Kacper2709 Napisano 22 Czerwca 2017 Napisano 22 Czerwca 2017 Witam. Wiec moj syn chcial sam odkrecic tarcze rowerowa i wyrobil gwint od sruby trzymajacej. Sruba jest doslownie okragla, nie da sie odkrecic wiekszym troxem, wiec macie jakies pomysly?
Szpatulkonos Napisano 22 Czerwca 2017 Napisano 22 Czerwca 2017 Żaba hydrauliczna ? Wysłane z mojego GT-I9195 przy użyciu Tapatalka
Gość Napisano 22 Czerwca 2017 Napisano 22 Czerwca 2017 Zacznij nieco ruszać tarczą, powinna się trochę poluzować. Dlaczego w temacie piszesz o gwincie a w opisie o gnieździe?
rzezniol Napisano 22 Czerwca 2017 Napisano 22 Czerwca 2017 Czytam o gwintach ... a mam wrażenie że rozmawiamy łbie śruby. Jak o łbie śruby to rozwiercamy łeb tak żeby zdjąć tarczę potem w wystającą część śruby odkręcić kombinerkami/ palcami. Jak będzie stawiać opór to puknąć miarowo z czuciem młotkiem i wykręcić jak wyzej. Pozdrawiam
Mod Team Pixon Napisano 22 Czerwca 2017 Mod Team Napisano 22 Czerwca 2017 Wiertło 3 albo 4 do metalu i jedziesz z robotą. Szczególnie, jak masz łeb nie urwany, to będzie idealne oparcie, żeby nie schodziło.
Kacper2709 Napisano 22 Czerwca 2017 Autor Napisano 22 Czerwca 2017 Ok, zaraz sprobuje ja rozwiercic. Mam jeszcze jedno pytanie, to juz nie bede zakladac nastepnego tematu. Gdzie lepiej miec wieksze tarcze? Do agresywniejszej jazdy po lasach, i jakie rozmiary? ( Waga 90kg)
rzezniol Napisano 22 Czerwca 2017 Napisano 22 Czerwca 2017 Wiodącym hamulcem zawsze jest hamulec przedniego koła. To on z fizyki ma największe możliwości zatrzymania pojazdu przy jeździe do przodu. 180 przód / 160 tył to optymalne rozwiązanie. 160/160 też da bez problemu radę w lesie. Jak masz 2 różnej wielkości to większa zawsze na przód. Pozdrawiam
pszemoo Napisano 22 Czerwca 2017 Napisano 22 Czerwca 2017 Przedni hamulec powinien być główny. Na przód zakładasz większe tarcze. 180 mm powinno pasować do większości rowerów, jeśli chcesz większe sprawdź czy do danego roweru może być zastosowana.
Ychu Napisano 22 Czerwca 2017 Napisano 22 Czerwca 2017 Gdzie lepiej miec wieksze tarcze? Oczywiście że przód. Tył nic Ci nie da - jeśli już go zablokujesz to co dalej? Zablokujesz mocniej? Tylko do prawidłowego użycia tarczy 180 mm trzeba jeszcze hamować przodem , bo większość ludzi hamuje samym tyłem , bo się boi polecieć przez kierownicę Nie mówię , że wszyscy . ale trzeba sobie wyrobić odruch hamowania oboma na raz , aby możliwie skrócić drogę hamowania.
fw66 Napisano 22 Czerwca 2017 Napisano 22 Czerwca 2017 Zjechany łeb śruby warto spróbować naciąć "dremelem" pod płaski/krzyżakowy śrubokręt. Rozwiercanie na końcu.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.