2629.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 8 Października 2006 Udostępnij Napisano 8 Października 2006 nie widze powodu by nie jezdzic na latanych detkach. mysle ze łatanie 10 raz mija sie z celem ale dwa trzy cztery - wlasciwie nie ma przeciwskazan. black jack to delikatna opona. schwalbe sa takie. mialem w sumie 5 opon schwalbe i wszystkie byly problemowe w tym wzgledzie - szczegolnie modele do xc. moja zasada stosowania schwalbe - tylko z przodu jesli juz albo wysokie cisnienie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
g3rman Napisano 8 Października 2006 Autor Udostępnij Napisano 8 Października 2006 ja też nie widze problemu jeżdzeniu na załatanych dętkach, a po co teraz mam wymieniać dętki skoro opony mam delikatne i odrazu mi sie rozcinaja. (musze bardzej pompować dętki) Więc schalbe chyba odpadają bo mi zalezy zeby były odporniejsze na przebicia. Tak myśle o miśkach jakiś ale tyle sie na czytałęm ze sam nie wiem jakię wybrać, bo jedni mówią tak drudzy tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mody Napisano 8 Października 2006 Udostępnij Napisano 8 Października 2006 Poszukaj na forum tematu o Continetalach ze wzomcniona boczna scianka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 8 Października 2006 Udostępnij Napisano 8 Października 2006 michelin - jak dla mnie takze nie. u mnie byl ten sam efekt jak przy schwalbe. mam dobre doswiadczenia z continentalami - np z gravity. to 2,3 ale węzsza wersja tez jest vapor. jest drutowka, kevlar i kevlar z ochrona antyprzebiciową protection. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
g3rman Napisano 8 Października 2006 Autor Udostępnij Napisano 8 Października 2006 ojj sorry pomyliło mi sie chodzilo mi o continentalami:P Tylko zastanawiam sie jaki model?? Zeby były lekkie i odporne na przebicia ale też nie za drogie i czy dawać taki sam model opony na przód i na tył czy oba różne?? A co powiecie o tych explorerach?? czy jakieś inne mozę?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Żbik Napisano 8 Października 2006 Udostępnij Napisano 8 Października 2006 Przepraszam, potrafisz czytać czy masz w dupie to co napisałem 5 postów powyżej?? Masz kilka tematów o oponach, o których mowa w tym temacie więc po co się pytasz?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.